Hur många av er...
röker idag.
Jag tror fler och fler lägger av med rökningen, t.ex Bumbleboo och Anders vet jag har varit duktiga.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag röker igen efter 8 års uppehåll…men SKA sluta när den dagen kommer. Vet ju att det går!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag röker. har slutat många gånger men börjat igen. För varje gång jag börjat igen så är det som om jag bara vill röka fler…
Nästa gång jag slutar blir när jag lägger kängorna i vädret
Jag röker oxå..tyvärr! Ingen idè att sluta så länge inte viljan finns. Men när kommer den..
Jabb, jag röker också. 

Jag har rökt men lyckats sluta. Använde under en kort tid nikotinplåster, sen nikotinfri snus. Hoppas jag inte åker dit igen men man vet ju aldrig
Jag fick en gång se en bit av en död rökares lunga, det var på Röda korsets klinik i Irun där vår vän Antxon var överläkare. Sedan man sett något sådan röker man inte mer..det var det hemskaste jag sett.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har också slutat röka. PÅ måndag är det 2 månader.
Jag slutade i febrruari i fjol.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag har lyckats sluta nu, gjorde ett försök förra våren men trillade dit igen.
Sedan december är jag rökfri, känner inget sug alls tack och lov, tänker inte ens på cig längre så det ska gå bra denna gång
Jag röker också, inte mycket, men har svårt att sluta helt.
Zabelle
Jag har gått från storrökare till feströkare. Det betyder att jag gärna vill ha en cigg till helgvinet. Annars röker jag inte alls till vardags.
Oj, det är ju en klar majoritet som röker här, det trodde jag inte. 
Jag har aldrig rökt. Jo jag har förstås testat någon gång i berusat tillstånd när jag var i 20-årsåldern, men precis som när det gäller alkohol tycker jag att det smakar apskit, så jag har aldrig börjat med vare sig det ena eller det andra.
I vår familj finns bara en rökare, min svärmor, vilket är mycket olyckligt eftersom hon är diabetiker typ 1 sedan ungefär 20 år tillbaka. Då är det ändå farligare att röka än om man är frisk i övrigt.
Jag skulle aldrig klara av att leva med en rökare, det luktar för illa och smakar hemskt att pussa en som röker tycker jag. Jag var tillsammans med en tjej i början av 80-talet som rökte, men jag klarade inte det någon längre tid.
Jag har aldrig testat inte ens hållt en cigarett i min hand. Har alltid tyckt det var jätte äckligt. Så har aldrig försökt mig på detta + jag är jätte snål ;) Kostar ju massor
Stort grattis till er som håller på att bli rökfria! Jo jag skrev HÅLLER PÅ…för det tar tid att bli helt rökfri!
Själv slutade jag 1976 och dumt nog ersatte jag rökat med snus. Men för två år sedan tog jag min sista prilla.
Men jag är inte säker ännu….ibland kommer suget, men inget återfall tillåts!! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!