Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 516 ggr
[MargaretaA]
0

Äntligen helg

Vi ska fira fredag och sedan ska gubben jobba hela helgen. Tack och lov har jag fått ordning på datorn för jag lär bli hängandes på fokus och ta igen allt jag missat den senaste veckan.

Jag har idag gjort en smörgåstårta då min "bäbis" fyller 21 på måndag. Han tänkte fira redan nu. Jag tror faktiskt jag ska fuska och ta mig en smakbit jag också - jag äääälskar smörgåstårta Tungan ute

Hur ska ni övriga få tiden att gå denna välsignade första helg i April?

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Äntligen helg!!! säger jag med.

Hur vi ska få tiden att gå..inga problem, lediga dagar försvinner fort. Dessutom har dom lovat fint väder i helgen, då gäller det att passa på att vara utomhus!

Precis som Du Maggan, så gillar jag smörgåstårta. Imorgonkväll ska vi på födelsedagskalas och jag hörde talas om, att smörgåstårta är vad det ska bjudas på..

Annars inget planerat i helgen, tar dagen som den kommer och njuter av det.

TREVLIG HELG till ER ALLA!   Cool

Cristine
0

Jag tänkte sitta här och massera min ömma skinka på massagemattan jag vunnit och som dottern åkt och hämtat. Attans så ont det gjorde när den satte igång men nu efter två massagestunder på 15 min vardera käns det riktigt skönt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag har nyss kommit från mitt näst äldsta barnbarns "tårtkalas". Han fyller 14 idag. Jösses vad tiden går! Nu håller barnbarnen på att hinna ikapp mig….SkrattandeFlört

AnnL
0

Har inga problem mat att få tiden att gå i helgen.

I morgonbitti ska jag till bruks. vi ska göra ordning i köket. Sen hoppas jag kunna göra färdigt det sista inför flytten nästa vecka.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

gatonegro
0

Just nu ska sonen o jag ha en riktig myskväll i soffan, trött efter veckans jobb men i morgon ska vi ut och njuta av förhoppningsvis fint väderGlad

Ha en fin kväll…

aggeelin
0

Det finns inga problem med att få tiden att gå. Jag har lovat att ta med mig två indiska studenter på en tur till landet . Vi ska titta på höns, kor och hästar och besöka en andrahandsaffär. Sen på eftermiddagen kommer min kusin från Lesjfors och då till kvällen bjuder jag även hit min bror med sambo. Söndagen, när vi orkar upp (kusinen övernattar och det kommer att bli sent) kommer att ägnas åt jobb, den här veckan var för kort. Jobb och sen yoga, på kvällen blir det avkoppling. LIte trist att veta hur hela helgen ser ut…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet