Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 1031 ggr
gatonegro
0

TV-Reklam!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är så mycket reklam på TV, från Apoteket mm. Om man nu skulle köpa allt dom rekommenderar skulle man ha fullt upp, allt från munskölj, värktabletter o skönhetsvårdRynkar på näsan.

Påverkas ni av all denna reklam? Har själv köpt några av dom produkterna så visst har jag påverkats Glad

AnnL
0

Påverkas inte mycket av reklamen. Blir mest irriterad på alla avbrott. Rynkar på näsan

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

gatonegro
0

Men viss reklam kan vara rolig också, reklamen från ICA texGlad Men visst är det störande när man sitter o tittar på en spännande film Rynkar på näsan

Cristine
0

Vet inte vilken reklam som finns för jag tittar aldrig, det enda jag ser är tre st program och då ropar min dotter när de börjar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

gatonegro
0

Jag tittar inte överdrivet mycket heller….Skönt för dig Cristine att dottern håller koll på när dina program börjar… Konstigt med nya I-fokus, ibland har jag smajlisar, ibland inte…Just nu har jag inga…

MaMaMade
0

*VHR* - Våga Hata Reklam! Skrikandes

Jag blir oerhört anti när jag ser en produkt på/i reklam. Det är ju tråkigt för dem som faktiskt kanske har en hyfsat bra produkt. ICA-reklamen är ju rolig o går lite mer åt det upplysande hållet men de där kortfilmerna med uppspacklade, biffiga unga människor som hamnar i extas pga en parfym el en mascara…*SUCK*! Det känns som om "de" vill idiotgöra mig o alla andra tittare. Obestämd 

Det enda bra med reklampauserna är att då hinner man gå i kissa, göra en kanna te o natta töserna! Flört

chik
0

Jag kan väl säga att jag blir påverkad.På ett positivt säte. För jag har ju fått reda på olika produkter, som jag kanske inte hade tänkt på annars..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Kan inte påminna mig att jag "åkt dit" och köpt nåt.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Jag köper ofta saker jag känner igen från reklam. Sedan är jag fullt medveten om att det är just reklam men produkten känns bekant och det är väl det man är ute efter.

/Maria

gatonegro
0

Ja så många onödiga prylar som trängs i badrumsskåpet pga denna reklamGlad