* God Morgon 20/3 *
God Dagens!!!
va!!Ligger ni på rygg o sover Ännnnnn??
Har ni Missat dom nya reglerna? Söndag är ingen vilodag Nu mera..Utan upp skall man så man är bered till Måndagen.. Ja.Ja. Ni är stora så ni gör som ni vill.
Jag Vill bara önska er en fin Söndag…
O här sitter jag o myser nu på morgonkvisten..Härligt.

Lena.P är jag i verkliga livet.
putt
Godmorgon chic och alla andra.
Det ser ut att bli en ganska fin dag.
Igår var helt underbart. Satt på altanen i solstol och smuttade på lite vin (jag får ju inte dricka alkohol ännu) men smaken av ett vitt vin i solen var oslagbart.
Katterna fick fnatt och jag planterade ut en stor kruka med Penséer på trappan.
Riktig vårkänsla….
/Maria
Godmorgon!
-7 inatt så snösmältningen går sakta! Men solen är på uppgång så det ser ut som att det kan bli en fin dag.
Ha en trevlig söndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Lilla Humlan. Vad mysigt.Ja man måste ha lite livsvatten.O njuta.
Anders.Har du solen? För du har sänt hit Dimma.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon…Strålande sol, blir säkert en underbar dag, visst känner man att våren är på G nu… Ha en fin söndag…
God morgon!
Solen skiner även här! =) Varit en lååång natt men känner mig inte särskilt trött endå.
Idag blir det att äta våfflor med mor och far..
Ha en underbar dag!
#4 Solen försvann in i dimman chik…nu är här mulet och lite dimmigt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tokfia Chik. Här pågår ett lugnt uppvakanande. örst lite kaffe och en lång stund vid köksbordet. Sen en dusch. Sen lite Livskvallite. Efter det kan det möjligen bringas lite ordning i hemmet och kanske lite uppsättning av grejer på väggarna efter renoveringen.
Funderar också på att kila över till grannen med ett paket. Grannen har fått ännu en årsring till de tidigare. Ha det så gott
Var rädda om varandra
Godmorgon. Hemma vid frukostbordet igen. Härligt att vara borta och härligt att vara hemma igen!
Solen skiner och det har nog smält bort snö men ny snö har lagt sig utanpå så det märks inte att något är borta. Innan vi åkte såg jag några lökar på väg upp, inte vårlökar så nu måste jag ut och peta i snön och se om de har växt.
#7 dimma var det igår kväll när vi åkte hem, som slöjor
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Grått o disigt.
Sovit länge. Varit uppe tidigt två morgnar på rad så det var skönt.
Tar bara dagen som den kommer idag. Bara göra ingenting och ta en promenad senare.
Ha en fin söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon alla!
Sol och dimma lite här och var, snart är dimman väck och ni har sol.
#9 Ja borta bra men hemma bäst.
Hoppas nu på attmånga centimetrar av snn försvinner med värmen.
Jag längtar efter att få gå barfota i gräset.
Ha en varm och ljuvlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Anders.Klart att jag delar med mig.
AnnL.Välkommen ut från dimman….
gatonegro. Vad fint du har sol.Njut.
Lucy. Sol o våfflor.Mums…
Signemo.Ja lulla du in till grannen..Tjing Granne.
agge.Borta bra.Hemma bäst…
Cristine. Hoppas att du snart får tassa i gräset.
Ni alla andra som tittar in under dagen.Får ha en fin dag…
Goddagens!
Somnade vid 4-tiden o steg upp vid 8, datorn var dock upptagen av töser. Sonen hade dambesök inatt, 2 töser som kom hit o hade ett mini-LAN. De skötte sig snyggt o höll sig hyfsat dämpade men varje ggn de skrattade till el hördes lite mer så boppade vovven inne hos oss till - dvs 1 ggn/halvtimmen så jag hann aldrig somna till riktigt ordentligt. Men vad gör det! Så roligt att Sonens kompisar för en ggns skull vill komma hit ut till oss o det här var hans bästa "väninnor".
"Lite" matt idag dock men ska försöka klara dagen så jag kan sova kommande natt, arbetsdag imorgon. Har sytt en gardinlängd till sovrummet färdig o ska ge mig i kast med nästa nu. Sedan ska det sys en ny riskudde då den gamla har blivit så hiskeligt skör o läcker brända riskorn i sängen. Efter det tänker jag sätta mig i dörröppningen i tvättstuga o sola (sova?) ett tag. Strålande sol, lite vind o +5 grader på skuggsidan av huset.
Hoppas att ni har o får en fortsatt fin söndag! 
MaMa. Vist är det roligt för sonen.Men inte för dig.O vad du måste vara trött nu..
God eftermiddag 
Här är soligt men ganska kallt så det smälter ingenting. Idag fixar jag med lite ditt och datt, söndagar är mina trögdagar.
#14 Tröttelitrötter jotack! Men med tanke på att det är första ggn som han haft besök här hemma som inte är från byn på…1 år kanske…så är det överkomligt, tycker jag iaf! Han har det tungt med sitt liv dessutom just nu så när han är glad är jag glad o de kan ju inte rå för att min hund är av det fjolligare slaget. 
Peter. Helt rätt.
MaMa.precis.Man är glad för att de sina..

God middag!
Vi har en underbar vårdag, sol och fågelsång. Har varit ut på promenad och riktigt gottat mig åt att se videkissar på några ställen, snön som smälter och att människor ser gladare ut
Ha det så bra resten av dagen alla!
Toyan.Vist käns det att det är vår i luften…Trevlig kväll på dig..