God Dagens 15/3
Ja då sitter man här igen.Trevlig.
Skulle lägga in ett foto men det gick inte..Ville visa er hur fin färg det är på vår himmel här nu.
Rosa o nu börjar den över gå i gult.Känns som det kommer o bli fint väder..
Ja ha en bra dag där ute alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God dag på er alla!
Jag förstår hur det såg ut för jag hade precis samma färger Chik! Nu lyser solen på en molnfri himmel så det blir ännu en vacker dag.
Det önskar jag er alla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Kul bilder som vanligt när dessa damer är igång….
Kallt inatt, -3 men solen syns så det kanske blir en fin dag.
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorron alla!
Redan mitten av mars! Tiden går och snön består tycks det. Här är relativt kalla nätter så mycket snö är kvar.
Har en massa telefonsamtal att klara av idag. Skönt när det är färdigt.
Lite plock och röj väntar sen.
Idag skulle min mamma fyllt 88 år om hon levt.
Sänder henne en tanke!
Ha en bra dag alla!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon.
Ha en riktigt bra dag!
Godmorgon.
Hoppas ni får en bra dag allihop
Zabelle
Godmorgon.
Nu har snön töat så att snödropparna tittat fram
/Maria
God Morgon 
Här är soligt och fint, men ganska kallt, runt 4-5 minus fortfarande. Idag ska jag testa om det går att ta sig fram i skogen med fyrhjulingen. Vi har fortfarande ett kompakt snötäcke, men det kanske inte är tjockare än att hjulen når ner till fast mark när man går igenom snön.
Annars har jag matningsdag i terrarierummet och rengöring i gnagarburarna. Det börjar bli sent att sätta upp fågelholkar, men det har inte gått pga snön, så jag ska försöka få upp ett par nya idag.
Igår blev jag klar med Ludvigs ryggkoger och han är nöjd. Försökte mig på en ny slags söm i kanten - langettstygn. Det tog ett tag innan jag riktigt fick kläm på det, men det blev rätt bra till sist.
God morgon!!! Solen skiner idag med, -4,5° på skuggsidan.
Ser ut att kunna bli en vacker dag. Idag ska jag städa men jag ska ut och ta en promenad i det vackra vädret. Ha nu alla en bra dag!!! Lisa
#7 Vad vackert. Vilket hantverk
Jag tycker att eklövet var pricken över iet….
/Maria
god morgon
strålande sol här. nägra dar till så kommer snödropparna även i min lilla hörna.
ha en fin tisdag alla! 
#9 Ja eklövet valde han själv ut. Det är visst nån obskyr hjälte i något dataspel Ludvig spelar, som har ett eklöv på sin sköld.

#9 Har du bränt in det?
/Maria
Godmorgon!
Sol och +3°
Idag blir det en heldag med bilen. Städa och tvätta som inte är gjort sen i nov. när kylan börja.
# 7 Säger som bumbleboo, vilket fint hantverk Peter.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#12 Ja jag har en sån glödpenna avsedd för såna jobb. Det finns oftast en bild på alla lädergrejor jag gör. Mitt bomärke så att säga, är en tass med långa klor som jag brukar bränna in i alla knivslidor, tomahawkfodral, koger, armskydd - you name it!

Den här "konturlösa" tigern har jag på ett av mina egna koger. Du kan se de brända punkterna jag bränt genom papperet när jag lagt "hållpunkterna" som stöd för bilden när jag ska bränna.
Morrn! Vad duktig du är Peter, jättefint! :) Lite hurrven, tempen gick ner till -20 inatt men nu harvar det uppåt o ligger på ca -12. Blir lite kulet inomhus bara när vädret blir såhär. Tänkte dra iväg till kompisar men de har fått tid på bilbesiktningen så där försvann den möjligheten till social samvaro. Tror att det är närmare ett halvår sedan vi hade möjlighet att träffa dem sist, *typiskt*! Har börjat att städa under sängen istället, kanske vi tar en sväng o ser om grannarna är hemma. Men jag är inte riktigt på humör, fick ett tråkigt samtal nyss o vet inte om jag kan hålla masken. Våra grannar är 70+ o mkt empatiska så man vill inte oroa. Får se hur vi gör framemot em. Önskar er en fin tisdag!
God morgon! Här blir det fullt ös idag, fyller ju 25 år. 
#14 Jösses vad du är skicklig
/Maria
Grattis Erik! 25…det var ett tag sedan! Harta´borte´mig ju! :)
Tack så mycket MaMaMade! 
#17 Grattis säger jag också…25 år är stort
/Maria
#15 Jättefina saker Peter! Måste bara fråga… vill din dotter också ha sådana saker?
Anledningen till min fråga är att vi diskuterade om man fortfarande gör skillnad på pojk / flick saker redan från början. Diskussionen tog fart efter ett besök i en av de större leksaksaffärerna där det var väldigt uppdelat i en helt rosa del för flickor och en med tuffare grejor till små pojkar.
#17 Erik, Stort Grattis på din födelsedag! 
Zabelle
#22 Ja hon har valt en vit pilbåge (Ludvigs är svart) och ett höftkoger. Pilarna vill hon ha rosa fjädrar på, så det ska jag fixa. Ludvig vill ha gula/guld.
Vi har jobbat rätt mycket med att försöka likrikta och inte separera, men ibland går det inte. De är helt enkelt olika och vill olika.
Lovisa spelar häst/ridningsspel på datorn medan Ludvig spelar Jurassic Park och Sagan om Ringen. De har några gemensamma som till exempel medlemsskap på Panfu, en spelcommunity där alla har varsin pandafigur.

Den där diskussionen är ett evigt samtalsämne, men i praktiken kommer man bara en viss sträcka på den där likabehandlingsvägen, sedan väljer respektive ratar de ändå vad man än säger eller gör.
#15 VAd fint :)
Grattis Erik!
Här har vi sol och 6 plusgrader idag. Snart ska jag intaga kvällsmaten, sen bär det avc för att träna Core och Latin Jam.
Imorgon ska jag till doktorn och visa upp födelsemärken som har förändrats. Mindre kul eftersom jag tror läkaren kommer vilja ta bort dom och skicka in.
Peter!! Wow. Instämmer i övriga. Vilket hantverk..Skicklig är du..
Erik!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Grattis Erik! 

Godafton. Här sitter jag, nyduschad efter en lång tids skidåkning mellan ca 11.30 - 17.15. Vi har varit uppe på fjället och nu tagit oss ner igen, en massa backar var det och jag lyckades hålla mig på benen utan att fara in i skogen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Bumbleboo, Zabelle, Hera, Chik och MargaretaA! Tack så hemskt mycket för gratulationerna! 
Har varit en kanondag, fick en eletrisk rakapparat i födelsedagspresent, precis vad man behövde! Slippa de klassiska rakhyvlarna vilket är mycket skönt!
Stort Grattis Erik till dina 25 härliga år!
#7 Skulle velat se minen på din son när allt var färdigt.
Det är bra att dottern också får lika.
Tack Cristine!
Peter
Vilka fina arbeten du gör…imponerad!!!!
Erik
GRATTIS lillpajken! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Haha! Tack 890-3 

God kväll!
Peter! Jag kan bara hålla med Anders
Grattis Erik!!
Grattis Erik!
Jag få också bocka och tacka för alla ord av uppmärksamhet. Jag skulle inte kalla mig själv skicklig - då vore jag sadelmakare - men jag är noggrann och tålmodig, det kommer man rätt långt på.
Mina fingrar går ju knappt att röra på nuförtiden, så tålamod måste jag ha 
Ett försenat Grattis Erik. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tack hörni, det värmer! Har inte kunnat logga in på iFokus och tacka, kontot råkade ut för nån bugg som kastade ut mig.. *grr*