Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 648 ggr
Cristine
0

God morgon 14 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vadan denna arla timme, jo det är så att jag inte kliver upp nu utan tvärtomJag var tvungen att se över mina egna papper också, så nu är det gjort, till nästa år. Såå skönt

.Det ser ut att bli soligt överallt i morgon så passa på och njut

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God dagens på sig Cristine, o ni alla andra som kommer in under dagens. in Måndag önskar jag er,

vad det blir för väder kan jag inte se, föe det är svart ute.Men det verkar inte vara någon kyla o det är bra.

ja så ha de gött där ute.

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Här har jag suttit o tyckt o skrivit så denna länk kom så långt ner.

Men nu har jag puttat upp den.

Fin dag på er..

[Woozy]
0

Ville bara stanna till och önska er en fin dag. Glad

Maria
0

Godmorgon alla. Vill också önska alla en fin dag.Glad

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

ÄNTLIGEN har funktionen "första olästa" kommit tillbaks!

Så nu blir iFokus lite mer lättanvänt.

Här är det 2 + och har varit plus även inatt för andra natten på rad.

Och vårkänslorna frodas! Glad

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon

Solen skiner och det är så skönt ute.

Ha en riktigt bra dag allesammans!Skrattande

MaMaMade
0

Godmorgon! Iväg med bilen till bussen om en halvtimme, jobbet hägrar. Hade mkt hellre stannat hemma o fortsatt att städa huset istället för att åka o städa ngn annans men löningen behövs. Känner mig iaf nöjd med det jag orkat åstadkomma i helgen. Strålande sol från klarblå himmel, -4 grader så dagens prommis med min "dam" blir nog skön. Har 7½ h att ta igen från förra v då jag åkte hem med världens bihålevärk så denna vecka ger långa arbetsdagar. Å andra sidan behöver jag inte stressa med tvätt o städ, alltid ngt. O så får vi se till att göra några rejäla utflykter för att fylla upp ledsagningstiden, hoppas att det händer ngt kul i stan som vi kan gå på. Vilken *underbar* bild, Cristine! Önskar er en fin start på vecka 11!

zabelle
0

Godmorgon

I helgen planterade jag ut Primulor och Påskliljor och satte i krukor på altanen. Det känns att våren är på väg!!

Lördagen startade vi med frukost tillsammans med glada grannar i vår gemensamhetslokal. Vi träffas en gång varannan månad och löser melodikrysset. Vi passade på att rösta på vem vi trodde skulle vinna melodifestivalen också. De flesta röstade på Eric Saade, själv gissade jag på The Moniker.

Här är hela glada gänget.

Zabelle   

Cristine
0

#0 Jisses Chik du klev upp när jag gick och lade mej!

Nu är det nästan förmiddag det är så roligt att se er alla gladingar och kul att se dej här Woozy..nu blir damerna glada.Skrattande

Önskar er en härlig fortsättning på dagen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

God morgon

+2 grader och grått. Men jag såg en enorm sol över landet senare i veckan så det är lovande utsikter. Gubben har ledig vecka och då blir promenaderna fler och längre.

kul att se dig här Woozy!

Han en bra måndag alla!

[LucyInTheSky]
0

Hej på er!

Helgen har varit riktigt jobbig. Min bror har varit dålig. Fick krampanfall i sömnen och slog huvudet i golvet illa.. Fick åka ambulans till sjukhuset så alla har gått på nålar här hemma av oro. =/

Hoppas på en lugnare vecka men det kan jag ju glömma egentligen med all denna stress runt skolan. Känns lite som jag bara vill ge upp och skita i allt i hopa nu. Orken finns inte. Men det som finns är stres, oro och ångest. =(

yey, vilket pepp inlägg som kom från mig.. Men men, hoppas ni får en fin måndag.

Kram

flisan708
0

God morgon till Er alla!!! Här hos mig är det molnligt och tre grader varmt. Solen ska visst komma under dagen och det ser jag framemot. I morse när jag vaknade målade jag två överhyllor jag köpte igår. Sen ska jag gå montera lite saker som jag handlat på ikea igår.

Önskar Er alla en bra dag!!! Kram Lisa

[Woozy]
0

Jag kollar till er här lite då och då, fast jag är dålig på att skriva… FlörtCool

AnnL
0

God eftermiddag!

+5° grått o disigt. Men jag har härt lärkan för första gången i år så nu är våren verkligen på väg. Glad

Tandhygienisten i förmiddags, städa på bruks lite senare idag och sen möte i  rallylydnadsgruppen på samma ställe.

Ha en bra dag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

Godefteermiddag, här skiner solen så fint och vi har varit ute på skidtur i fyra timmar. Härligt!!!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God middag!

Underbart vårväder idagGlad

#4 Härligt att du tittar in bumblebooGlad

Cristine är nattuggla och chik är uppe före tuppen och härligt unika ..jaa det är ni sannerligen båda tvåKyss

Kul att se dig WoozyGlad

Ha en fin måndag kväll!

[Woozy]
0

Glad

MaMaMade
0

Lucy: vad jobbigt, mår din bror bättre nu, gick det bra med huvudet? Det är mkt i plugget inför sommaren, min son går i 9:an o ska ha betyg så han kommer in på gymnasiet, han börjar bli ganska så less nu. Men tänk på att det bara är ett par månader kvar till det är slut inför sommaren! Heja på!

chik
0

Cristine!!Vist är jag redig.Uppe så tidigt.

Lucy..Hoppas att det går bra med Broden.

Flisan,,HEJ.

Så hejjar jag på er alla o önskar en fin Natt..

[Woozy]
0

Natti natti på er alla trötta.

aggeelin
0

#14 Lärkan, du skojar, är inte det för tidigt???

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnnL
0

I

# 21 Inget skoj här inte.  FlörtTyckte också att det var lite tidigt men jag lyssnade flera ggr. och det var lärkan. Har skrivit upp dom sista åren när jag hörde lärkan första gången. Varit i slutet på mars början på april. Så den är tidig i år. Så det blitr förhoppningsvis en fin vår. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

#21, 22 Vi har också hört lärkan i helgen. Härligt!!

Zabelle