* God Dagens 10/3*
Ja då var det en ny dag som jag önskar dig välkommen till.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Go morrn..
Är inte det minsta pepp på denna dag. Stanna under täcket hade varit mycket trevligare. Men blir att knappra i sig lite panodil, packa ner halstabletter i väskan och hoppas på det bästa.
Ska prata med läraren och kunskapsnavet om en kurs som inte går så jätte bra.. Uscha, ska bli spännade att se vad csn säger om planen att förlänga kursen. Griniga blir det troligen och mina pengar tar det säkert också. yey..
Lucy..Håll ut. Det är ju bara i dag o i morgon sen är det ju Lördag…
Men vist är det dyrt o utbilda sig…

Godmorgon!
..alla morgonpigga och ni som vaknar sen.
Visst är dessa tysta morgontimmar mysiga ? Sitter och tittar på en ekorre som äter vid fågelbordet..oj vad den smackar i sej..
Ny dag igen..den känns ganska mörk, vi ska begrava en god vän och begravningar är aldrig roliga.
Hoppas ni alla får en fin dag!
Godmorgon!
..alla morgonpigga och ni som vaknar sen.
Visst är dessa tysta morgontimmar mysiga ? Sitter och tittar på en ekorre som äter vid fågelbordet..oj vad den smackar i sej..
Ny dag igen..den känns ganska mörk, vi ska begrava en god vän och begravningar är aldrig roliga.
Hoppas ni alla får en fin dag!
Sisa..Inte roligt-Nej.
Men att få se de små djuren det ger en styrka, O Ekorre är ju så söta.Vad glad du är som har den så nära..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon.
Ska försöka få en tandläkartid. Har en tand som spökar för mig
Ha en bra dag
Godmorron!
Lite småsnö i luften!
Fy, vill ha vår!
Och hoppas jag att få lite tillbaka av min ork då!
Idag ska jag ta hand om lite ved.
Så det räcker över helgen.
Ha det gott alla där ute!
God morgon!
Jag kommer in sent nu för tiden..äntligen har jag börjat sova bra..konstig , nu när solen börjat leta sig till sängen.
Men det behövdes det, kändes som jag fått sömnsjukan.
När jag vaknade och tittade ut hade det snöat.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon 
Här är ett jäkla skitväder idag, blåser storm och snöar till och från. Jag blev tvungen upp på taket för att skruva fast skyddsplåtar som släppt från vindskivorna i blåsten. Termometern säger plus 2, men isen på våra gångar på tomten är stenhård så jag måste använda sparken för att ta mig fram hemma.
Dock är det full rulle ändå, lite väder stoppar inte verksamheten här. Min pojke har fått sin pilbåge och han är överlycklig över den, han säger att den är den bästa present han fått och längtar till barmark när vi kan sätta upp en bana på tomten och skjuta tillsammans.
Jag håller på med ett ryggkoger åt honom som han själv valt material till ur min skinnlåda. När de beställda träskaften kommer ska vi börja tillverka pilar. Som vanligt när man köper pilbåge från ställen där man saknar kunskap, får man med pilar och tillbehör som inte på långa vägar är anpassade till bågen, men det ska vi rätta till.
Inte riktigt klart ännu, det ska till en langettlasksöm i kanten och sedan har Ludvig valt ett eklöv som dekoration som jag ska bränna dit med glödpennan, men sen så …
Peters och mitt inlägg försvann!
Trådar vi skriver fortsätter att försvinna. Jag kan inte se de tre sista.
Skriver ni långa inlägg så kopiera dem innnan ni skickar ifall de försvinner helt.
God morgon 
Ja peter det är inte roligt på fokus nu, men det jobbas för fullt för att fixa alla buggar. Vi får ha tålamod helt enkelt 
Sedan har jag märkt att de inlägg man tror har försvunnit dyker upp efter ett tag, det är bara det att man inte alltid ser dem direkt.
Peter.God dagens o ni andra fina själar.
iFokus har råkat ut för :::::Ja vet inte vad man skall kalla det.
Cristine!!!!Jag ser Dina o Peters inlägg o när jag kollar på Numerna så stämmer det.
Peter!!Vilken fin Koger din Pojk får.
O kalt o Isigt o så blåser det små D…r.
Tjing på er alla.

God Eftermiddag på er. Underbart väder här idag, strålande sol. Hoppas det blir samma strålande väder till helgen när man är ledig. Ha en bra dag!
Regn, regn och åter regn!
Men det tar på snötäcket!
Blåst Blåst o snö..
![]()

God middag!
#9 Vilket fint pilkoger din son får Peter,klart han är glad
Bra att du sover Cristine, sömnen är viktig.
Vacker bild.
Snöblandat kom vid 4-5-tiden så det var snorhalt i morse, nu regn och plus, bra det för då försvinner en del snö.
Ha en bra kväll allihopa
Godkväll, jag har sysslat med att må konstigt dåligt idag. Jag känner mig både hungrig och illamående, har sovit. Nu har jag varit till jobbet någon timme. Så nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund. Det snöar rejält ute.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godkväll!
Här som hos Peter. Skitväder. Det har stormat o regnat hela dagen o gör så fortfarande. Inte ens Silver har velat gå på promenad idag.
Ha en skön kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
MossQ.Vilken kisse katt.
O så Vad är Anders??????

Älskar Pumor!
Jag har för mej han skulle någonstans idag men minns int vart
Hihi fnissar åt chiks bild *S*
Ja visst e dom vackra..tänk att bli puffad i ansiktet av en puma..wee så stark kärlek kan man nog inte drömma om :-)))
#22 Anders…. Jaa, men fick inte han besök igår?!