Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 4224 ggr
Cristine
0

God morgon 2 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så roligt det känns att få skriva mars  hälsningen.

Jag noterar det när jag kliver upp, kroppen är piggare och humöret bättre.

Äntligen börjar katterna gå ut, det blir för mycket med tre st hängandes över en hela tiden.

Jag valde den här bilden för när jag ser de välklippta gräsmattorna så känns det inte lika tungt att titta ut på snödrivorna.Tungan ute

Önskar er en varmare dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Cristine o ni alla.God dagens.

Jag är glad för snön som ligger.Fy vad det är tråkigt o klippa gräset. o kant gräset..Huva mig..

Vi har ett bra väder här nere i min del av värden..

Så tjing i burken o ha det så bra alla där ute.

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammzing
0

Godmorron!
Faktiskt kallt ute - 12!
Släppt ut mina höggravida tackor. Dagtid kan dom vara ute i rasthagen och mumsa hö. Sen kan dom gå in och vila mellan varven.

Har ett möte på förmiddan med rehabteamet och försäkringskassan. Ska bli kul att se hur sjuk jag är.
Tänkte handla lite efter om jag orkar.

Ser ut att bli en fin dag med sol!

Ha det gott alla!

aggeelin
0

Godmorgon. Här är det fem minus. Men ändå kan jag säga att det är mycket mer vår i år, just nu, än förra året vid den här tiden. Förra året var det enormt mycket snö och den hade inte smält något alls. Dörren till tvättstugan var helt igensnöad.Nu är det åtmnstone bart kring dörrarna.

Idag blev det ingen gröt. Hade glömt att lägga den iblöt igår kväll. Provade att koka den ändå men det blev inte ätligt. Så nu äter jag yoghurt istället.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon allaGlad

/Maria

[GunillaF]
0

God morgon

Solen skiner och himlen är blå.

I natt stog jag och tittade på ett otroligt norrsken. Fantastiskt vackert.

Ha en bra Onsdag

AnnL
0

Godmorgon!

Här är det lite vårkänsla i luften men grått.

Varir uppe tidigt. Ringt GEGÅS i Ullared då jag glömt saker kvar i handväskan jag lämna tillbaka som var trasig. O naturligtvis sånt jag behöver. Rynkar på näsan

En lugn dag med lite pyssel hemma o promenad. Sen ska jag klippa mig ikväll.

Ha en bra dag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Mammzing. Snart så har ni ingen försäkringskassa.Den skall ju läggas ner.Undra hur man tänker när man tar ett sådant beslut.

Agge.vad är det för Gröt du har? Som skall ligga i blöt.

Gunilla vad avis jag blir..Vill ju med ha Norrsken..För så hade vi lysmaskar men det har jag inte sett på år o dagar…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Gomorron Sverige!

-3 och mulet. Idag ska jag ut i skogen och kvista upp en hop aspar som jag fällt till rådjuren. De har betat av varenda knopp så de har fått mycket mat av dem.

Sen på em. ska jag iväg och ge frisören lite underhåll så han överlever. Hoppas mildvädret kommer nu så jag inte fryser öronen av mig sen.

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maja2
0

Gomorron

Här är det 2 plusgrader :)  och jag har varit ute på en underbar morgonpromenad med hundarna på skoterleden. Fantastisk start på dagen :)

Vi såg åxå norrskenet igårkväll. Makalöst vackert!

[MargaretaA]
0

God morgon

minus fyra grader och solsken.

Katter ja… vi har en stor svart hane som börjat patrullera ute på gatan. I normala fall hade jag nog inte lagt märke till honom, men våran rottis Ray gör det däremot. Det är tur att han är för stor för att ta sig in under bilar och tur för katten att den är tillräckligt liten Förvånad

[Jeremina]
0

God förmiddag Cristine och ni andra, vilken härligt grön bild Flört

zabelle
0

Har glömt att säga godmorgon idag, får bli God middag istället Skrattande

Zabelle   

Toyan
0

God middag!

Härligt vårväder har vi, sol, och plusgrader, fåglarna sjunger..underbart efter all kyla, blir säkert bakslag men jag njuter av dagen som ärGlad

Ha det bra!

[Jeremina]
0

Toyan så är det här med Glad