Godmorgon första mars
Godmorgon alla därute.
Ska iväg på provtagning annars hade jag nog inte varit uppe så tidigt.
/Maria
Godmorgon, redan första mars så fort det går. Riktigt läskigt att det går så fort. Den här kalla vintern har försvunnit fort samtidigt som det är långsamt med kyla..
Här är det sex grader minus idag så snön ligger där den ligger. Ska jobba hemma en stund på fm och sen till jobbet på möte. Vi ska åka bort vecka 11 så det gäller att jobbs på innan.
Ha nu en härlig dag! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu är jag redan hemma.
Det är den stora fördelen med att ha nära till sjukhuset.
/Maria
Bubleboo, agge o ni andra god dagens.
bubleboo.Det gick fort..Hopas att det var en lät undersökning o att den ger bra besked.
Men visst går tiden fort..Nu är det snatr sommar.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorron!
Brrrrrr! Ja, trots 1:a mars ligger kylan kvar! Just nu runt - 9!
Ska leta efter mina nya blodtryckstabletter. Ringde i torsdags och ville ändra styrka men receptet har ännu inte kommit in till apoteket!
Sen får vi se vad som händer denna dagen!
Ha det gott alla!
God morgon
Kul att se flera nya medlemmar i trådarna, välkommna!
#0 Snabba besök, hoppas du får positvt svar på proverna!
#1 Skönt att ha ledighet att se fram emot.
#3 Hoppas hoppas det går snabbt, vill också ha sommar :)
#4 Usch så kallt, vi har +1 idag och det skulle bli lite varmare i slutet av veckan.
Idag är det jobb som vanligt, men det är ljust när jag kör hem på kvällarna nu, det är jätteskönt.
Zabelle
God morgon!
Här kommer äntligen en utsövd Cristine!
Om inte mellansonen ringt så hade jag sovit än tror jag för jag sov så tungt.
Har vaknat till en vacker dag utan ett moln på himlen, jag önskar er en lika fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron!
-2, grått och "rûset" som vi säger här i bygda!
Men varmare dagar är på gång, spås det.
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag!
Zabelle…
Vad fin ny avartsbild du har..Snyggt.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God lunch
Underbart att få vända blad till Mars månad! Här i mina trakter brukar den börja med vinter och sluta med vår. 
Ha en fortsatt fin dag alla!
Härlig dag med värmande solsken men så fort den gått ner känns det kallt.
Det har runnit från taket ganska intensivt.
Fortfarande 1 + grad och det var riktigt skönt att gå långrunda med hunden i kväll. Hoppas det håller i sig så jag kan tvätta bilen. Vågar inte göra det när det är minus, då kommer jag inte i den sen, dörrarna fryser fast.
Zabelle

God kväll!
Här har det varit gråmulet och snålblåst så inte var det njutbart att promenera, varmare dagar kommer snart
Hoppas du får ett bra svar på proverna bumbleboo
Ha en fin kväll!
Godkväll!
"Semestern" har varit lång men med vårsolens återkomst känns det som om jag möjligen fixar att hålla fler iFokus-sajter igång igen. Sonen har haft o har det lite jobbigt, ekonomin har fått smäll efter smäll…annat har hänt som kan härledas till ovanstående…det har varit jobbigt men någon gång måste det ju ge sig, eller hur!? 
Nu har jag fått ner första omgången frön i jorden, några tomatplantor har redan stuckit upp sina hjärtblad ur jorden o vi har tom haft plusgrader ett par dagar!

Hoppas nu ha ork att åtminstone titta in här som snabbast när jag sitter vid datorn en stund. Får väl trappa upp allteftersom. Kul att se alla nick igen iaf! PoK på er alla! 
Hallå MaMaMade så roligt att se dej igen, det är väl i växthus som du planterat tomatplantorna?
Haha, nja…inte än. Här har vi fortfarande -15 nattetid o 1 m snö kvar. De står o gror till sig i pannrummet o får flytta ut till vardagsrumsfönstret allteftersom de tittar upp ur jorden. Växthuset kör jag igång först den 1:a maj.
Härligt att vara tillbaka, Cristine! Fortfarande dåligt med ork men jag tar det lilla lugna, så får vi se. 
Ja ta det lugnt bara, vi är kvar här.
Godkväll!
Hemkommen efter en bussresa i eftermiddag till Ullared. Har packat upp o fått allt på plats.
Ha en fin avslutning på kvällen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.