Melodifestivaltråden
för alla som vill kommentera. själv sitter jag bänkad och hoppas det blir bättre än förra veckan.
Som vanligt har jag inte en susning om vilka som ska vara med 

Tycker att det blir bara sämre o sämre, men ska ändå kolla
Ser inte på det. Tycker bara att det är för rörigt…Inte min grej…Men vet att det är många som sitter o njuter o trivs.O det är bra, Tycker jag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Kollar alltid på det. Har jag gjort sedan barnsben.
Gillar inte upplägget med alla deltävlingar, andra chansen, finalen och att man ska ringa 2 gånger i varje deltävling.
Ringer aldrig. Kan hända att jag ringer på finalen.
Idag var det en bra låt tyckte jag. Men ingen som jag kände "wow". Har inte haft en enda sådan låt i år.
Men det är underhållande, och som sagt tradition :)
Nej det fanns inga wow-låtar i kväll. Men som vanligt roligare att titta på än restens av lördagens TV-utbud.
Jag håller inte med alls och det gör inte fru och barn heller. Vi tycker alla att de två första deltävlingarna var fullständigt onödiga och att samtliga låtar i deltävling 3 var bättre än allt som var med i de två första.
Ikväll var det lite si och så. Vi tyckte alla i familjen att melodi nr 1 var bäst, men den åkte ur direkt. Tur bara att den läskiga Lasse-Stefan inte gick vidare. Linda Bengtzings låt var likadan som de två hon gjort tidigare, inget nytt.
Våra barn vill alltid rösta och de får två röstningar var så det blir några kronor till utsatta barn.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker Linda Bengtzing var farligt lik Lena PH med "det gör ont" (en tiopoängare enligt mig).det var bara annan färg på klänningen - och minus dansen med mikrofonstativet.
Maggan..jag tittade ikväll och tyckte det var ganska bra och fastnade för Linda Pritchard 
Tyckte rätt låt gick direkt till final.
Nu är alla låtar hörda och jag håller stenhårt på Sanna som vinnare i finalen.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
AnnL…jag missade då Sanna var med, ska bli spännande att höra henne