Godmorgon, 24 feb
Oj då, är jag först! Det är inte ofta.
Här är det 21 grader kallt, nästan klart och ett stilla snöfall singlar ner!
Snart dags att fara till jobbet, ikväll ska vi ut och fira en kollega som fyllt år - egentligen har jag inte tid att föjla med - men det blir nog så för det är trevligt att gå ut ohc äta.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Jag blir lika förvånad att jag är tvåa! Kallt men vackert..-14.
Håller fortfarade på med pappersarbetet, usch……
Idag tänker jag ta mej en promenad och dricka kaffe, igår var foten svälld så jag fick inte på stöveln.
Vilken härlig dag ni kommer att få!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorron!
Bara så kallt igen! - 25!
Jag verkligen hatar det här!
Ska med dottern till MVC. 2 veckor kvar till nedkomst. Jag ska se till så att den blivande storasystern håller sej någorlunda i skinnet!
Sen ska jag hem och elda!
Ha det gott!
Kallt även här och riktigt riktigt grått ute. Meteorologerna uttalade sig om det lokala vädret och påstod att det skulle börja vända imorgon, men när jag tittar på SMHIs sida så säger deras prognoser tvärtom. Det är som vanligt, bara att vänta och se.
Var på en pokerkurs i går. Texas hold'em, det tycker jag var riktigt roligt. Så nu kanske det blir en pokerhaj av mig! Vem vet.
Godmorgon!
I min del av landet så var det - 14 i morse och lite mulet.
Idag är det planerat en tur in till civilisationen för lite shopping, kylen börjar bli tom bl.a.
Ha det bra där ute!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God dagens på er alla.
Snöar det när det är så kallt??
Sol har vi här, men kallt.Ha en bra dag alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Här har vi sol och 6 minus just nu.
Jag ska snart iväg på vattegympa. Ikväll ska jag på ett motionspass som heter Afro.
Jag hoppas alla får en bra dag :)
God morgon alla livsnjutare!
-17 grader och solen skiner från en vackert blå himmel!
Ha en riktigt bra dag alla!
Godmorgon!
- 8° o pinblåst.
Åker i väg om en stund till en vännina. Återkommer i morgon kväll.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God Morgon 
Här är soligt och klart, men ack så kallt, minus 28 grader har vi. Jag har varit ute och fyllt på i fågelbordet och bytt vattenflaskor till mössen i verkstan. Det fryser i flaskorna i verkstan när tempen ute går under minus 15, så jag får byta ett par gånger per dag.
Jag ska strax iväg till sjukhuset, men först ska jag fixa fukost till morgontrötta sportlovsbarn. Den ena av våra två ekorrar är här varje dag nu. Det finns jordnötter under det sista lagret snö och kurre gräver upp dem.
Godmorgon,
Någon termometer finns inte, men när jag kom till Enköping, visade digitalmätaren på bilfirman intill företaget -21 grader. Den visar i och för sig alltid lite för mycket, men jag gissar på -17 grader.
Igår var Uppsala återigen kallast av de orter som rapporteras på vädersidan, -14. "Bara" -8 i Tierp som ligger minst 5 mil längre norrut! Jag bor i ett kallhål, suck.
Ikväll träning men bara 1 timme, såg att det är filmen Jakten på den försvunna skatten ikväll, har sett den förvisso flera gånger men den är ju såååå bra.
Ha det gott!
Vi har nästan alltid mellan 5 och 10 grader kallare här än vad det är i Uppsala. Det ser jag tre gånger i veckan eftersom jag åker in till stan då för min dialys.
Vi har 45 km till Uppsala och vanligen är det ungefär lika kallt ända fram till Librobäck som vi har här, men inne i stan är det alltid mycket varmare.
Här är -23 just nu, men det var -28 när jag gick upp. 
Rätt intressant med de där köldgränserna i länet!
Det går någon gräns även i Märsta. Söder om Märsta regnar det, norr om Märsta snöar det haha.
Jag ser även tydliga vädergränser bara på min bussresa mellan Uppsala och Enköping. Den finns i Örsundsbro. Där kan det regna som sören, medan det har varit snustorrt i både Enköping och Uppsala!
Lite OT, men i alla fall.
Göteborgs väderrapport är mulet och minus 6 grader men ganska stilla ute.
Ha en go dag alla
/Maria
Godkväll allesammans
En tröttsam dag slutar och över går till en skön kväll..
här har det också varit svinkallt idag. Jag är urtrött och skulle vilja vara ledig ett halvår eller så.
Peter - vilken söt bild du fått på ekorren. Visst är det härligt med digital fotografering, man kan ta massor med bilder utan att det kostar något extra.

Goder afton!
Här har vi haft sol hela dagen, nu är det endast 6,5 minus så jag hoppas det blir mildare nu, den här vintern har fått mig att önska att jag kunde gå i ide.
Dagen har varit bra, har jobbat och träffat trevliga människor.
I morse var det en ny gäst vid fågelborden, en hare som satt bland alla frön på marken, härligt att se.
Ser fram emot helgen och sovmorgnar, känns välbehövligt.
Önskar er en fin kväll
Gokväll på er. Jag har också ett par ekorrar vid fågelbordet, men varje gång jag plockar fram kameran försvinner de.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 17 Ja du Cristine det är ungefär som när jag ska fota fåglar. När jag äntligen hittar den bland alla trädgrenar som ser likadana ut så flyger den. Har funderat på att bara fota höns!!! 
AnnL. Höns
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 19 De kanske min kameralins hittar chik. 
Fast i somras hade jag en talgoxfamilj som var så tam att jag kunde sitta bredvid jordnötsröret och fotografera. Vet inte hur många gånger vi fick plocka ut ungar inifrån huset heller. De var väldigt orädda. Men annars håller jag med. De sticker direkt.