Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 2910 ggr
[Sisa]
0

Julen varar..

fram till Påska!

Har Du några julsaker kvar framme ?

zabelle
0

Nix de åkte ut strax efter nyår Glad

Zabelle   

AnnL
0

Ingenting. Allt åkte bort efter nyår.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Oj..det var läänge sedan de försvann.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Hm. Jag har stuvat ner den lilla plastgranen i en påse, men inte burit upp den på vinden än Skäms

[Sisa]
0

Man kan se i fönster och trädgårdar att människor ännu har julsaker framme..kanske varar julen ända fram till Påsk..för vissa..Obestämd

[Asta]
0

Upptäckte i helgen att adventsljusstaken stod kvar framme- Så vi eldade slut på de ljusen.

Toyan
0

Nej, allt borta sen 13-dagen.

Anders 50
0

Sågade ner utegranen och monterade ner all julbelysning utomhus igår. Det var första dagen det gick att få upp elkablarna som var nergrävda i marken. Ska byta gardiner till helgen också.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Jag har två "vintergubbar" i fönstret, de är inte tomtar utan gubbar med vinterluva, stora N frågade vad de gjorde där och jag svarade att de står och tittar ut på vintern… annars är det nog slut på sakerna nu. Utegranen står i en stor snöhög, den ska sågas ner och bli lite skydd kring en del växter nu när det börjar att tina och frysa och tina och frysa..

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

Nix, allt är borta. Det sista som var kvar var julgardinerna i köket och de togs ner helgen efter tjugondag Knut.

aggeelin
0

För vissa, så är det vinterljustid året om, jag kan se att några har t ex ljusstakar som lyser året om

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fotokrafs
0

Julpyntar inte, men har en ljusslinga uppe året runt ovanför soffan.

Belysningen i granen på gården släckte de i måndags.