Julen varar..
fram till Påska!
Har Du några julsaker kvar framme ?
Nix de åkte ut strax efter nyår 
Zabelle
Ingenting. Allt åkte bort efter nyår.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Oj..det var läänge sedan de försvann.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hm. Jag har stuvat ner den lilla plastgranen i en påse, men inte burit upp den på vinden än 
Man kan se i fönster och trädgårdar att människor ännu har julsaker framme..kanske varar julen ända fram till Påsk..för vissa..
Upptäckte i helgen att adventsljusstaken stod kvar framme- Så vi eldade slut på de ljusen.

Nej, allt borta sen 13-dagen.
Sågade ner utegranen och monterade ner all julbelysning utomhus igår. Det var första dagen det gick att få upp elkablarna som var nergrävda i marken. Ska byta gardiner till helgen också.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har två "vintergubbar" i fönstret, de är inte tomtar utan gubbar med vinterluva, stora N frågade vad de gjorde där och jag svarade att de står och tittar ut på vintern… annars är det nog slut på sakerna nu. Utegranen står i en stor snöhög, den ska sågas ner och bli lite skydd kring en del växter nu när det börjar att tina och frysa och tina och frysa..
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nix, allt är borta. Det sista som var kvar var julgardinerna i köket och de togs ner helgen efter tjugondag Knut.
För vissa, så är det vinterljustid året om, jag kan se att några har t ex ljusstakar som lyser året om
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Julpyntar inte, men har en ljusslinga uppe året runt ovanför soffan.
Belysningen i granen på gården släckte de i måndags.