Småfnissar ännu:-)
Var hos sjukgymnasten idag,och har tydligen ännu flera buktande diskar i nack regionen
,men i alla fall efter att han behandlat mig ett tag liggandes på britsen,så tar han tag så jag var på väg att åka av britsen och fy fasen vad det small till i nacken!,och jag sa lite snyggt till han att förbereda mig nästa gång så jag kan hålla emot,han blev helt förstörd
,men det var skönt direkt efteråt
Huu de där ljuden när det smäller / knäpper / krasar i nacken, jag ryser! 
1,Ja det gör det absolut
Går ju regelbundet hos naprapat för att förebygga, har två gamla skador - en i ländryggen (diskbråck) och en i vänster deltoidmuskel (drog sönder muskeln på gymet).
När den senare behandlas, kan det krasa i min nacke också. Känns som huvudet kan trilla av! RYSER.
Huva mig jag.Sjukgymnaster är ena på o misshandla..
Men Lena- kände du dig bättre?
----Fin bild du har----
Lena.P är jag i verkliga livet.
3,Ja jag vet hur det känns,men har blivit så van nu….det som gör ondast är ju att dra rätt höften eftersom jag är fastskruvad med plåt i länden….;-)
4,Ja tack :-)jag blir alltid bättre när jag går dit men aldrig helt frisk,så vi har smärtsamma dejter säger han haha
Jag skrev så här en gång på min statusrad på FB:
Imorgon har jag en dejt med en man som jag ska klä av mig inför.
Jag kommer att lägga mig på både mage och på rygg för honom. Han kommer att dra ner trosorna på mig och knäppa upp BH:n på mig och han kommer att röra mig överallt.
Vem han är? Min naprapat 
6,Hahahaha den var bra,tur jag inte behöver gå så långt,här räcker det med tröjan