Godmorgon 21 januari
Ja så är det då äntligen fredag!
Igår körde jag verkligen slut på mig. Först 45 minuters cykling på morgonen, sedan ett träningspass på 2 timmar och 40 minuter på kvällen. Men kul att testa gränserna ibland 
Idag blir det nog det vanliga, komma hem och slappa och bara njuta av vetskapen att det är 2 lediga dagar.
Vad ska ni göra?
Ha en bra dag!
Godmorgon, jag hoppas min dumma förkylning ska ge sig något. Täppt i näsan går det inte att sova, och nässpray hjälper inte.
Måste till jobet även idag, och hoppas att jag är bättre nästa vecka.
I helgen ska jag ta det lugnt, det ska bli skönt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er!
Inget särskilt, bara vara!
#1 Jag vill inte vara tjatig men hade du tagit lite av soppan som står längst ner bland artiklarna så hade du inte sovit med täppt näsa. Du vet jatt när man äter starkt och hett så rinner både näsa och ögon. Chilin och vitlöken dödar bacillerna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon 
Här är det strax under noll igen, det har hoppat lite upp och ner sedan igår eftermiddag, minus - plus, minus - plus.
Jag ägnade ett par timmar med att skriva ett par små bågskytterelaterade artiklar på Medeltiden iFokus igår. Idag är jag som vanligt på "rundsmörjning" större delen av dagen.

Bergspuman God morgon.Fy vad jobbigt det låter cykla så länge….
Jag gör som vanligt inge ovanligt….
Kalt har vi 10-ute..
Ja.Ja önskar er alla en fin fredag.Med vad ni nu tänkas göra..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Fredagsmorgon på er!
Jobbar sista dagen för den här veckan. Härliga tider!
Ha en bra dag!
God morgon, solen skiner ute. Fint.
idag kommer jag att komma försent till jobbet. Men jag bryr mig inte.
Har börjat virka rutor till en sjal så nu kommer jag att ha något att göra på kvällarna. Hittade en väldigt fin sjal i retrostil.

Fick sedan höra attt den skulle komma att kosta 3500 kr. Då gick jag och köpte garn istället. Inbillar mig att jag ska kunna virka en liknande. Har gjort fyra rutor igår kväll. Har alltså ett par stycken kvar.
Efter jobbet idag ska vi åka se om vi kan få någon offert på fönster.
Asta.Fin sjal.Men Dyr""
Gunilla.Fin Ny bild på dig..---Men jag ser dig bara i profil??
chik- om jag lyckas virka den sjunker priset till ca 400. Lite skillnad!!
Godmorgon!
-11 och en vacker soluppgång.
Inget särskilt på agendan idag mer än att kolla så att rådjuren har mat på sina foderplatser, och så ta emot sotaren och prata lite skit med honom! 
Glömde en sak…ska ut och kolla vart älgarna håller till också, det blir älgjakt i morgon! 
Ha en bra fredag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon alla
#6 Jag älskar den typen av "mormorsrutor" och har två filtar med liknande rutor.
/Maria
Hej hej.
Ledig dag 
Steg upp med maken och gick långrunda med hunden längs havet. Helt vindstilla, alldeles mörkt och man kunde se alla ljus på den danska sidan havet.
Har hunnit städa och tvätta 2 maskiner och det är snart dax för en ny runda med vovven. Svärdottern och lilla barnbarnet kommer och fikar så det blir en bra dag.
Planerat att gå på "after work" med våra grannar, när maken slutat för dagen.
Ha en bra helg allihop!
Zabelle
Jättefin schal Asta!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#14- hade jag haft restgarner så hade det verkligen blivit billigt!!

God middag!
Ja äntligen är det fredag och idag hörde jag faktiskt fåglarna sjunga, det har jag inte gjort på länge!
.
Lite fredagsshopping och sedan blir det matlagning och pys i soffan med minstan. Kanske slänger jag in ett litet pilatespass däremellan
.
Ha en underbar fredag!
PS Skitsnygg sjal Asta!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 15 
Jag hörde också fåglarna sjunga idag. Och på framsidan av huset kändes det precis som en vårdag. Solen sken och det droppade frång taket. Det är visserligen minusgrader, men när solen står på så börjar det bli ganska varmt.
Härligt var det!

God middag!
Här har det kommit lite kornsnö, temperaturen -0,2.
Ledig dag, skönt.
#6 Vilken jättesnygg schal Asta, du kommer säkert att lyckas virka en lika snygg schal
Ha det gott alla LK:are
Hemma igen, problemet med mitt jobb är att det måste göras, det är ingen annan som gör det och görs det inte blir det konsekvenser.
#2 Soppan ja, tänkte inte på den, eller rättare sagt så gjorde jag det men tänkte att jag har ingen ond hals så därför hoppade jag över den. Ska genast prova!! Tack för tipset Christine!
´Har nú ätit soppan utan att gråta ett enda dugg, inget snor rinner, tyvärr. Vad gjorde jag för fel?
agge…vad gjorde jag för fel!! Du har gjort Rätt..Braaa.
asta Håller tummarna på att du får i hopp en schal…O då får vi la se bild…..
Zebelle.Kan se hur du går vid havskanten o njuter.Härligt..Gå du på ""Efter Jobb""Blir roligt.

Klart man ger 100% på jobbet!
På mitt jobb fattas folk..så jag ska jobba extra inatt!