Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 2665 ggr
Cristine
0

Det där kan jag!

Brukar du sitta framför tv,n och skrika svaren på frågetävlingarna!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Ibland Skäms Men jag får utlopp för min besserwisser-ådra genom det eviga korsordslösandet istället Flört

[Sisa]
0

Ibland..men oftast är frågorna för svåra!  Skulle aldrig våga ställa upp i en frågetävling på TV själv!

Skulle Du ?  Skrattande

[peter54]
0

Vi tittar på såna program min fru och jag, som till exempel "På Spåret" och "Vem vet mest". Jag hänger med bra och det jag inte kan brukar min fru kunna. Men det är en helt annan sak att sitta där i TV och svara, då skulle jag säkert få både tunghäfta och hjärnkramp och åka ut direkt.

[Asta]
0

Håller med vad Peter säger. En sak hemma i soffan och en annan på TV. Men visst sitter vi och svarar om vi tittar. Vi  brukar tävla mot varandra ibland, vem som svarar först.

Maria
0

Jag älskar sådana program och jag och min tävlar inbördes mot dem i rutan.

Men som sagt att sitta där i TV och svara och vara snabb. det är nog en helt annan sak.

/Maria

[GunillaF]
0

Visst! Åh jisses vad duktig jag är då!FlörtTungan uteCool Kan ju svara på allt (not) Men mer än vad man tror att man kan, kan man….  då!

Jag skulle antagligen inte kunna svara på en enda fråga om jag skulle sitta med i en tävling.Tyst

Cristine
0

Jag brukar också skrika svaren, oftas sittande här framför datorn. Ibland har man tur och frågorna är sådana jag kan, jag har ju i ryggsäcken 30 år utomlands. Det som jag styper på är sporten.

Anders 50
0

Skriker gör jag väl inte. Men rejält allmänbildad, och har faktiskt vunnit lite i lokalradion! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Oj då..så roligt att höra Anders, tänker du inte ge dej på något i tv nu?

Jag måste skrikaa så dottern hör(hur duktig jag ärSkäms) vi sitter ju intei samma rum.

Anders 50
0

#9 Det får vänta tills jag någon gång sitter 4:an och skrapar en trisslott! Flört

[MargaretaA]
0

Nej jag tittar aldrig på dem programmen. Däremot när jag kollar på Robinson är jag övertygad om att jag skulle fixa det bättre än dem som är med Skäms

aggeelin
0

Jo en del frågor kan jag. Men inte på spåret, jag har ingen koll på geografin.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Hade säkert fått betydligt fler poäng än de som Kalle Moraeus och Py Bäckman fick i går i På Spåret I TV.

Cristine
0

Jag tittar inte längre på spåret, jag tyckte att programmet gjorde de två herrarna(kommer inte ihåg namnen)Björn och…….., det är inte alls detsamma.

Anders 50
0

#14 Håller med!    (Oldsberg)  Flört

[MargaretaA]
0

Fast jag gillar Fredrik Lindström helskarpt från andra program han har gjort.

Cristine
0

#15 Ja just..Oldsberg.Glad

#16 Ja han är jättebra i sina egna program men inte här..jag saknar Björns underbara torrhumor.

[MargaretaA]
0

Håller med. men SVT verkar köra på ungdomsvågen. Det är tydligen inte populärt med för gamla programledare Skrikandes

aggeelin
0

jag tycker att båda programledarparen är ok - men jag vet aldrig vart tågen går så jag ser det sällan

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Jeremina]
0

Nej, däremot brukar jag veta vem som är mördaren i deckare och sånt.

[MargaretaA]
0

Ja det är alltid den man misstänker minst Tungan ute

[Jeremina]
0

#21 Ja, eller hur Glad

[peter54]
0

Jo resorna igår tog vi snabbare än de som var tävlade. Madrid tog jag direkt när de sa "doktor i mitten" och att "liten utan innehåll" blev Tomelilla tog jag också direkt. Miami var också rätt enkelt när de sagt "draperad Emils syster" - "flor-Ida".

Att de bytte ut Oldsberg var inte konstigt, han börjar bli seg i kolan, men Björn Hellberg är alltid kul att lyssna på, fast jag gillar Fredrik Lindström lika mycket.FlörtSkrattande

Maria
0

#23 Haha, tog städerna på precis samma ledtrådar som du PeterSkrattande

Jag tycker nog Luuk och Lindtröm är värdiga efterträdare med rolig humor. Dessutom tycker jag om Augustifamiljen och de har bra gäster varje gång. Förra säsongen var musiken underbar i min smak.

/Maria

[Asta]
0

#18 Fredrik Lindström är 47 och Luuk 44, så några direkta ungdomar är de nog inte.

Jag gillar också dem, tittar inte så ofta, men tycker de fungerar bra.

chik
0

På Spåret ser jag bara lite hackigt när det är reklam på andra kanaler.

Är inte ofta jag kan frågorna där inte…Blir impad av hur duktiga dom är..

Är nog inte så mycket för fråge program..

""Men kan jag svaret så skriker jag det Högt-Ja.

Lena.P är jag i verkliga livet.