God morgon 11 Jan, 2011
Tänk.. bara fyra dagar till så har halva januari gått och jag tycker att jag nyss betalt räkningarna, men det har hunnit komma nya. . Önskar alla en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Jag sitter här och tittar ut i mörkret samtidigt som gröten ska in. Katten Maxen äter på en slags orkidé, han gillar blommor. Ute är det halt, så in i vassen. Vi åker bil till jobbet idag, för det går inte att gå eller cykla. Det är faktiskt mindre halt på vägarna.
Dags att möta den nya dagen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Go morgon!
Är i skolan, har precis ätit frukost i cafeterian och väntar nu snällt på första lektionen företags ekonomi för den denna terminen. Är ganska seg.. Inte gick man upp vid 6 på jullovet inte..
Är läskigt halt på vägarna =/ Att köra bil går bra men att gå.. Höll på att slå i hjäl mig flera gånger.
Har svårt att koncentrera mig också tänker bara på stugan vi kanske får hyra och hur fantastiskt det hade varit.. Usch vad besviken jag kommer bli om det inte blir så..
God morgon.
Även här är väldigt, väldigt halt och jag är lite orolig för hur det ska gå att ta sig till jobbet. Igår var det ett ganska besvärligt äventyr.
God morgon Cristine, agge, Lucy, Asta och alla andra.
Jag har nyss komit på plats på jobbet. Sitter med kaffemuggen och försöker komma igång med dagens arbete.
Snygg bild Cristine!
Ha en bra dag mad allt ni ska göra!
God dagens på er i Burken.
Vist går tiden Fort Cristine, O halt för er som är ute på morgonen.
Lucy Håller tummar för att ni får stugan..
Ja då var det Tisdag..Hela dagen…
Önskar er en go dag med vad ni nu gör o är..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon
Jag har varit igång några timmar redan och fått undan det mest akuta på skrivbordet. Nu ska jag göra som Gunilla… hämta kaffe.
Ha det gott i dag!
Zabelle
Fick nu reda på att vi inte har några lektioner förens i morgon.. men eehh.. Då kunde jag ju fått sova. *suck*
Köra 6 mil i onödan är inget jag tycker är kul..
Får väl istället åka och handla lite mat som jag tänkt göra efter skolan, posetivt är ju att jag kommer hem tidigt.
#7 Det kunde ni väl fått reda på igår köra bil i 6 mil är inte billigt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är hemma idag. Jobbar egentligen på mitt andra jobb jag har (en dag var 14:e dag) men det kan jag faktiskt sköta hemifrån och arbetet där går på lågvarv just nu.
/Maria
Här bestämde sig julgranen för att julen är slut.Den ramlade helt sonika. Tack och lov så var jag nära så jag hann stoppa den från att ramla helt och hållet. Nu står den lutad mot kakelugnen. Så ikväll åker julen ut, vilket vi egentligen hade planerat till helgen.
Blev bil till jobbet här också, jag vågade inte ge mig ut och gå. Är en halkmaja.
God Morgon 
Första "riktiga" vardagen efter jullovet, barnen börjar i skolan idag. Det gick förvånansvärt lätt att få upp dem i morse med tanke på att de verligen vänt uppochner på dygnet under lovet.
Skolbussen var sen, jag gissar att alla grusvägar på trakten ser ut som vår väg - ren is med lite fukt ovanpå. Jag har skaffat ett par bra skoöverdrag med broddar, så jag klarar mig bra ifrån att halka.
Det är rena drömmen att åka sparkstötting nu 
Godmorgon!
Så var det köldgrader igen, -2 ganska onödigt, det kunde hållt på och töat ett tag till!
Jag har inte så mycket is varken på här hemma eller på vägen ut, har skottat så ofta så det har inte hunnit bli så tjockt lager som packats åt, så att åka spark vore ingen hit!
Idag är det dags att fylla på matplatserna för rådjuren, jobbigt…för snön är inte kul att gå i nu!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Halt, isigt och blåsigt. Gäller att hålla tungan rätt i munnen, då man går ut..och kanske använda broddar ? Vart tog den vackra vintern vägen..ska vi ha det så här nu, tills våren kommer..
Gå försiktigt..håll i hatten..och ha en bra dag!
Godmorgon,
Varit hos naprapaten idag som tog till armbågen (!) för att behandla mina stela muskler. Aj aj, det kändes!
Men säkert bra, då det är träning ikväll.
Halka nu inte omkull hörni!
God kväll!
Halt är det lite varstans så man knappt kan stå på benen.
Har varit en tur till Ullared idag med en väninna. Blev lite torrvaror som vanligt. Två t-shirt och en ny matta till min ovanvåning.
Ha en fortsatt fin kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Har ni tänkt på dagens datum ?
110111..många ettor!! 
Jag tänkte på det häromdagen! Fast att det blir elfte november 2011, alltså 111111!
Läste en hemsk rysare (Kalla kårar)om det datumet, fast det anspelade på en gräslig händelse som inträffade 111111. En poltergeist försökte varna för att händelsen skulle upprepas.
# 17
Ojdå!! 
En hel del människor kommer ju att få det personnumret. Tänk om man är kille och får 1111 i de fyra sista siffrorna också.
/Maria
# 19

Lätt att komma ihåg i alla fall.
Och lätt att skriva
/Maria
Den här dagen har varit jätte jobbig ska bli skönt att den snart tar slut.. först upp tidigt och köra till skolan bara för att vända igen.. Sen få mail om att mitt prov i juridiiken + sista inlämnings uppgiften var så dåliga att hon inte kunde betyg sätta dem.. tack för det.. =( Kämpade länge med dessa.
Sen kraschade min laptop och jag fick lov att omformatera den så allt försvann.. *SUCK*