Kärringen mot strömmen.
Jag undrar hur det kommer sig att jag blivit en sådan person, som alltid går sina egna vägar. Jag har inga vänner i min egen ålder utan de är mycket yngre än jag. Visst har jag någon men vi har inte mycket gemensamt. Varför har inte jag samma smak som personer i min ålder?
Är det alltid generna som styr. Jag talade om det med en väninna och vi delade uppfattningen om att det är nog så, då hon ärvt styrkan från sin far och jag följer mina föräldrars spår. Deras vänner var också mycket yngre än dem.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag går också mina egna vägar. Är nog också kärringen mot strömmen.
Kommer ihåg när jag var yngre och hade fått barn. Inte var jag någon som umgicks med dom som hade barn. Umgicks mest med dom som inte hade barn. För dom som hade prata bara om hur duktiga deras barn var. Jag ville koppla av från barnaprat när jag umgicks med andra.
Så jag har ofta umgåtts med dom som är mycket yngre än jag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag har ingen svar Cristine. Hur du har blivit sådan person. Den vet du bäst själv.
Men jag bara vet, att även jag har alltid gått mina egna vägar, och inte brytt om vad andra gör, tycker och tänker. I mitt fall kan jag säga, att generna inte styr. Jag växte upp hos fosterföräldrar, och jag är annorlunda än min biologisk mor.
Jag aldrig har valt vänner efter siffror, utan deras sätt att vara som människor. De som passar ihop med mig, är mina vänner, oavsett ålder.
Pirkko
Jag kan kallas kärringen mot strömmen då,och alla som känner mig gör det alltid,för min del vet jag vad det beror på men det är en lång historia som jag skriver om i min självbiografi,men jag har alltid kunnat umgås med ALLA åldrar och har alltid gjort det
Vet inte Cristine. har nog lite samma problem…Fast jag tycker det är så intressant o pratat med Gamla människor som har varit med o har erfarenhet..
Men har inget svar…
Lena.P är jag i verkliga livet.