Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 2161 ggr
Cristine
0

Godmorgon 9 januari.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men nu blev jag förvånad kl. är 8.30 och jag är först!

Jag vaknade 6 av att katterna slogs i min säng(vilket liv)

Och att det var kolsvart, jag har alltid en liten lampa i fönstret med svagt sken, så jag förstod att vi var utan el..vilken tur att vi har kaminen där man kan koka vatten ovanpå täljstenen, det blev min räddning..det har ju varit katastrof att bli utan kaffe.

Önskar er en vilosam söndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon Christine och alla ni andra som ramlar in efterhandGlad

/Maria

Elpida
0

God morgon!

Det tar ju  lite tid att beta sig igenom sajternaGlad. Är själv uppe och har varit så  en stund, det gäller att ta vara på egentiden!

Hoppas ni får en skön söndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Asta]
0

God morgon!

Här har vi dessutom sovit till nio. Kommer att bli jobbigt imorgon när det är dags att gå upp som vanligt igen. Men så får det bl.

Här är det 2 grader plus och har töat hela natten. Det är så härligt. Jag VET att det kommer ny snö och ny kyla, men jag har bestämt att jag får ändå glädja mig åt det här töandet.

Sista lediga dagen. Trist!

Maria
0

Här har pckså töat så jag t.om kan se en död buske nuGlad Det är min sista lediga dag idag också och jar ser verkligen inte fram emot att jobba nuRynkar på näsan

/Maria

[Asta]
0

#4 -nä - förstår det. Men kom ihåg att du inte behöver oroa dig för vad de gör och inte gör på jobbet, de kommer att klara sig.

Bergspuman
0

Godmorgon,

Töar gör det här med, lite sorgligt för jag gillar att ha fast snö under fötterna, tycker inte om när det är blött och man måste hoppa mellan smältvattensamlingarna, isch.

Jag ska käka frukost och så kommer särbon lite senare idag. Får se vad vi hittar på men tror det blir slappardag med lite sällskapsspelande. Kanske går vi på stan och försöker hitta ett schackspel, han vill spela schack. Jag har inte spelat sedan jag var barn…

Maria
0

#5 Vill ju gärna inbilla mig att jag är oumbärligFlört

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

Hoppas du får strömmen tillbaks snabbt Cristine!

Här är det också mildväder, men det regnar inte idag.

Var försiktiga i halkan idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Asta]
0

#5 - det är bara hemma du är oumbärlig! Och här.

chik
0

God dagens i halkan…Cristine hoppas att du har fått elen tillbaka.Men hur får du datan o fungera??

halkan gör att vi Skall inte ser Upp utan vi skall se Ner, så vi ser vad vi sätter våra små tassar.

O gå inte under hustak.farligt…Kan man få något i huvudet.Aj…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

#9Flört

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon. Ute är det smältväder, det droppar från taken och snömassor kommer nedhasande och landar i gångarna runt huset. Idag blir det lite kursjobb och så träning på sen eftermiddag. Promenaden jag planerat ställer jag in, det är för halt ute.

Nu är kaffet urdrucket, kanske ska jag göra mer…

Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God förmiddag.

Idag är det snöskottning som gäller igen. Tung blötsnö har vräkt ner hela natten. Sedan tårtkalas hos yngste sonen som fyller 29.

Ha en bra dag alla!

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Våra gäster har precis åkt och barnen väntar på kompisar som ska komma hit och leka.

Här är det töväder - usch. Det rasar från hustaket och då låter det som värsta åskvädret. När jag var ute nyss och gick på våra skottade gångar så var det ett steg framåt och ett halvt steg bakåt hela tiden, fötterna glider både hit och dit.

Maria
0

I Göteborg är det inte bara risk för att halka man kan drunkna ocksåFlört

Det är så mycket vatten att det är svårt att beskriva.

/Maria

[Sisa]
0

Godmiddag!

Töar gör det ja..snön som låg på taket, ligger nu på marken! Och allt det vackra och vintriga förvandlas till nåt grått, blött och smutsigt.

Söndag idag..ha en bra sådan!

Toyan
0

God middag!Glad

Töväder här också, har regnat i natt och nu är det solsken och 2 plus, blir inte mycket utevistelse idag, för halt.

Hoppas du fort får tillbaka strömmen Cristine.

Ha en fin dag och som chik säger: se ner i halkanGlad

Lenas-bus
0
[peter54]
0

Inget vidare promenadunderlag, men med sparkstöttingen funkar det finfint, fast man måste ha broddar för att kunna skjuta fart.

zabelle
0

Godkväll

En riktig "skithelg" har det varit.

Min alzheimersjuka svärmor fick en hjärtinfarkt i fredags. Hon verkar hämta sig bra, men stackaren blir ju ännu oroligare i ny miljö. Många vändor har det blivit till sjukhuset i helgen. 

Ska koppla av i kväll och ladda för en ny jobbvecka.

Ha en go kväll!

Zabelle   

AnnL
0

God kväll!

En riktig töhelg har det varit. Slaskigt, grått o vått överallt.

Har haft en härlig helg med min dotter.

Idag har vi haft en heldag på Väla och IKEA. Sen blev det en långpromenad med lilleman på 1 1/2 timme i mörkret när jag kom hem.

# 20 Jobbig helg du haft zabelle. Skickar dig en styrkekram inför den nya veckan. Kyss

Ha en fin avslutning på söndagskvälllen. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Asta]
0

#20 - vad jobbigt! Det hjälper ju inte att förklara heller.

#21 - Åh finns Väla kvar? Där var jag relativ ofta när jag bodde i Skåne, men nu är det många år sedan.

AnnL
0

# 22 Ja du Asta det finns kvar och ska byggas ut till 36 000 kvadratmeter mer butiksyta.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.