Godmorgon 8 januari
Jösses, såg att ingen morgontråd skapats så jag önskar er alla en go´lördag
/Maria
God morgon Bumbleboo och alla andra!
Jag önskar dej och alla LKare detsamma.
Gick till sängs kl.3 efter att ha suttit och tjattrat med en väninna., det är otroligt hur tiden går när man har roligt. Sedan uppe igen 7.30.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Bumleboo, Cristine o alla andra goa LK-are.
Här är det +1,5° o det törar för fullt.
Har varit borta ett par dagar o varit barnvakt till min extradotters lilla tjej på snart två år. Jätte mysigt.
Idag ska jag hämta dottern som ska stanna hos mig till i morgon. Blir promenad mys o lite god mat tillsammans.
# 1 Hamnar man vid datorn är det inga problem att göra av med några timmar. 
Ha en fin lördag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God Dagens alla….Fin dag på er.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon på er alla!
Jag har allvaret som lurar på måndag så idag ska jag ägna dagen åt att gå igenom matten ordentligt.
Här töar det också men så länge det är snö kvar så är vovvsen glada
.
Ha en fin dag!
Godmorgon!
Här var det ingen stor aktivitet ännu! 
-1 och dugg av underkylt regn, så idag blir det nog glatt! 
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
5,Hahaha jag gillar dina underfundiga skämt
Godmorgon! Idag ska jag göra klart en kursuppgift och påbörja en annan. Det ska bli skönt att bli klar med en av dem.
Här kommer det små flingor från luften och jag tror att det är på nollan ute.
Ikväll ska jag träffa gamla klasskompisar från en utbildning.
Och, det som är så roligt är att en av dem äntligen har träffat en man!! Hon är 33 år och det här är hennes första förhållande. Så glad för hennes skull!!
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Här är det grått och tråkigt, nollgradigt. Tror jag måste baka lite och bjuda hit folk för att få lite positiv energi!
Hoppas ni får det roligt med era träffar idag AnnL och aggeelin!

"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag,
Har sovit tungt, jätteskönt. Drömde att jag var på gymet, hmmmm!
Idag ska jag ner på stan och få bort spärren på mobilen. Annars tror jag att jag slappar och tar det lugnt. Har "grejerna" och har inte mått så bra så här långt, mycket ont och så.
Vet inte vad jag ska säga om vädret riktigt, igår var det nollgradigt. Idag är det mulet och nog kan det tina bort en del snö på trottoarer och så, men det ligger alldeles för mycket snö för att det ska börja smälta av några dagars plusgrader.
Ha en skön dag!
God eftermiddag 
Jag har jobbat slut på mig nu och tar en stund här innan våra gäster anländer. De skulle komma vid 14.
Jag har skottat en gång fram till altanen i djupsnön för att kunna gå dit med virke och stötta upp taket innan det rasar in av snötyngden, särskilt som det varnas för plusgrader.
Det gick åt allt grovt regelvirke jag hade liggande, men nu tror jag att taket ska stå pall.
Nu har jag suttit här med en kursppgift i flera timmar. Nu är det dags för paus, nu åker vi upp på stan och äter lunch på lilla Örebro! Sen lite mer kursjobb. Ska ut på nätet och läsa om högskolelagen och högskoleförordningen. Säkert nytttigt men kanske inte så roligt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Go eftermiddag på Er. Här tittas det på skidor. Ja mannen iallafall. Jag sitter här och har vispat ihop en fläskpannkaka till oss. Gick upp sent, frukost sent.
Ute är det glashalt, bäst att hålla sig inomhus.
Ha en fin dag Kram
Var rädda om varandra
Vaknade med en fruktansvärd migrän. Tog en Zomig nasal och låg kvar i sänge, migränen mildrades men fick ta en dos till och den är fortfarande inte borta. Måste börja föra bok på vad jag äter dricker och hur jag mår etc för att hålla kolla på min migrän. Den börjar komma otrevligt ofta.
Här är det på nollan och det regnar ganska ordentligt. Jag gillar det, men vet ju att det är falskt alarm så jag försöker stoppa upp tankarna lite.
Lite trist idag således.

God eftermiddag!
Här har vi blåst och underkylt regn, inget bra för då får vi skridskobana när det fryser på igen.
Har jobbat idag, är trött nu och tänker brygga mer kaffe så jag piggnar till men tidigt i säng blir det i kväll trots att det är söndag i morgon.
Ha det gott allihopa
Hej på kvällen!
Sent kommer jag, som varit på kalas idag..i skogen.
Ett riktigt mysigt " Skogspartaj "..
Nu sitter jag här..smuttar på lite vin..och hoppas på, att ni har en
Trevlig Lördagkväll!
Gokväll!
Regn o blåst, men vi har det gott inomhus med tända ljus. Vi har ätit broccoligratäng till kvällsmat och nu har vi plockat fram godiset. 
Ha en skön kväll
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.