Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 2138 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 7 jan

Här är fortfarande mörkt och vackert ute. Det är en grad plus, så onödigt. Hoppas nu att det snart blir minus igen, det är ingen idé att det smälter för det kommer bara mer.

Nu är det dags för jobb,först hemifrån en liten stund och sen till jobbet hela dagen.

Önskar er en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Elpida
0

God morgon agge och ni andra som trillar in!

Här är det oxå plusgrader, det hade kommit ytterligare lite snö i natt men nu är altantaket OCH altanen skottad!

Ska jobba till tidig eftermiddag, sedan smiter jag iväg och fixar lite ärenden i stan. Det händer inte så mycket här på jobbet idag ändå…

Fredag igen - det går fort mellan helgernaSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[peter54]
0

God Morgon Glad

Grått och småsnöar fortfarande, men ganska milt, bara 1 minusgrad. Jag är på språng som vanligt på en fredag. Kanske tittar in en stund ikväll.

zabelle
0

Godmorgon

Ganska tomt på mitt jobb idag eftersom det är klämdag.

När jag gick till bilen i morse lyfte en jätteflock kråkfåglar från ett av hustaken. Vi uppskattar att det var över 500 fåglar. Brukar de samlas i sådana mängder? Försökte ta en bild, men det var alldeles för mörkt.

Zabelle   

Bergspuman
0

Godmorgon,

Här är det tomt med. Visserligen ingen klämdag, de är borttagna och ersatta med allmän arbetstidsförkortning. Men många har semester.

Är sååå trött.

Ska bli skönt att sova ikväll!

Ha det gott!

chik
0

God dagens i burken alla.

Klämdag.

Nu har kanske julen gått ur både hem o människa…

Vill bara säga att ni skall ha en bra dag där ute alla…

Hittade denna bild.O vet inte varför jag tänkte på Bubleboo..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Godmorgon alla. Här är runt nollstrecket idag så det droppar från taket t.om.

Jag har semester idag men min man (arbetsnarkomanenFlört) jobbar förstås.

Han är nog den enda människa jag vet som tycker att semester och ledighet är onödigt, hehe.

/Maria

Cristine
0

Gomorron!

Runt nollstrecket här också, inte roligt för då kommer det värsta..halkan

Jag är glad så länge jag slipper gå ut.

Nu har jag det jag ska göra igen, jag ska bygga ett skåp.

Ha en bra dag utan att halka!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

God morgon. Min sista semesterdag. Måndag är det jobb igen. Inte roligt!

Vi fick städat klart mammas hus igår. Skönt. Eventuellt kör vi iväg med saker till sortergården idag, annars får det bli en annan dag. Lite piffning nu så har vi en gäststuga där. Så får vi fundera på om vi vill hyra ut det senare eller inte.

Har fått klinkers på plats framför spisarna och igår blev de fogade. Bara en silikonfog kvar så är det klart sen. Härligt!

Just nu ganska fint väder. Temperatur kring nollan, igårkväll var det rejält takdropp här, lät ganska trevligt även om jag vet att det bara var tillfälligt.

Bergspuman
0

Just nu snöar det utav bara tusan i Enköping! Stora strida flingor. Vore det regn, skulle jag säga att det ösregnade.

Suck… Jag har faktiskt inget emot vintern men man undrar ju hur mycket snö det egentligen kan komma? Känns surrealistiskt att gå ut och se meterhöga vallar, 3 metershögar med uppskottad snö och snart översnöade cykelställ och parkbänkar! Bor jag i Mälardalen eller någon by i västra Norrlandsfjällen???

Anders 50
0

Godförmiddag!

Det blev lite skottning idag också, hade snöat nån cm inatt. Men nu ska det bli plusgrader här, men det blir kallt framemot söndag igen, så det hinner nog inte bli nåt slaskväder.

Idag blir det jobb med att bära ut ensilage till rådjuren, de är tacksamma för all hjälp nu.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
0

Goförmiddag. Här är det soligt och underbart vackert och + grader. Min käre gubbe har tagit ut traktorn och skottat ordentligt , nu skall vi gör en liten brasa av sådant som man får o kan elda upp. Nästan så jag är sugen på att gå ut med en kopp kaffe o ställa mig där.

Ensilage. Ja, det har vi ju ingen, Funderade på om det finns kvar nån hö eller halm , Nej. Får trösta mig med att grannar som fortfarande är aktiva lägger ut till dem.

Måste säja att det soliga vädret piggar upp en väldigt mycket. Jag har inte varit deppig innan. men är piggare iallafall. Ha det så bra idag

Var rädda om varandra

signemo
0

Goförmiddag. Här är det soligt och underbart vackert och + grader. Min käre gubbe har tagit ut traktorn och skottat ordentligt , nu skall vi gör en liten brasa av sådant som man får o kan elda upp. Nästan så jag är sugen på att gå ut med en kopp kaffe o ställa mig där.

Ensilage. Ja, det har vi ju ingen, Funderade på om det finns kvar nån hö eller halm , Nej. Får trösta mig med att grannar som fortfarande är aktiva lägger ut till dem.

Måste säja att det soliga vädret piggar upp en väldigt mycket. Jag har inte varit deppig innan. men är piggare iallafall. Ha det så bra idag

Var rädda om varandra

[Sisa]
0

God förmiddag!

Så var det fredag igen..

Här snöar det och en grad minus..all snö rasade från taket imorse och ligger nu nedanför..men visst kan man ha roligare på en fredag, än att skotta snö..

Trevlig Helg!

[Asta]
0

Hö har jag läst att man inte ska ge rådjuren om de inte är vana vid det. Ska vara svårt för deras magar att bryta ner.

[MargaretaA]
0

Halloj

Tittar in och önskar alla en skön fredagskväll! Glad

[GunillaF]
0

God middag!

Jag har klämdag och har stressat iväg och hälsat på min mamma under dagen. Hon har varit krasslig och behövde muntras upp liteGlad

Nu lägger jag sista handen vid middagsmaten och inväntar gästerna.

Ha en trevlig Fredagskväll

chik
0

God Kväll på er alla. Fredag o allt.

signemo
0

Nu blir jag hungrig Gunilla. Vad blir det?Flört

Var rädda om varandra

signemo
0

Blev så hungrig så jag bestämde mig för att göra varma mackor och ta lite rött vin till. Konstig kombinationFörvånad. Åh inte, går så bra så.Skrattande

Var rädda om varandra

chik
0

Det ögat njuter av.Mår magen bra av.

Fast magen blir ju fortare full än ögat. Signemo…

Maria
0

#20 Eller också blir man själv fortare full än magenFlört

/Maria

signemo
0

Ni är goa Ni. Vore bra om min mage sa stopp ibland. Skrattande.

Var rädda om varandra

aggeelin
0

Så skönt, nu är det helg, så skönt! Även om jag ska jobba lite så har jag sovmorgon, det behöver jag. nu sitter vi och ser på lets dance. Trevlig underhållning

[Sisa]
0

Let`s Dance ja..Vad tycker Ni ? Glad

Anders 50
0

Spelade in, och har snabbspolat. Norrbaggen var nog värd sina poäng ändå…Obestämd

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Jo, lets dance kan nog bli en trevlig fredagsunderhållning

Maria
0

Har aldrig sett Let´s dance och kommer nog inte att göra heller.

Såg ni "På spåret?

/Maria

[Asta]
0

Såg varken eller. Är inte heller någon Let's dance tittare, utom när Mikael Samuelsson var med.