Livskvalitèt 2011
Så här i början på ett nytt år, tänker vi kanske på vad vi ska åstadkomma under året som följer..
Många av oss kanske spenderar sina dagar, åt att försöka klämma in så mycket som möjligt..från det att vi vaknar på morgonen, tills dess att vi somnar på kvällen.
Ett bra nyårslöfte kan vara att skapa mer kvalitèt..och mindre kvantitet.
att skära ned på saker..att skapa en mer avslappnad livskvalitèt för sej själv och för andra.
Det är helt OK att vara lite självisk, ta tid för sej själv..och det är helt OK, att fokusera på LIVSKVALITÈT!
Livskvalitet var nog ett honnörsord för mig under förra året. Jag blev varse, återigen, hur viktigt det är med kost och motion för att må bra.
Målen för i år handlar mycket om just att må bra, vara frisk och stark och i fin fysisk form.
Målet för en bättre Livskvalitèt..kan också innebära att vara här..prata med en massa betydelsefulla människor..
Mitt mål för 2011 är givetvis att få en bättre livskvalitet genom att jag hoppas att min operation blir lyckad.
Däremot vägrar jag att tycka att min livskvalitet är dålig som den är även om jag har mycket besvär. Man kan vara glad ändå
/Maria
# 3
Att leva är verkligen att se det positiva som finns omkring oss..
Kram 
Mitt mål har nog alltid varit att vara lite självisk vore jag inte det så skulle jag inte må så bra och inte orka med andra heller
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kan nog hålla med Cristine där lite,mitt första mål är att faktiskt skriva ett chema så jag inte glömmer bort mig själv eftersom jag kommer plugga ännu mera och därför sitta stilla mera,det är inte bra för mig och innebär nytt besök hos sjukgym så snart som möjligt,och det ska åtgärdas!
Sisa.Så sanna ord.
Som jag har tagit till mig för länge sedan.
Nu bara är jag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Två ord jag ska tänka på i år:
NEJ och JAG.
Ska bli bättre på att säga nej helt enkelt.
Och bättre att tänka på mej själv, alltså jag.
Det här är nåt jag inte gjort på flera år.
Kanske dags att ta tag i det!
Alla som inte redan gjort det..borde ta tag i det..