Godmorgon 2 januarii
Vaknade av en gräslig mardröm.
Har varit uppe en stund nu så den har börjat "klinga av"
Hoppas ni alla får en skön dag.
Ska ni göra något särskilt?
Jag kommer inte ihåg om jag tog semester imorgon och på tisdag
(onsdag är jag ledig och fredag vet jag att jag tog semester eftersom det är klämdag.
Jag ska grunna idag och bestämma mig för jag har möjligheten att ta semester med så kort varsel att jag kan ringa imorgon.
/Maria
God morgon på dej Bummblebo och ni andra! Det var inget vidare uppvaknande själv så drömde jag att jag bröt arm och är till och med röd om handen hur jag nu lyckats med det! Det mest logiska är väl att du bad om ledigt,men det är nog bäst du ringer. Ja jobb behöver jag inte bry mej om mer än det jag har hemma!
Ha en skön vilosöndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bubleboo o Cristne o ni andra goa själar God dagens i burken.
Mardrömmar!!Det är inte roligt o ha…Länge sedan jag hade.O glad är jag över o slippa veta vad jag drömmer av.Drömmer gör vi varje natt.Men inte ofta vi kommer ihåg.
Önskar er en go dag där ute..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Kikar in och önskar er en God Fortsättning och en härlig söndag! Här ska firas en 16-åring idag med kalas. Ska först bära upp en liten frukostbricka till henne - tradition som inte får brytas!
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Gratta din 16 åring på hennes dag, varje gång som en tonåring fyller är så viktig för denna-e.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon!
En solig och vindstilla dag.
Blir en skön promenad bortåt eftermiddagen.
Ha en skön söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God förmiddag!
Hoppas mardrömmen berodde på att du fortfarande är rökfri bumbleboo???
Nu är det kallt här igen, -7 och snön har fått ett lager med skare. Nu blir det synd om rådjuren, räven kommer att ta en del nu. Han springer lätt på skaren!
Idag är jag bortbjuden på lutfisk-middag! Ska bli gott!
Ha en bra söndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#6 Haha, jag har fortfarande inte rökt men har hela munnen full av snus
/Maria
#7 Bra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här har vi tänkt städa övervåningen idag. Vi hade tänkt lagt klinkers i köket, men det visade sig att det är fel mått på plattorna i förhållande till vad det stod på paketen så nu passar det, måste åka och försöka fixa rätt.
Godmorgon, ni har olika saker på gång ser jag. Otäckt med mardrömmar - å andra sidan är det skönt med semester. Återkommer, ska hastigt in till grannnen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God middag!
Har sovit bra men inte så länge idag, i morgon är det slut på ledigheten så det är bara att kliva upp och se glad ut 06:15
Saknar Puman.. har inte sett till henne på nån dag.
Ha nu en fin fortsättning på söndagen allihopa
God förmiddag!
Här är jag! 
Blir ju så, när jag har särbon hos mig, att jag inte direkt kan sitta vid datorn så mycket. Men nu är han tryggt parkerad framför TV'n med diverse sportprogram ett tag
. Fast nu hojtar han om Alfapet. Jag gjorde "misstaget" att introducera honom till det i helgen, nu har han blivit manisk suck!
Idag har vi "bara" tagit en promenad ner till Polisen härifrån för att lämna in en ung tjejs plånbok som särbon hittade på nyårsaftonen. Sedan belönade vi oss med fika.
Blir nog slappande resten av kvällen… Har lite oroskänsla, ska börja jobba imorgon igen men samtidigt ser jag fram emot att träffa kollegorna igen. Kl ringer 6.20 imorgon, men jag säger som Toyan, bara kliva upp och klistra på sig leendet!
Ha en skön söndagskväll!
Här har vi varit riktigt duktiga och städat övervåningen. Känns riktigt bra!
Godkväll
Min förkylning har inte gett med sig än och i morgon är det jobbdag igen. Bara till att bita samman.
Annars har helgen varit skön och avkopplande för alla utom hunden. Han var skräckslagen hela nyårsafton den stackaren, men börjar bli som vanligt igen idag.
Ha det gott
Zabelle

Hej igen!
#12 Hallå Puman.. där är du ju
så klart du ska umgås med hjärtevännen.
#14 Enveten förkylning zabelle, krya på dig.
Är också förkyld, näsan rinner konstant men annars känns det rätt bra, bara några dagar att jobba och så ledigt igen men ska jobba lördag.
Ha det gott allihopa!