God Morgon 31 december
Hoppas du får en bra dag i alla fall Peter
Godmorgon från mig också.
I går inhandlade vi sällskapsspelet "Bezzerwizzer" så det ska bli kul att spela då vi är fyra envetna sådana runt bordet i ikväll
/Maria
Hej alla!
Tur att det finns folk som jobbar idag och tar hand om Peter så att han får må så bra som det bara går 
Gott slut och ett gott nytt år till alla/ kram
Godmorgon!
#0 Bli inte fööör mosig Peter! 
#1 Hoppas det inte blir som i sketchen (Nisse Hult) med Lars Ekborg i kväll bumbleboo, när ni spelar! 
#3 "Vasar runt"…tänk att det uttrycket finns hos er också! 
Visst har du rätt..du kan ju inte gå i bara flätorna? 
Höll på att glömma vädret…-11..sol som försöker titta fram.
Gott slut!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag.
Soligt och fint ute idag faktiskt. Inte den vanliga gråheten.
Koltrasten har haft lite konkurrens av en annan koltrast idag, ganska kul att se dem strutta runt och skrämmas. Syns tydligt vem som är dominant.
Godmorgon!
-3° och solen börjar titta fram. Det ser ut att bli en fin nyårsafton.
Blir en långpromenad med Silver idag sen lite god mat med sambon ikväll.
Eftersom vi ska vara själva blir det mycket data och TV ikväll för att invänta tolvslaget.
Ha en riktigt trevlig nyårsafton. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God morgon på er allihopa
Ha en bra dag och kväll Peter, fin bild på Saturnus
#3 Så klart du har rätt, "våran" chik, vem annars har en ovanlig långklänning
Dagen är ännu så länge solig och vacker, minus 8,3.
Ska vänta in det nya året tillsammans med äldste sonen och familjen.
Ha en fin dag och kväll och gott slut!
God förmiddag alla, solen försöker få övertaget men molnen har bestämt att de ska störa så mycket de bara kan så kampen pågår för fullt.Blåser gör det som bara attan så snön som låg så vackert på träden har blåst av. Hoppas dagen blir som ni tänkt er!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Jag hade planerat att gå på traditionsenligt "les-Millsmaraton" kl 10.30 idag (träning 1.5 timme, det är fuillt drag ohc många som är med) men kom fram till att jag behövde sova istället. Det har varit sena kvällar och mycket jobb, jag har känt mig trött. Nu känns det lite snopet att inte vara med för det är roligt det där.
Jag ska handla det vi glömt och sen förbereda kvällen mat. Efterrätten har jag redan gjort, det blir en slags hallonglasstårta.
Ha en bra nyårsdag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag!
Har lyckats med konststycket att sova exakt till 10.45 två morgnar i rad!
Nu ska det frukosteras och sedan ska jag röja i lägenheten och diska, särbon kommer vid 15-tiden.
Kl 19 har vi bord på restaurangen för nyårssupén. Smarrig meny var det! Vad sägs om gratinerad hummer med pepparrotskräm, tournedos med kantarellsås och potatisgratäng samt chokladfondant med hallon- och jordgubbskompott?
Ha en riktigt härlig och skön nyårsafton!
# 11 Såååå gott det låter. Hoppas att ny får njuta av god mat och varandras sällskap Puman. Önskar jag var en liten, liten en som fick följa med i handväskan o få smaka på allt det goda. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hallå igen.
Här blir det jätteräkor i sötstark sås. Och efteråt kalkon
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#11 - traditionell nyårsmeny- låter supergott.

God middag!
Peter, du får väl se till att få dig en vilostund under behandlingen så du orkar med kvällen!
Chik - här ser du en till som "vasar" runt i morgonrocken fortfarande - gött!
Hade planerat att bara göra lite Gino till efterrätt men 16-åringen yrkar på pannacotta så jag får väl se vad jag ska slänga ihop!
Ha en riktigt härlig nyårsafton allihop!
Kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej igen, nu är jag hemma efter en något bantad behandling. Ingen vill ju jobba sent på Nyårsafton.
Chik, det är inte månen utan Saturnus.
Anders, nä jag är inet mosig alls, det gick bra idag så jag kommer nog "i mål" ikväll.