Godmorgon 21 dec, tisdag
Godmorgon godmorgon - är jag verkligen först här?
Ååå vilken vacker morgon det är! Från mitt fönster ser jag himlen, den är blå därunder det mörka. Ute är det 22 grader, huvva!! Nu ska jag skynda mig iväg till jobbet för att få en massa gjort. HA en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej Agge och alla andra 
Snart månförmörkelse … någon som redan har tittat eller …
Ha en bra dag/ kram
God morgon. Här är det grått som vanligt. Ingen idé att leta efter någon månförmörkelse här inte.
Har just varit och jagat rådjur med makens innebandyklubba.
En morgon till att stiga upp enligt klockan, sedan är det LEDIGHET!
God morgon.
Nu ska jag ut och spana efter månförmörkelsen. Det är lite moln men jag hoppas ändå…
Ha en bra dag!
Dubbelt inlägg = Dubbelt så mycket "Ha en bra dag"!
God Morgon 
Här är mulet, lite snöfall och minus 10 grader. Det är en bra temperatur tycker jag eftersom då kan de inte hålla på med det förb … vägsaltet.
Barnen har terminsavslutning i skolan idag och kommer hem igen redan till lunch. Några pinsamma föräldrar vill de inte ha med till skolan, så jag fick stanna hemma.
Asta, jag tror inte att innebandyklubba är ett godkänt rådjursvapen 

#5 - är du säker på det? Är det inte sådan säsong just nu??
#7 Jo, fram till 31 januari, men det ska stå .222 eller .223 på "klubban" 
#8 - Hm får kolla det. Annars får jag väl skriva dit det med en tuschpenna.
Godmorron alla!
Mina hundar sitter inne varje morron och bråkar på rådjur, harar och ekorrar som håller till vid fågelbordet. Har ett litet fönster i trappen där dom har perfekt utkik.
Hunddamerna får hålla sej inne så länge som de vilda djuren är framme. Jag tittar genom köksfönstret och njuter.
Idag blir det handlande av mat. Det mesta.
Grönsaker och frukt blir nog inte förrän torsdag.
Kallt, -15 och klart väder. Solen är på G.
Ha en bra dag alla!
God Morgon på er alla…
Vi har väder efter årstid här..
O jag önskar er en fin dag….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Så fint julkort Chik.
Goder morgon på er alla.
Här sitter jag med klater igen..datorerna strular.
Ska nu iväg och handla och hoppas att jag får till det när jag kommer hem.
Ha en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Mulet, lätt snöfall och kallt, -17 när jag kom in från vakjakten inatt!
Flera skriver om vilt här idag så då fortsätter jag med mina älgar. Idag fick jag en bild på dem, men jag fick smyga ut i skydd av hundgården för att få en bild på dem.
Och en bild som jag skulle betala mycket för vore den där Asta jagar rådjuren med bandyklubban! 
Fast det lär väl snart dyka upp nåt i kvällstidningarna, kan se rubriken framför mig! 
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här i Göteborg snöar det lätt och är minus 10 grader. Inte mitt favoritväder precis men det är bara att gilla läget.
Säger också godmorgon till er alla
/Maria
# 13
Håller med dej..Asta med bandyklubban i högsta hugg vore kul, även om jag månar om rådjuren! 
Godmorgon!
Bistert kallt. Jag vet inte exakt hur kallt, men det har tagit mig 1 timme att tina tårna sedan jag kom till jobbet!
Träning ikväll, sista passet före jul. Sedan ska jag släpa med mig särbon till gymmet på juldagen, ha ha.
Ha det gott!
Go morgon!
Har precis kommit ur klassrummet. 2 timmar företagsekonomi prov. Phuu säger jag bara. Matte är inte riktigt min grej men ekonomi är kul.. Hur knas det än låter.
Hoppas att det gick bra på provet bara.
Godmorgon!
-22° Kallt som attan om näsan.
Håller på att baka lite idag. Sen ska jag handla det sista inför julen förutom vörtbrödet som jag väntar med in i det sista.
Ha en fin dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#13 Men de missade inte att du fanns där ser jag 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Zabelle
Inatt 00:38, är det vintersolstånd, sedan kan det bara bli bättre.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
# 20
Så söta dom är, Zabelle!
Tack..och God Jul! 
God kväll
Här är det så kallt, så kallt - både ute och inne, så vi har igång alla värmekällor som finns. Både värmepumpen, kaminen och ett extra oljeelemt i sovrummet.
Du har helt rätt draken. Det kan bara bli bättre 
#20 - tack, dit kunde vi skicka alla mina rådjur också.
-22° har vi här. Här går alla värmekäller också på högtryck. Har säkert 20 tända ljus också för att få upp värmen.
Bakade mina struvor i kväll eftersom jag inte hann i söndags. dom blev kanon bra allihop. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Lucy!! 2 timmar företagsekonomi
Hoppas att det gick bra.
Ja Bambi o Asta…Vilken syn…..
Draken.Du har så rätt…Nu går vi snart åt det varmare..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#26, tror det gick bra =) Proven i onsdags var oxå i två timmar bokföring och lagar och avtal. Jag roar mig kungligt. ;)
God Afton 
Här är just nu minus 21 grader och så månljust att ficklampan är helt överflödig utomhus.
Här är - 18 och det går neråt. Tittade ut nyss och såg 4 rådjur på foderplatsen norr om huset, 2 på den söder om huset och 1 plus en hare vid fågelbordet.
Ljust som på dagen här också!
Normalt sett så skulle jag suttit ute i min vakkoja och spanat efter rävar nu, men jag har inte kopplat på värmen denna fullmånen och det var attans kallt när jag satt där natten som gick, när det var -17!
Men det är heller inte bra när det är för klart månsken, räven är mycket mer försiktig att visa sig öppet när det är för ljust.
Och det lär bli fler tillfällen!
Och så tycker säkert Sisa att det är bättre att jag sitter här! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 29
Hahaha..bra att du sitter där du sitter! Hoppas kylan håller i sej..