Tankens kraft.
En professor ville se vad som hände med gammla män om de fick återuppleva sin ungdom med ett ställe som var anpassat efter de åren och musiken som spelades då bl.a, efter en vecka var de spänstigare, gick raka i ryggen, hörde bättre och såg bättre!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har du hans telefonnummer??
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Det var en hon…och jag såg en snutt för dottern satt och tittade.
Ja - de berättade om det på Vetenskapens värld ikväll. Vad de gjorde var egentligen att ta ett antal äldre män och så fick de klara sig själva på samma sätt som de skulle gjort för tjugo år sedan. De fick bära sina egna väskor, laga sin egen mat och fixa allting själv istället för att bli omhändertagna. Och genom att tvingas att göra alla de här sakerna så blev de alltså piggare.
Asta du såg hela programmet?? Jag såg inte hela för jag tycker det är så jobbigt när det är försöksdjur med…
Men intressant var det.
Anders.Du får träna mer.Böcker på huvudet så får du en rak hålning.
O Verka vara ett intressant program…
För man ser o känner sig bättre om man försöker ändra sitt tänkesätt..
O vara glad.Finns ofta något som man kan vara glad åt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#5 såg inte början, men det mesta. Det handlade egentligen om olika sätt att försöka bevara sin ungdom och leva så länge som möjligt. Så just det här var bara en liten del av programmet.
Jag såg bara en liten snutt då jag gick förbi så jag såg bara slutet, men det är precis vad jag alltid trott, mina föräldrar 98 och 94 då de dog var fullt aktiva fram till döds ögonblicket. Jag tänker gå över på samma sätt.
Ah då ska jag ha 80-talsdisco på mitt pensionärsboende ha ha ha!