Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1840 ggr
Cristine
0

God morgon 11 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vaknade kl fem och för att fördriva tiden så har jag målat en golvlampa och ett nattduksbord, jag hade även skrivit godmorgontråd men den försvann tydligen ut i etern. Hå hå jaja!

Ha en trevlig helg!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Vaknade strax före 8 efter att ha sovit tungt i ca 9,5 timmar. Jag skulle ändå upp så det är väl bara att köra på.

Frissan vid 10-tiden, ska göra mig julvacker!

Sedan ska jag handla en massa mat och tillbringa lördagen med att laga julrätter och baka.

Ha en skön dag!

Anders 50
0

Godmorgon!

Här var det 5 cm nysnö på trappan i morse och mer ska komma, kan även bli regn enligt vädersiarna.

Så det blir att slita på snöskyffeln idag också!

#1 Sätt in en bild så vi får se hur vacker du blev! Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godmorgon allaGlad

Här blir en slapp lördag.

Min man jobbar hela dagen så vi ska åka och helghandla ikväll.

/Maria

[Sisa]
0

Godmorgon!

Här är -8 grader och det snöar! Nog är det vinter alltid..

Julbord ska vi äta idag..

Ha en fin lördag!

Maria
0

Det har regnat och töat hela natten så fryser det på detta nu så blir här glashalt. Fortfarande så ligger det flera dm snö o trädgården.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon, här har vi haft sovmorgon, skönt för det behövdes. Nu ska jag skotta in frukosten och sen jobba några timmar, sen blir det lunch på stan som belöning och kanske lite mer jobb.

Snöat har det gjort ute och mer kommer tror jag. Tycker att det är rätt så lagom som det är nu, tack!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

God dagens i Burken…

vi har töväder 0 gradit ingen snö….

Cristine du skall sitta o ta det lugnt!!

Håller med Anders Bergspuman…Får vi se Frissans jobb?????

Blir det något sådant Här???

Önskar er alla en fin dag….

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

God förmiddag

Gratta ett födelsedagsbarn, baka, laga mat, koka godis, få middagsbesök, passa ett av barnbarnen i kväll….

Hur hade jag tänkt hinna det här då?!Förvånad

Bäst att sätta igång nu

Ha en bra Lördag

[Asta]
0

Har också grattat ett födelsedagsbarn, dvs maken. Snön värker ner här i stora läskiga flingor. Funderar på att gå och lägga mig igen,

[peter54]
0

God middag Glad

Här är lite grått idag och runt 7 minus, vilket får betraktas som ganska milt med tanke på att det var minus 18 igår kväll.

Jag har matningsdag idag och sedan ska jag rigga upp för fotografering av alla småormar jag har kvar för annonseringen. Det är ett ganska svårt jobb, småsnokar är inte särskilt medgörliga fotoobjekt.

Min fru var på jobbet i fredags, så magsjukan höll bara i sig i 2 dagar. Ingen av oss andra har visat symtom (ännu?). Just nu är vår dotter på terminsavslutning på ridskolan och storebror och mamma är med för att se på.

[Spanaren]
0

Hej alla!

Ha en bra dag för det ska jag ha Glad

Ett glatt inre i lugn och ro mår bättre än ett argt och stressat inre.

/kram

fotokrafs
0

Och nu är jag uppe! Vi gick visst och lade oss väldigt sent, dessutom låg vi och mös riktigt länge nu innan vi gick upp.

Blir en lugn dag, allt inplanerat är lite träning. Gôtt!

Bergspuman
0

Nu är jag hemma igen, och det blev jättebra, men någon bild tänker jag inte lägga ut förrän tidigast imorgon! Och det har att göra med att jag fick brynen plockade och noppade, och har så känslig hy att det är alldeles rosasvullet runt ikring. Förvånad När det bleknar, så kanske!

Toyan
0

God middag där ute i vårt vackra land!

Sovit länge, det halsonda och huvudvärken jag hade igår är borta, skönt.

Endast 2 minus har vi idag, hoppas bara att det inte blir plusgrader, tycker det är perfekt med 4-5 minus, önsketemperatur.

Nu ska jag gå ut en stund.

Ha en fin fortsättning på dagenGlad

Anders 50
0

Gokväll i stugorna!

Precis som norska vädersajten (Yr.no) lovade så slog det om till minusgrader kl 17. Tur att det inte blev mer regn än det blev, bara lite duggregn.

Och innan dess så skottade jag upp inne på gården med skyffel och sen plogade jag vägen ut till stora vägen med fyrhjulingen.

Sen skulle jag öppna en ensilagebal och bära ut lite till rådjuren, men när jag skar upp plasten så innehöll den balen halm! Skrikandes

Killen som brukar jorden här hade ställt fram 2 balar till mig här framme på gården men han hade lyckats med att förväxla dem med ensilagebalarna.

Som tur var så hade han några balar kvar på en åker ute på skogen så det var bara att ragga upp en rejäl traktor (de väger 7-800 kg/st) och åka och hämta hem en riktig!

Så det har varit fullt upp idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!