Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1419 ggr
Cristine
0

Nu kommer snart 2011

Hur ser det ut för dej?

Har du några planer?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

För mig är 2011 ett oskrivet blad känns det som. jag vill bara få min operation avklarad så får vi seFlört

/Maria

Bergspuman
0

Ja, en plan: Bli av med mina resterande drygt 7 överflödiga kilon och komma i topptrim och börja spela tennis!

chik
0

Ingen plan här.

Men jag hejjar på bubleboo o Bergspuman o alla ni som har något mål.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Första målet är att få kranskärlen fixade så "flåset" blir lite bättre, sen får jag se….Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

2010 har varit ett tufft år för mig, mycket sjukdom och elende för mina nära och kära.

Svärmor har Alzheimers och behöver mycket hjälp och tillsyn. Min kusin har skelettcancer och är jättesjuk men är en riktig fighter. Man önskar att man hade mer tid att vara till hjälp och stöd….

Dagarna far iväg så snabbt att man inte hinner med sig själv, det hoppas jag av 2011, att jag kan vara lite snällare mot mig själv. Känner att kroppen tar stryk av att jag alltid stressar.

Zabelle   

chik
0

zabelle……o Anders…..Det blir bättre…

fotokrafs
0

Jag hoppas också på att bli i trim både fysiskt och psykiskt nästa år!

[Sisa]
0

Många planer har jag..men om dom blir på riktigt vet jag inte. Jag lovar att berätta, om något slår in..Flört

[Asta]
0

2010 har varit ett riktigt skitår, Mina förhoppningar för 2011 är att det ska bli ett bättre år.

Anders 50
0

Och jag kan tala om att min plan för 2011 börjar efter den 17 dec i år! Fick nämligen kallelse till regionssjukhuset den dagen idag!

Så fungerar det som jag hoppas så får jag återkomma med en ny plan efter den 17:e Glad

[MargaretaA]
0

En enda sak vet jag om Gud vill och hängslena håller; jag kommer att bli mormor till en liten flicka i april FörvånadSkrattande

[peter54]
0

Jag har planer, alldeles för många egentligen, men det brukar visa sig över tid vad som är rimligt och inte.

Vi ska montera in en ny slags vattenpump som ersätter hydroforen och ändå ökar trycket i kranarna.

Jag ska försöka förbättra min kondition, stavgång varannan dag (har jag i och för sig redan startat med) och ett enkelt träningsprogram jag hittat på där enbart den egna kroppen används som belastning.

Vi ska ta en campinghelg med barnen som aldrig bott i tält utanför tomtgränsen och försöka hitta utrymme för några fisketurer på Dalälven.

Vi har planerat en långhelg i Danmark med besök på Legoland. Jag har också funderingar på att åka till Houten i Holland en helg nästa november.

Cristine
0

Grattis i förväg mormor!Glad

Det var ett välplanerat år Peter med mycke omtanke. Dina barn måste känna sig väldigt älskade!

chik
0

Anders Håller tummen den 17dec

Maggan grattis..Mormor..

zabelle
0

#1 Förstår att det känns som en milstolpe, du ska se att det går jättebra!!!

#9 Det blir säkert bättre 2011!

#11 Så härligt Maggan! Barnbarn är fantastiska små människor Skrattande

Zabelle   

Toyan
0

Så härligt MagganGlad

Håller tummarna för er alla som står inför operation eller har det jobbigt på något sätt, att 2011 blir ett friskt och lyckosamt årKyss

Cristine
0

Jag håller också tummarna Anders!Kyss

Maria
0

Tummar och tassar här också AndersGlad

/Maria

Anders 50
0

Man får tacka för allt tumhållande! Fast jag hoppas att alla här ska lyckas uppnå sina mål för det nya året.

#18 Och särskilt du! Glad