God Morgon 3 december
Idag är det exakt 3 veckor kvar till julafton!
Inte så förfärligt många arbetsdagar kvar för de som jobbar fram till jul.
Det är KAAALLLT.
Men här har det snöat en 5-6 cm.
Ikväll kommer min pappa och hans sambo till Uppsala, de ska vara där tills söndag, fast de bor hos goda vänner. Vi ska gå på fina Hambergs Fisk och äta ikväll, det blir skoj!
Ha en skön fredag!
Godmorgon Bergspuma o alla andra.
Idag är jag uppe med tuppen för jag har en hel del som skall göras helst skulle jag velat legat kvar under täcket för det är över - 14 ute.
Idag ska jag hämta farmors lill piga (7år) när hon slutar skolan få se vad vi ska hitta på för roligt.
Önskar er alla en härlig dag.
Godmorgon, det är dags att ila till jobbet! Varmare idag, bara minus nio, och det har snöat. Som #0 säger så är det nu 14 arbetsdagar kvar fram till jul och det går fort, felet är att ledighet också går fort.
Nu är det iallafall fredag och det är skönt. Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon. Även här är det kallt och har kommit lite snö. Varje morgon fasar jag för att gå till jobbet eftersom jag vet att jag har en halvtimme av kyla, halka och otrevligt väder framför mig. Måste stå ut, måste stå ut.
Ikväll ska vi gå och titta på den nya Harry Potter filmen.
Hej alla!
Fredag idag och snart helg
Läste något bra idag - Var jag stannar finns världen!
/kram
God morgon
Åter i etern efter några dagar med förkylning.
Nog har det varit kallt alltid även här. Runt minus 20 när det var som värst. Veden tog slut så i eftermiddag ska vi iväg och köpa en ny omgång.
Gubben jobbar hela helgen men sedan blir han äntligen hemma en hel vecka. Det känns som väldigt länge sen sist.
Ha en skön fredag alla! 

God morgon
Kallt som sjutton är det här. -26 grader när jag gick till jobbet. Det var till att vira en halsduk över mun och näsa för att kunna andas. Den här kalluften är själva tusan för astmatiker!
Ha en riktigt bra Fredag!
Här är bara -11 och grått som attan. Dotter far iväg i sin taxi för sista gången den här veckan, hon längtar till Jul, som betyder fest och sällskap. Hon vill att det ska vara som på sommrarna..full rulle.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
-10 och det har kommit ytterligare 3-4 cm ny snö inatt. Så idag blir det snöröjning.
Må bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmiddag!
-4° och kommit lite snö i natt och snöar lite nu också.
Handla och åka till skogen är vad jag ska göra idag.
Ha en skön fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmiddag..
-9,9gr här det har snöat i natt och det snöar nu.
ska åka ut och handla ,hämta barnbarn på dagis det är min fredag 
fortsatt skön fredag till er alla.
Godkväll
Ledig dag som jag njutit i barnbarnets sällskap. Lillan har "premiärsuttit" i vår gamla Hokuspokus barnstol. Hon börjar bli en riktig liten människa :)
Ha en bra kväll!
Zabelle