Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1178 ggr
[Asta]
0

God Morgon 24 november

Jag tror inte mina ögon närjag kommer hit och inte hittar en god morgon tråd!

Här är det snålblåst och kallt. Slängde just ut ett äpple så jag kunde konstatera att det var skare på snön.

[peter54]
0

God Morgon Glad

Jag tänkte detsamma och funderade några sekunder över om jag skulle skriva en, men just som jag bestämt mig dök din tråd upp.

Här har blåst storm hela natten och eftersom det är minusgrader är snön slipad till en livsfarlig, knölig isyta.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Ja Asta lika förvånad blir jag ..det är väl för att ingen vill kliva ur sängen i detta ruskväder antar jag, så ta en titt på solen ni som fortfarande kan för det ser ut som det ska blåsa och snöa överallt….och jag som måste åka till Birsta och handla..huamej! Ha en så bra dag som det går i detta väder.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Kanske är det så att vi sover längre, nu då morgnarna är så mörka..åtminstone vi som inte ska åka till jobbet..

Blåser gör det här också..låter som storm nästan. Man känner sej kall och frusen..

Nu vill jag önska er alla en fin dag!

aggeelin
0

Godmorgon, här blåser det ordentligt. JAG måste rusa, är sen till jobbet, ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon!

Blåsigt värre här också, men så länge man får vara innomhus går det ju bra!

Ha en fin dag vad ni än tar er för med!

MaMaMade
0

Morrn!

5 min på mig tills jag måste åka till bussen. Bara -9 idag o snöar, blåser lite. Håll tummarna för att min brukare tar färdtjänst till sitt möte idag, så slipper jag rusa 4 svängar som en skållad kanin…det finns så mkt annat jag skulle behöva göra där. Dessutom har jag nästan inte sovit någonting, trots ett ½ piller. Benen *värker*!

Önskar er en fin dag! Kyss

Maria
0

Godmorgon alla.

Jag är ledig idag och tänker inte gå utanför dörren. Där ligger nämligen en massa äcklig kall snöSkrikandes

/Maria

chik
0

God dagens i Burken alla…

ja då har vårt lilla land tagit på sig lusse skruden..vackert men kalt ja..

Ha de gött där ute alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Gomorron!

Nu verkar det som ovädret lugnat ner sig lite här, eller så år vi mitt i orkanens öga! - 4 grader.

Snön som kom inatt kom längs med marken i stormen så den har letat sig in i alla skrymslen och vrår.

Inatt var det ljust nästan som på dagen ett tag när molnen skingrade sig och fullmånen sken.

Dessa ljusa nätter med snö på marken och fullmåne är väldigt vackra, det är nästan något magiskt över det hela!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Ja se det snöar, ja se det snöar…. Skrikandes

Vi har fått en hel del snö under natten och det snöar fortfarande lite. Skönt att jobba innomhus i värmen Skrattande

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

Bergspuman
0

Här har det kommit bara litegrann snö. Men kallt som attan är det. Snorkalla vindar som går genom märg och ben.

På 55:an mellan Uppsala och Enköping, som är väldigt olycksdrabbad, var det en dikeskörning i filen mot Uppsala, hela det vägasvnittet avspärrat.

Igår när jag skulle hem hade ett träd blåst ner vid Regementets infart, det blåste rakt ned på en bil och krossade bilen. Föraren fick föras till sjukhus med misstänkta rygg- och nackskador. Min buss kom dit ca 20 minuter senare, vi fick ta E18 delvis istället.

Skulle ha haft ett tfn möte idag, det flyttades fram till imorgon för anordnaren som sitter i Kista hade svårt att ta sig till jobbet pga all snö.

Vinterhelvete!!! Jag står ut med 3 månaders vinter, för det får man tåla i Mälardalen men när den som nu kom redan 9 november är jag inte alls glad!

Särbon kommer till Uppsala idag. Vi jobbar mycket just nu bägge två, pust.

[Spanaren]
0

Glömt att skriva god morgon här inne idag Skäms

Bäst att säga i stället "hej alla" och ha en bra dag/ kram

[Sisa]
0

# 12

Ha en bra dag du med, Spanaren..ser dej inte så ofta numera..Kyss

[Spanaren]
0

#13 Skriver nästan varje morgon här inne Flört

Har minskat ned lite på allt för datorn tar nog mycket av tid ändå Kyss

/kram

[Sisa]
0

# 14

Ja..tiden går fort då man har roligt..och roligt har ju du, då du skriver..det ser man!

Kram tillbaka Kyss

[Spanaren]
0

#15 Så är det Sisa Skrattande /kram

fotokrafs
0

Hej på er!

Minusgrader, blåser och lite snö. Tänker på min gubbe som cyklade till jobbet, måste varit tungt att cykla i blåst o snödrivor och dessutom klagade han igår på att växlarna krånglade så han fick cykla på samma växel.

Annars så sitter jag och har det rätt mys, behöver inte gå ut förrän om drygt 3 timmar så.. Glad

Hoppas ni har en bra dag!

[MargaretaA]
0

halloj

har precis kommit hem efter att ha kört gubben till flyget. Han ska hem och fira mamsens 80-års dag på lördag. Det var tur att den värsta stormen var över oss i går annars hade det kunnat bli en resa med komplikationer Förvånad

Nu blir jag ensam hemma till måndag… tur att ni finns i burken Kyss

ha en fortsatt fin måndag alla!

chik
0

God dag efterklockantolv""

Lite elaker "Humor???

Frun  ställer sej naken fram för den stora sovrumsspegeln.
-Älskling, säjer hon,  jag ser en gammal kvinna i spegeln här. Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger  nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer, jag har feta ben och  armarna är sladdriga. Hon vänder sej till sin man och
säjer -Säj nåt positivt  så jag mår bättre.
Han tänker allvarligt en stund och så säjer han
-Det  är i alla fall inget fel på din syn

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

#19 hahahaha….

[Sisa]
0

# 19  Skrattande

Bergspuman
0

#19 *gapskrattar*

[Spanaren]
0

#19 Den var bra Skrattande

Cristine
0

Finkänslig man!Tungan uteSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Undrar vad han fick i skallen? Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!