Godmorgon 15 november
Godmorgon Sisa och alla som dyker upp 
Då var det måndag igen.
Ha en bra dag allihop!
Zabelle
Godmorgon!
Kunde bara läsa här igår, inte skicka några inlägg.
Får se om det här går iväg…
Dag för jobb snart…usch vad det tar emot men det går över när jag väl kommit dit, tyvärr städvecka så jag ser inte fram emot fredagen…brukar bli stressigt som fasen innan jag ska med bussen hem.
Nä, bäst att lägga på ett kol. Ha en fin måndag allahopa! 
Godmorgon! Här öser regnet ner och det är dags att rusa till jobbet. Måste först utrusta mig med regnkläder. Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hinner säga God Morgon … 
God morgon!
Det gick inte komma in Sisa, men nu är det fixat.
Grått och trist i denna del av Svea land.Vad det ska bli av denna dag vet jag ej än, kanske målar fönstren.Ha nu en bra dag alla ni och var försiktiga med halkan. Bora Bora!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ska till jobbet och till min revisor och få hjälp med papper som ska till försäkringskassan. Snart ger jag upp och skiter i det här med sjukpenning. Har varit sjuk sen 27/9 och dom vill bara ha mer och mer papper. Har snart skickat dubbelt av allt. Funderar på att skicka toapapper till dom också!
Godmorron förresten!
Ha en bra dag alla!

God morgon!
Ingen datortid i helgen, vilket iofs kan vara skönt ibland (abstinens, abstinens..)
Nya veckan börjar regnigt och blåsigt, det kan det väl vara i några veckor till men till advent gör det inget om det fryser på!!!
Ha en härlig vecka och en bra start på dagen!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Regnet bara öser ner….och fåglarna äter som galningar, att de verkligen hinner smälta all maten!?
Och vart kommer alla nötskrikor ifrån?…..Nu är det krig! 
Ha det bra i regnet!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Gick inte att skriva några inlägg på fokus här heller i går kväll. 
# 8 Jag har en massa pilfinkar här som håller på o göra mig galen. Dom sprätter ut all mat på nolltid o andra fåglar får knappt komma tilll. 
Efter två dygns regnande skiner solen.
Skogen, rallylydnad o tömma tvättkorgen står på programmet idag.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Går ut och sätter upp en vägvisare omedelbart:
"Älvsered 50 km….gott om mat" 
# 9
Du får mina med..så kanske dom andra småfåglarna här, också får lite mat..jag gör som Anders..
Godförmiddag,
Har en dag som är späckad med möten och uppgifter, så jag svischar bara förbi lite lätt.
Ha det!
Hemma hos mig samarbetar kråkfåglarna (kajor?) och snor alla talgbollar vi hänger ut.
Zabelle

God förmiddag!
Länge sen jag var här inne på iFokus, men nu har jag en dator som fungerar bättre. Regn och grå himmel. Alla katter är glada över att få vara inne i goa värmen. Och för mig är det dags för kaffe ocdh goa kanelbullen.
Välkommen tillbaka Vindafrid!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God middag alla!
det gick inte att skriva in lägg i går,men det verkar vara fixat i dag.
ute regnar det snöblandat.
# 15
Välkommen..spännande met ett ansikte jag inte sett förr..
Nu har morgonens strida och envisa regn övergått till snöfall här i Enköping. Tjocka vita flingor rasar ner… suck!

Sitter lite snopen.. ringde till frisören hemma och skulle beställa tid för att färga in utväxten. Fick tid på torsdag - denna veckan!!! Efter att ha klippt sig i stan ett antal år blir man lite smått chockad för väntetiden är ju minst två veckor… Ganska angenämt får man säga =)… och ett typiskt i-landsproblem förstås..
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Snöar hos mej nu..

God kväll!
Vårvädret försvann, det har varit ett riktigt skitväder idag, ösregn i morse och sen blötsnö, nu vet jag inte, har fällt persiennerna. lika bra.
Visst låter det positivt
Har jobbat, ryggen känns bättre men höften värker och det går framåt i snigelfart och linkandes
Usch..nu får det vara slut på gnällandet
Ha en fin kväll!
Segar väldigt här ikväll…ibland är det helt omöjligt att komma in på LK.
Och att byta sajt är inte att tänka på! Börjar tröttna….
#24 - känner lite likadant ibland. Det är ofta det krånglar.
Lyckats ta mej in!
Skönt att läsa att det inte bara är jag som har problem.
God kväll 
Jag lyckades inte ta mig in här igår kväll. På eftermiddagen igår gick det att komma in, men inte att posta något. I morse kom jag in, men ikväll har det inte gått förrän nu. Jobbigt att den här sajten ska sega så. Inga problem alls på någon annan sajt.
Nu lyckades jag ta mig in hit via en annan sajt. Och att ta sig in på "klagomuren" (support) och kolla, är helt omöjligt.
Tröttnade också..verkar fungera bättre nu! 
Önskar er en fin regni dag var ni nu är o gör.