God Morgon 11 november
Hej hej,
Vaknade ovanligt tidigt idag, lite sur i magen för jag trattade i mig för mycket dumma saker igår… 2 bitar av den där grymt goda chokladcheesecaken, men nu får det vara nog!
Ska ta mig en halvtimme på innecykeln innan duschen, kanske lindrar det dåliga samvetet något
.
Ikväll är det träning som vanligt.
Idag kommer en av våra speditörer på jobbet på besök så jag blir bjuden på lunch någonstans.
I övrigt händer just ingenting!
Ha en bra torsdag allihopa.
God Morgon Puman och ni andra.
Jag måste beundra dej som orkar starta dagen med encukeltur på en halvtimme, jag blir trött av bara tanken, tur jag inte åt något som ger dåligt samvete.
En glad dag önskas alla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Träning på morgonen har aldrig varit min grej heller. Förutom att simma, det gjorde jag någon period på morgonen. Men det är tyst och lugnt på ett annat sätt.
God morgon förresten. Här är det kallt och blixthalt ute tydligen. Funderar på att ta bussen för att minimiera risken att halka omkull. Något som jag annars är ganska bra på.
Idag - ännu en trött dag. Livet ligger inte på plus just nu.
Godmorgon, här kommer solen fram på ett soligt landskap. Kråkorna flaxar över träsket och en iten blåmes sitter här på talgbollen.
Träning på morgonen - nej inte för mig heller
- men snart ska jag ta mig en promenad till mitt jobb, jag är sen idag.
ha en fin dag!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Ingen träning på morgonen här heller även om de skulle behövas.
Åkern här utanför fönstert är full av Kanadagess och svanar. Dom håller ett fasligt liv, men fina att titta på.
Åker bort vid lunch o återkommer inte förrän lördag kväll.
Ha en bra dag o avslutning på veckan. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon!
Här är det + - 0 och inte så mycket snö kvar.
Ingen träning på morgnarna här heller, däremot bär det snart iväg till skogen för en tur så lite träning blir det där.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Morrn!
Har sovit hyfsat för andra natten i rad!
Träna! Nej tack! Jag sjåar tillräckligt på jobbet… Idag ska jag förbereda nya gardiner till sovrummet (har inte ngt veckband hemma så jag får börja med att fålla) o stryka o hänga gardiner i vardagsrummet.
Sedan ska jag gå igenom hela huset för att försöka få 20 kr till 50 kr. Utgång på evenemang med min brukare imorgon som kostar 50 kr o jag är *pank*! Pengarna på kontot måste gå till bensin o bussbiljetter tills BB kommer nästa v.
Ute är det nollgradigt o himlen är "snögrå"…kanske det kommer mer till kvällen? Igår fick vi ca 1 dm…det kunde gott ösa på med 4-5 dm till tycker jag!
Annars blir det väl till att ta det lugnt, så gott det går med 2 töser som kommer hem tidigt idag.
Hoppas att ni alla får en finfin dag! 
God morgon
här skickar solen en blek guldstråle genom gardinen och skvallrar om vackert väder.
Idag ska jag förbereda och göra en del inköp inför familjemiddagen och minnesstunden efter pappa på lördag.
önskar alla en fin dag 
Cykla
På Morgonen inne!!!
Bergspuman o alla ni andra önskar jag er en fin……..
Utan för mitt fönster så dalar det ner lite vita fjun..Fint..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej alla!
Snön har vräkt ned och det snöar än. Torsdag och veckohandling i kväll. Livet är trots allt så härligt att leva 
Snygg kisse Peter 
/kram
#11 Javisst är hon. Det är en hittekatt som vi tagit över och vi har haft henne i 5 år nu. Hon är världens mest sociala katt, totalt motsats till våra förra katter som stack till skogs så fort de hörde barn stoja.

jag promenixar i och för sig till jobbet. Det tar 20-30 minuter och det är ganska backigt. Det kanske kan vara någon form av morgonträning.
God förmiddag alla.
Ute är det -4,det är vitt ute och solen tittar fram.
Jag skulle behöva lite träning men jag får väl ställa mig på min powerplate senare .Men nu ska jag gå ut och starta bilen och åka till vårdcentralen.Ha en fortsatt bra dag till er alla
Förtydligande: Normalt sett tränar jag ALDRIG så tidigt på morgonen och inte före frukost. Har inte den dygnsrytmen helt enkelt.
Men idag är kanske en onormal dag? 
#16 - vi hade bofinkar hela förra vintern så de klarar sig nog.
#12 Tack för att jag fick veta mera om eran snyggis *ler*
Peter och alla andra natur och fotointresserade ni har väl inte missat denna tävling som pågår till den 15/11 2010
http://www.expeditionsverige.se/index.php?option=com_content&view=article&id=377&Itemid=170#foto
/kram
#19 ja det gör såklart skillnad! De kanske kommer ner till mig sen!
Godkväll!
Hoppas ni haft en fin dag..och att också kvällen blir bra! Här har varit strålande vinterväder idag, solen bländar i den snö, som ligger på backen..

Usch vilket väder här har varit idag, särskilt på förmiddan. Blåst och finkornig snö som kom parallellt med marken i vinden och kändes som småspik i ansiktet!
Så det blev ingen längre vistelse i skogen, hunden var inte i form heller, hon börjar bli skendräktig igen.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!