God morgon 10 november.
Upp och hoppa! Nu får ni inte ligga och dra er längre!
Tyckte det var lika bra att stiga upp och njuta av den nya dagen! (ljuger lite nu) Mörkt är det ännu men det kommer ljusare tider!
Gör nu det bästa av denna dagen, för det ska jag! Och det har inget med bilden att göra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag vill inte gå upp.
Jag vill inte gå upp.
Jag vill inte gå upp.
Tänk vad det är skönt att ligga i sängen med perfekt temperatur under täcket. Så fort jag stiger upp, börjar jag frysa.

Gnällig…. ja!
Anders o Bergspuman god dagens i burken.
ja man ser ju vem som har tuggat i sig tabletter..
Önskar er alla en bra dag..
Vissa har inte den huden för o njuta.Mer kläder o mindre ute för er.
O vi som har det som krävs för att kunna njuta av detta fina landskap som nu är vitt o fint..Njut..
Det finns inga dåliga dagar.Bara det att vi inte ser det fina…
Inget dåligt väder.Bara lite dåligare kläder..
Så Upp o Ut……

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon, varmt under täcket, ja det är skönt och nu har det varit så kallt och skönt i sovrummet så jag har många täcken på.
Massor av snö ute, idag går nog bussarna men igår kväll var de inställda några timmar.
Somjag sa tidigare så har det drivit in snö ute i förrådet som bör vara tätt, SKANSKA KAN inte göra något ordentligt. Hoppas nu att denna snö går bort, det är för tidigt med vinter redan.
Är det någon sv er som minns en vinter där snön kom redan 9 nov och sen låg kvar?
Ha en bra dag alla - ut och pulsa i snön med er 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn, morrn!
Äntligen kommer det mer snö! Nog för att jag vet att jag kommer att vara less på den inom ett par månader men det är betydligt trevligare (o varmare) med 1 m snö därute, än slask o klegg!
Ska iväg på jobbet om 1 h, det tar emot, man blir bortskämd av att vara ledig 4 dagar i sträck. Å andra sidan blir denna vecka en 2-dagarsvecka o städningen var förra v så jag ska väl stå ut. Hoppas på dåligt väder i stan också, då hinner jag både hänga upp vintergardinerna o dammtorka lägenheten idag!
Apropå gardiner så fick jag upp de nya i kökets burspråk igår. Fick lov att hänga dem släta för att det skulle räcka över hela fönstret men det blev fint iaf! Ska fota när jag fått upp kappan i det lilla fönstret också. Det gör mkt för humöret att få upp ngt nytt!
Däremot dalar det när jag nu råkar slänga ett öga på TV:n. Guben sitter o ser på ett program om korsriddarna på History channel. Har lite svårt för "etiketterade " religioner då de flesta krigat "i Guds namn", förtryckt människor för att några få ska erhålla makt o rikedom. Nåväl, det kan ju komma gott ur det också men nog tycker jag att det är försvinnande få som gör gott av kärlek i jämförelse med allt elände som kommer ur religiösa övertygelser.
Nog med det, jag måste gå o fixa till mig lite. Önskar er alla en fin dag! 
Hej hej!
Kul med denna talande bild Anders 
Chik en sådan vacker bild har min bonuspappa tagit när jag var liten och det var inte så länge sedan *gapskratt*
Skam på torra land att man aldrig kan sova ut men morgonen är en fin gåva om man som jag är hemma kanske 
Ha det/ kram
God morgon.
#3 - har inte varit med om någon vinter som varit snörik fr o m så tidigt i november, åtminstone inte i södra delarna av Sverige. Norröver har jag inte någon koll. Däremot brukar det komma en släng någon gång i november som sedan töar bort. Här säger de att det ska börja töa bort redan idag och sedan fortsätta imorgon.
God morgon
Ni som vill ha mera snö får gärna komma till mig och hämta - här finns mer än vad som behövs
Jag bara hoppas att plusgraderna lockar fram regn som äter upp snön på notime 
Ha en fin onsdag alla!
God morgon ..ja här snöar det ocks idag, jag önska det får ligga kvar och bli ett täcke men det ska komma regn på eftermiddagen.
#4 Ska bli kul att få se dina foton Made jag har också satt upp nytt och dessutom klätt dynor i samma. Åk försiktigt på vägarna och ha en lugn dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon!
Alltid lika trevligt att titta in på LK. Här har det snöat… och försvunnit. Kvar är bara den gråa och blöta kylan som kryper in under alla kläder…
Lite lunchträning idag och möte i eftermiddag. Ikväll är det scouterna för minstan så jag hinner kanske med ett aerobicpass oxå, vi får se hur mycket som hinns! =)
Ha en härlig onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Spanaren!!Det var la i förgår?????..
Mins när jag var liten hade 4km till bussen red ner o ställde hästen i ett stall vid hålplatsen.
Var så stora drivor så hästen orkade inte igenom.Tror vi var insnöade ca 1vecka…
Så något som vi kan öva o ge våra med människor.o som ger ansiktet lite gymnastik…

Godmorgon alla!
Ingen snö i sikte här heller. Grått o små ruggigt.
Ska fösöka se om jag kan tvätta bilen idag innan det blir kallt. Har inte blivit tvättad sen jag vaxa den för två månader sen.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon på er!
Det snöar och blöåser hos mig idag.
Men..man är ju norrlaänning..och van!
Ha en bra dag!
#2 Det var värst vad det har snöat i Älvsered, chik! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej på kvällen!
Nu har också jag vaknat…snö har blivit regn och det blaskar ute..
Ha en skön kväll! 
Anders..Viskar-har knyckt bilden…
God dagens sisa…
Har varit ute o haft kameran med…

Fina bilder Chik och Peter. Å så fin din vovve är zabelle
dom ska ha det gott och bli ompysslade våra kära husdjur
Snön som vräkte ner igår har blivit till slask då det varit plusgrader idag vill inte ha mer snö nu på ett tag, kan räcka om det kommer till Jul.