Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 657 ggr
Cristine
0

När man var tonåring..

och man ibland hade FF hemma någon lördag så blev det party förståss. Hos många som hade mycket sprit hemma urartade det ibland.

Vad gjorde du när det var FF?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Jag flyttade hemifrån när jag var 16 så det var i princip FF jämt. Min lägenhet var uppenbarligen ganska poppis.

[MargaretaA]
0

INgenting särskilt. jag var en mycket skötsam flicka Oskyldig

Bergspuman
0

Som #2.

Fast ett par gånger hade jag faktiskt fest, men då med tillåtelse.

[peter54]
0

Jag hade aldrig ff hemma hos föräldrarna och därmed aldrig något party heller. Jag var 16 när jag flyttade från föräldrahemmet, men då bodde jag ändå hos andra vuxna tills jag fick egen lägenhet när jag var 19.

Efter det var det desto mer festande på helgerna under en period, men jag tröttnade ganska snabbt på den verksamheten, så efter ett par år blev det aldrig något mer festande.

Visst har jag varit på pickalurven några gånger, men eftersom jag egentligen inte gillar någon alkohol, är gångerna lätträknade och samtliga före 25.

Glad

Cristine
0

#2-3 Så snälla och skötsamma troddeFörvånad jag inte ni varit!

[MargaretaA]
0

nänä jag varken drack, rökte eller pussa pojkar då.

Men jag tog igen det senare Tungan ute

Bergspuman
0

Jag har gjort ungefär som Maggan… Jag började ta för mig av livet ganska sent. Jag var tyvärr bunden av det eviga barnvaktandet och gå min mamma till handa i många år, hon var ensamstående med oss 4. Det tog tid innan jag orkade bryta mig loss.

Maria
0

Jag hade sällan kompisar hemma över huvudtaget.

Jag tog igen allt när jag var "ute" iställetTystSkäms

Flyttade ihop med min man när jag var 19.

/Maria

MaMaMade
0

Var en skötsam flicka tills jag bidde vuxen…ta´t som ni vill! Flört Oskyldig Skrattande

[MargaretaA]
0

trist Puman. Barn borde få vara barn. Gråter

[Sisa]
0

Partaj hade vi, då det var FF..och nallade i pappas barskåp förstås..ingen ordentlig flicka..Tungan ute

Anders 50
0

När jag var i den åldern så var inte FF uppfunnet här på landet.

Bönder hade aldrig tid att lämna hemmet så länge att vi kunde hitta på nåt! Flört

Men det tog vi igen hos kompisar nere på samhället istället. Men det riktiga festlivet kom senare när man blev bilburen.

Har dock alltid kunnat hålla en sådan nivå på festandet så att jag inte behövt fråga dagen efter om jag hade kul! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Hade aldrig FF. Men jag snodde ändå till mig lite ur fars stora vinföråd i källaren när jag skulle iväg till kompisar ibland. sen fyllde jag upp flaskorna med vatten så det inte skulle synas vad jag gjort. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Ha ha ..känner igen mig.. fast på slutet var det ju nästan bara vattenSkrattande

Toyan
0

Hade heller aldrig FF, flyttade hemifrån när jag var 16 så visst blev det en hel del festande, det var ju det glada fria 60-taletFlörtTungan ute

Cristine
0

Skrattande

[MargaretaA]
0

Jag glömmer aldrig när jag när jag kom hem en dag med några kompisar och kände en konstig lukt.

-Vad är detta som luktar ropade jag - jag känner igen det från huset vi bodde i i Lappland.

Inget svar.

Långt senare (förmodligen när jag ansågs vuxen nog)  fick jag svaret av gubben - det var hans "hembrygd" som luktade i hela källarn.

Jag tror att han då fick en lektion om doftminnet som sägs vara mycket starkt och svårglömt hos oss mäniskor.

stina63
0

Mina föräldrar litade på mejSkrattande. Dom åkte till stugan var där varje helg,. Jag stannade hemma istället, Men Sen flyttade jag hemifrån när jag var 17 fick en egen lägenhet, Men jag var rätt så snäll av migCool