Godmorgon 5nov
Är jag först?? Godmorgon!
Här ser det ut att bli fint väder idag också och jag ska försöka hinna ut en stund. Jobbar under dagen och ikväll ska jag på "halloween-pump", dvs styrketräningnen body-pump, som försöker skoja till det lite.
Ha en härlig dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Soligt och fint här, runt 2 minus. Ännu en helg i antågande, det måste vara fredag varannan dag nuförtiden. familjen är hos kusinerna, så jag är ensam hemma, men imorgon ska det bli älgjakt så det gör inget.
Nu ska jag iväg på veckans sista behandling, ha en bra dag alla 
Nötskrikan drar nytta av småfåglarnas dåliga bordsskick och plockar spillet som hamnat på marken under fågelbordet.
God morgon på er!
Sista rycket på jobbet för den här veckan sedan ett par dagars ledighet.Det blir bra det!
Ha det så bra idag!
Morrn!
Är på språng! Får skjuts av familjen idag då jag har "kortdag". Min brukare är o hälsar på familjen så jag ska svänga förbi där o städa samt ta hand om tvätten vilket går fort. Har jobbat in 1 h o så blir det ju ingen ledsagning idag så jag räknar med en arbetsdag på ca 3 h idag. Det känns skönt då jag i vanliga fall kommer hem kl 17:30 o är ganska så svettig o trött, iaf varannan v då det är storstäd på schemat. Familjen ska gå en sväng på stan medan jag jobbar.
Ha en fin dag allahopa, vi ses väl en sväng ikväll! 
Godmorron!
Sol, sol, sol!
Kan njuta av den nu när jag är sjukskriven. När man jobbar hinner man inte se sånt tycker jag.
Idag ska sonen skjutsa mej så jag får handla lite.
Och åka till kyrkogården med krans. Eller bukett. Min äldsta dotter har som vanligt varit kreativ i år igen. En till mina föräldrars grav och en till min särbos föräldrars grav. Sen ska vi tända lite ljus.
Ikväll blir det väll inte så mycket, tv-mys antar jag!
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Så var det fredag igen! Värst vad en vecka går fort, knappt man hinner med! 
Här är mulet och blött, har regnat inatt.
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon alla"
När jag kom in läste jag godmorgon snov, jaha har det snöa inatt..he he..morgontrött som inte ser skillnad på en 5 och ett v-w. Mulet idag för första gången på länge. Det känns fuktigt i luften och då fryser jag så jag ska ta en mugg kaffe till och en kofta ska letas fram.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kom på att i morgon är det barnens dag och våra nära och käras(försvunna då)så blommor måste införskaffas till gravarna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej alla!
Vitt puder på marken igen … heja!
Härlig prommis och nu ska jag nog baka och vi hörs/ kram
Godmorgon
Gick och la mig igen när jag varit ute med vovven i morse och somnade om, hur gott som helst.
Nu ska vovven och jag ut och njuta av dagen.
Sköt om er allihop.
Zabelle
Goder Morgon,
Kallt som sören. Jag hade tänkt plocka svamp med särbon på söndag, men tror jag struntar i det, ingen höjdare att gå runt i skogen och plocka stelfrusen svamp och bli lika stelfrusen själv!
Imorgon tänker jag ha en bakdag! Ska göra kokos-cookies, saffransbiscotti och goda choklad-espressomums. Sett tre recept jag absolut vill prova.
Ikväll ska det bli såååå skönt att veta att man har sovmorgon imorgon…
Jag har en ny hudkräm med kanel och honungsdoft, den är underbar men felet är bara att man blir så djävulskt godissugen av den, ha ha!
Ha en skön dag.
Här är det rått idag, känns väldigt kallt. Dock utan att vara minus. Dyngsurt ute, regnat i princip hela natten.
Ledig idag - ska fortsätta med golvbehandling idag. Och förmodligen hela helgen. Det tar sin lilla tid, men förhoppningsvis ska det sluta med något bra.
Fick en massa papper igår avseende mamma. Hon har ett hyreskontrakt, ganska dyrt att hyra ett rum i ett äldreboende. Samtidigt fick vi ett papper där det står vad hennes mat kostar i månaden. Tillsammans tar de där båda kostnaderna nästan hela hennes pension. Alltså skickar de samtiidgt med en lapp där det står att hon med anledning av sin inkomst högst troligen är berättigad till bostadsbidrag och även jämkning av matkostnad. Så nu har jag fått fylla i en blankett för flyttanmälan, en blankett för ansökan om bostadsbidrag, en ansökan om jämkning av matkostnad. Varför kan de inte fixa alla de där sakerna (utom flyttanmälan) när de ändå vet vad hon har för inkomst?? Ibland är saker och ting lite FÖR krångliga.
God förmiddag!
Blåsig och regn blandat med sol.
Efter en vecka med något på G varje dag blir det en lugn fredag och på ryggen i soffan framför tv-n ikväll. 
En skön fredag önskar jag er alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God middag!
ja då var det fredag i gen veckan har gått så fort.
knappt så jag har suttit vid datorn.
Men ha en skön fredag och fortsatt trevlig helg till er alla.
Här igen.
Bergspuman!!!När skall vi komma sa du???
Asta!!!Inget skall vara lätt…Papper, Papper så kommer säkert det till baka, för att du har glömt att fylla i eller kryssa…
Sol har vi här nu.O jag bara sitter…data dag känns det som…fast jag bör nog pina mig ut.Himlen blå o fin..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#17 - förmodligen kommer det tillbaka. Man ska skicka med ett årsbesked från banken. Något sådant har jag inte utan kommer att skicka med utdrag från internetbanken. Duger säkert inte.
H
Precis..Skall vara så krångligt som det bara går…Så man tröttnar.Kan det kännas som i bland..hoppas att jag har fel…
Men tycker det känns bra att din Mor har det bra o trivs.Det är ju huvudsaken i det stora hela…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jadu - det tycker jag också. Och nu har vi ju möblerat rummet till henne också så att det ser bebott ut. Det var ju ett ganska tråkigt rum när det bara var provisoriskt möblerat. Nu har hon lite färgglada gardiner och där finns en soffa som vi kan sitta i mm. Men hon glömmer hur hon ska sätta i gång radion och hur hon ska tända läslampan mm. Trist.
Jadu - det tycker jag också. Och nu har vi ju möblerat rummet till henne också så att det ser bebott ut. Det var ju ett ganska tråkigt rum när det bara var provisoriskt möblerat. Nu har hon lite färgglada gardiner och där finns en soffa som vi kan sitta i mm. Men hon glömmer hur hon ska sätta i gång radion och hur hon ska tända läslampan mm. Trist.
# 12 Saffransbiscotti har jag också hittat ett recept på som jag bara måste testa!
#22 Inte receptet från Kungsörnens broschyr månne?

# 23 Tror det var Lantliv eller Drömhem å Trädgård.
Choklad-espressomums lät *väldigt* intressant!
Recept mottages gärna!
Själv har jag bakat jättechokladmuffins med PH-fyllning…men fyllningen bidde lös o la sig mest utanpå den här ggn…helskumt! 
Imorgon när jag bakat dem, lägger jag ut receptet på LK!
Det var inte helt okomplicerat…