Ååååå fredag hå hå
Jag är lika glad som du att det är fredag
Här har det blivit mackor. Jag är så trött så jag nästan mår illa. Det kommer bli en tidig kväll.
/Maria
Har bäddat rent sängen och ser fram emot att gå och lägga mig och sova! Finns intressanta filmer att se men tror inte jag orkar hålla mig vaken!
Imorgon däremot tänkte jag vara desto aktivare. Promenera ner på stan på dagen, shoppa, sedan tvättstuga på kvällen.
#2 Då kanske vi möts på stan imorgon! Vi åker till Sthlm med tåg och ska äta mat på Ethio--star och sen se Sugar på kvällen. Sambon har en hotellnatt sommåste tas ut innan den brinner inne. Det ska bli trevligt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
son med flickvän är här i helgen. Vi kollar på Idol 
Här har vi oljat köksgolvet en första gång. Blir en gång till imorgon.
Sitter här och väntar på att det ska bli plats i magen för en kopp kaffe! Sen sängen!
I morgon ska vi ut och leka tafatt med älgarna igen!
Hoppas det inte regnar inatt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Alla har planer utom jag, jag ska bara såga ved och måla några möbler,sedan får jag gäster. Vi ska äta krabba i ugn på Baskiskt vis med sherry.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#7 låter som att du har planer du också!
O här sitter jag o undrar varför vi inte hade Halloween fest…Var tydligen i går..
O nu tänker jag att det var nog lika bra det.För Fokus var ju inte samarbetsvilligt i går…
Planer-Nä…
Säger som Cristine bara sådant som man gör varje dag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Oj vad högljudd du blev 
Här är det "business as usual", flickan ska till ridningen, jag ska mata djuren och vi ska sätta upp 3,2 meter hylla i nya garderoben.

#10 inte meningen.. 
Här är det bara jobb som gäller..jobba, äta, sova..
# 13
Huva, Chik..måste du skrämmas så..