God morgon 24 okt.
Först ut….. ja det är ju vilodag, för mej som pensionär är det en dag som alla andra. Sovit som en stock har jag gjort, jag hade ingen energi kvar alls igår kväll.Solen lyser på blå himmel, vilka vackra dagar. Ha en finfin söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn, morrn!
Fick sovis till kl 8 idag, lyckades slumra till ett tag på slutet. Det är liksom helt hopplöst att sova numer. Somnar som klubbad men vaknar sedan efter några h. Förut var det alltid vid 03:30 men senaste v har kl varit kring 2-tiden o sedan slumrar jag lite av o till. Å andra sidan har det varit mkt stress ett tag…har fått sömntabletter för att "vända till det" så vi får se. Har provat ett par nätter men vaknar likt förbaskat! I helgen är det "vinvarning" o då tar jag inga medikamenter…men till veckan ska jag köra ½ tablett veckan lång. 
-10 grader o strålande sol utomhus, prommis el städning av pysselrummet (akut behov, måste jobba på ett par saker)? Fast soffan, en balja te samt vaniljmunk lockar också…kanske hälsa på bekanta inne i samhället innan Sonen ska plockas hem? *Alla dessa (svåra) val*! 
Önskar er alla en fin söndag! 
#2 Jag har haft sömn besvär ibland och då är det bästa att ta dem samma tid varje kväll och sätta kl på ringning så man vaknar samma tid på morgonen och man tar dem under 8 dagar(hela) då har kroppen fått in rytmen och du ska sova den tiden av dej själv. Tar man den då och då och byter från hel till halv osv. så hjälper de inte ett dugg.
#1 Jag har suttit sedan kl 6 för att få in morgonhälsningen Chik, bilden gick inte alls.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon,
Är det inte problem med iFokus titt som tätt? Tycker jag.
Jag har sovit som en gris, somnade runt 23 och vaknade först nu, 9.45. Nog det bästa för att mota förkylningen, känner mig faktiskt lite bättre nu. Men fortfarande himla huvudvärk.
Idag blir det nog ingenting särskilt. Stryka lite örngott är det enda, tror jag. Och så ska jag göra en stor laddning köttgryta. Lösa korsord.
Särbon skulle tydligen jobba, han hade fått något påhugg hos en kompis, så han dyker nog inte upp.
Ha en härlig söndag!
Ja här var det svårt att komma in idag. Godmorgon.
Här är det snöslask och vi har sovit helt ok med Nova, åttamånaders bebis inatt.
Ha en bra dag, nu ska jag på barnvagnspromenad!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag får man väl säga. Har inte kommit in på iFokus förrän nu. Den här gången fanns det inte någon info på tvitter heller.
#4 - tycker också det verkar krångla ganska ofta.
Här slipar vi golv. Förutom just nu då vi tog en paus och käkade lite yoghurt och musli samt juice från Citygross. De har tydligen någon drive just nu för det kom en bil och delade ut frukostpaket till alla hushållen häromkring. Billigare än reklam påstod de när jag frågade.
Godförmiddag,
Idag började dagen med "fika på sängen" med presenter…Jag fyller år idag:) Dom flesta kommer imorgon, men min mormor kommer idag.
Hoppas ni andra får en bra dag också!
Kramiz Lodjuret
#7 - grattis på födelsedagen!
God middag!
Strax före 8 i morse försökte jag skriva godmorgontrådar men det gickinte. Blev urloggad på en gång. Hoppas det fungerar resten av dagen nu iaf.
Ha en fin Söndag!
Hej alla!
I Fokus och problem
tur att det då finns andra saker att göra 
Fyller ett Lodjur år … grattis/ kram
God middag 
Jag har ordnat med presenterna till min fru som fyller år idag och sedan har jag skjutsat mina barn till Sala badhus.
I övrigt sysslar jag fortfarande med kötthanteringen efter gårdagens nedplockning och uppdelning av hittills skjutna älgar.
Här är grått idag, 1 plusgrad och duggregn.
Tack Asta och Spanaren!
#12 Kul, fyller din fru idag också!..Hälsa och gratta
Kram
Ojoj, *party*!

Då får man allt lov att gratulera både Fröken Lynx o Fru Peter då! 
Godmiddag.
Varit på IKEA och köpt en hylla till ett av barnbarnen. Tycker INTE om IkEA…. Men nu slipper jag åka dit på länge hoppas jag.
Ska inte göra ett dugg mer idag, bara slappa 
Zabelle
god eftermiddag
slö söndag och urtrist väder. Men snön har regnat bort, alltid något.
Gubben jobbar sista dagen för veckan och sedan blir han ledig sju dar igen. Underbart jobbschema för vi hinner med så mycket.
ha en fortsatt skön söndag alla!
och Grattis Lodjuret! 
Tackar så mycket!!!
Gokväll!
#17 Grattis härifrån också! 
Milde tid vad regn det har kommit de här båda dagarna! Att man blir blöt efter en sådan här dag i skogen är ingen överdrift!
Men det är sådana smällar man får ta när man inte har vett till att hålla sig inomhus!
Men nu är jag torr och go igen och funderar på om det inte skulle sitta fint med en Carlsberg till! 
Lev väl!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#18 Probably the best beer in the world eller?
Jag tycker det finns andra förstås
/Maria
#19 Visst! (men man tager vad man haver) 
Just nu har jag inga alls
så en Carlsberg hade suttit fint det med…
/Maria
#21 Länge sedan jag var i den situationen, men jag kan förstå hur du har det…stackare! 

/Maria
Godkväll!
Försökte komma in på fokus i förmiddags men icke.
Sov väldigt länge idag. Gick och la mig halv tolv vakna kl. 10 30. Skönt att sova ut ibland.
Långpromenad sen agilitykurs i eftermiddags.
Ha en bra söndags kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God kväll!
Bättre sent än aldrig brukar man säga
En regnig söndag som gått fort med korta hundpromenader och diverse annat stök.
Grattis från mig också Lodjuret
Sitter här och känner mig lite hungrig igen så jag ska nog ta en titt i kylskåpet
Ha en fin fortsättning på kvällen
God sen afton!
Har också haft problem att komma in här idag…därför så seeen… Ser ju att jag inte är ensam om mitt bekymmer!
Får väl önska Godnatt istället! 
Tack för alla gratulationer…har haft en mysig och härlig dag..
Nu måste jag gå och sova.. Natti Natti