Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 838 ggr
[Sisa]
0

Långa kvällar

Höst…långa, mörka kvällar!   Betyder kanske mycket TV-tittande…

Vad missar Du inte på TV ?

Toyan
0

Det Okända vill jag inte missa. Glad Förut var mitt favoritprogram Cityakuten, bästa TV-serien som gjorts tycker jag, såg alla avsnittGlad

Anders 50
0

Mycket går att missa, men när Cityakuten gick då ställdes allt annat in!

Instämmer med Toyan!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Cityakuten var en favorit här också.

Nu blir det Robinson och På spåret när det börjar annars är det mest sporadiskt. Nyheterna och någon dokumentär kanske.

/Maria

[GunillaF]
0

Det okända och äntligen hemma vill jag gärna se.

chik
0

Blir mest data här i min del av landet…Men informations program så som Debatt, Uppdrag O något skratt program..Idol…..

ja inget bestämt….har jag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bergspuman
0

Morden i Midsomer! Sänds repriser titt som tätt. Jag vet att jag har missat en del avsnitt. Hur som haver, gillar de landsbygdsputtriga omgivningarna, persongallerierna, det utsökta skådespeleriet och inte minst den karaktär som John Nettles gestaltar!

[Asta]
0

Jag har inte något program som jag måste se. Just nu brukar jag titta på "Halvåtta hos mig" men det gör inte så mycket om jag missar det. Masterchef Australia tittade jag också på, men den är slut.

Cityakuten brukade jag också se.

chik
0

Nu i kväll så blir det Ullared på kanal 5. Det är så sjukt så jag känner att jag måste se det. O hur sjuk är inte jag då?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

#8 Jag fick också den sjukan ikväll! Flört

Kl. 22 ikväll på 5:an går ett pogram "Lite sällskap" som jag sett ett par gånger. Där finns några "goa" människor som söker en livspartner.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

penke
0

..det är mer jag slipper… :- )
 fast,det okända brukar jag titta på..
 man ,jag har missat både orginal o repris (och play.se) :- /

jag har faktiskt inte något tablå-minne i skallen ..
 (men,jag kan..slöglo på vadsom,ibland)Skäms

penke

AnnL
0

# 8 Lika sjuk som jag för jag måste också se det chik. Skäms

Cityakuten var också ett program som jag aldrig missa när det gick.

Nu är det väl inget program som jag absolut inte kan vara utan.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

Jag följer inte någon särskild serie, men ser gärna på film. Just nu ser vi en fransk film som vi spelae in häromdagen.

Ser gärna på serier i bland, som t ex House, city akuten (men den kanske inte går  nu?) och tycker att det är ok med t ex Idol på fredagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

House är en av mina favoriter…idol kollar jag ibland, då tiden räcker till Glad

MaMaMade
0

Serier som går i fler avsnitt än 4 o kanske bara 1 ggn/v går bort för jag missar för mkt. Vill inte känna mig bunden. Kan dock inte hålla mig borta från "Det okända" o måndagar är en bra kväll då det är lätt att komma ihåg första vardagen i veckan.

Morden i Midsomer är jag lite less på då jag sett alla avsnitt 100 ggr nu! Men jag håller med dig i allt, Puman. Fastar lätt vid program som handlar om naturen, "bushtucker" typ Ray Mears överlevnadsprogram od. "River Cottage" var en favvo o många av de matprogram som visas på BBC Living (fd Food).

En bra film när jag är på humör, sitter en del vid datorn o kan slänga ett getöga på ngn dokumentär på TV:n. Vi gillar National Geographic, Animal, Travel & Living samt Discovery-kanalerna överlag i familjen.

inisklo
0

Flört…jag missar allt för jag har ingen tv…saknar inte heller nåt därifrån ,men radion har blivit min bästisSkrattande..o jag vill inte leva utan min radio heh-hee sant-sant