Godmorgon söndag 10/10
Såg att ingen har "vaknat ännu
Ha en bra dag alla
/Maria
Verkar vara trögt på morgonenfronten överhuvudtaget. Själv sitter jag ledbruten efter att ha sovit på min nya madrass. Det går inte bra. Jag får ont i höften och ont i ryggen och måste räkna ut om det beror på att den är för hård eller för mjuk.

God morgon!
Här har älvorna slutat dansa, det är 5 plus och blåser, solen kommer säkert fram lite senare.
Lite trött och seg efter gårdagens jobb men det släpper nog efter jag gjort mina övningar för axlar och nacke.
Blir en lugn dag, inget speciellt inplanerat.
Ha en fin söndag!
Det har varit en fantastisk vacker dimma nu på morgonen i Göteborg.
/Maria
Det blåser kraftigt här idagoch lätta moln så solen har nog en chans.
Ha en lugn och härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Morron!
Här är det en mjölkvit dimma över världen. Den lättar väl förhoppningsvis för jag vill ut och njuta i skogen, då vill jag gärna se alla färger…
. Inget särskilt planerat för dagen, tar den som den kommer
.
Må så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon,
Lite besviken. Särbon är kass, kände av en annalkande snuva och ont i kroppen så han följer inte med till namngivningsfesten i Sthlm. Dit kommer min morsa som jag inte umgås med och inte tycker om och har svårt att klara av, hade så väl behövt honom vid min sida.
Men vad göra liksom.
Måste åka och handla när jag kommer hem samt diska.
Det är söndagen i ett nötskal, det.
Ha en bra dag!
Godmorgon. Jag hade läst i tidningen att det skulle bli strålande väder idag och hade planerat att gå upp tidigt… det gick åt skogen i går kväll så då gör det ju inget att det är mulet ute 
Ska gå ut en liten stund ialla fall, och så måste jag sy gardinfållar som jag inte hann igår.
Vi trodde att vi skulle få besök från något av barnen, de fick ändrade planer och vi många matlådor, hurra så bra. Jo, de kom en stund och fikade så vi fick träffas ändå 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomidda!
-3 i morse, nu solsken.
Middag på gång….
Ha en bra eftermidag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag alla!
Hej!
Här har det varit fulltecknat o jag är sååå trött. Besök från södra Sverige, töserna i gasen, jag har inte sovit bra på himlen vet när o nu vill jag helst däcka i soffan! Har en lång vecka framför mig med alla veckans dagar uppbokade med jobb el möten…*bläää*!
Fint igår, soligt, vindstilla o jätteskönt…lika vacker idag omän icke vindstilla. Istället har det blåst nordanstorm o imorse snöade det ett tag uppe på berget när Guben stod på älgpass.
Ha en fin kväll hörrni! 
Vi har varit och hälsat på mamma idag. Jag var lite orolig för igår kväll ringde hon och visste inte var hon var. Visste inte hur hon skulle komma tillbaka till sitt rum. Vi fick be en i personalen gå in och prata lite med henne och sedan pratade jag lite till med henne. Vi kom överens om att eftersom det fanns både säng och TV i det rummet hon nu ändå var i så kunde hon titta lite på TV och sedan sova så fick vi se hur det skulle bli imorgon. Och idag hade det hamnat rätt igen. Vi tog en promenad i det vackra vädret och det gillade hon.
I övrigt så är i princip alla lökar i jorden, fast jag köpte några till idag såklart. Men det får bli nästa helg.