God morgon 8 oktober
Nu har jag tack och lov börjat sova som jag ska.
I kväll ska jag vara borta så då vill jag vara utsövd. I natt stod jag och krånglade med Suchi men jag tycker själva tångmattan blev så seg så jag kastade bort hela faderullan, hon får Pangusius med räkor i stället.
Ha en skön sista arbertsdag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Skönt att du sover som du ska Cristine 
Själv har jag knappast sovit alls i natt och gav upp och klev upp med gubben kl 05,30.
Det blir en lång fredag att göra det bästa av.
Gör det alla ni andra också 

Godmorgon, här släpar regnet i luften, korna syns på långt håll, snart fllyttar de någonannanstans. Det är köttkor, jag vet inte var de är på vintern. Vi saknar dem när de inte är här. När korna försvinnner kommer det en massa får en kort period. Det är också trevligt med alla fåren.
Idag har jag en massa jobb så det är bara att sätta fart.
Ha en skön dag, vi ses ikväll 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej alla!
Aggeelin vilken fin utsikt du har med kor och får. Jag blir så avundsjuk 
Tänk positivt och tänk inte på att dagen är lång eller att du inte fått den sömn du behöver, tänk inte negativt utan tänk positivt.
Äsch, så var det idag men i morgon så … 
Jag och Odi ska stapla ved och husse ska klyvva det stora på torpet. Syns på söndag/ kram

God morgon!
Lite blött ute men det är utlovat sol i större delen av Sverige så jag hoppas den hittar i eftermiddag =)
Hemma går det oxå kor ute fortfarande, några får får vi däremot tyvärr inte se..
Skönt att du sovit Cristine!
Maggan du får snika till dig en middagslur ;-)
Spanis, ha en skön torparhelg!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon!
Mulet och disigt - men sitter här med min kaffekopp och vet att jag har en hel arbetsdag framför mig och sedan är det helg!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God Morgon 
Här är också mulet och disigt/dimmigt, men inget regn för tillfället. Det regnade hela gårdagsdygnet, så det är bra nog dyngblött överallt.
Ikväll kommer min fru hem efter en veckas kurs, jag och barnen har längtat, för även om veckan har gått fort är det lång tid.
Gomorron!
Här är det också grå-väder, men bättre väder är på väg.
Idag ska jag till bilprovningen och sen blir det lite shopping.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här är det grått och jag är så väldigt trött. Sover dåligt just nu.
Påstås att det ska bli fint väder i helgen. Hoppas på det för då ska jag passa på att rensa i ett par rabatter och få ner de sista vårlökarna.
Det är väl för sent att beskära äppelträd nu?
#8 Inte då…det ska jag göra. Och har gjort så förr också, och det har gått bra.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
När ska man beskära rosorna egentligen? 
#9 - Då kanske vi gör det också i helgen.
#10 - det har jag fått lära mig att man ska göra på våren, när björkarna har musöron
God morgon!
Jag önskar er en mycket bra Fredag.
aha tack då var det inte så bråttom med det då 
Godmorgon!
Regnigt o grått i dag också, men ska bli bättre i helgen.
Då var det fredag igen, var tar dagarna vägen? 
Handla, ta ett tag med snabeldraken och promenad. Sedan lite mys framför tv-n ikväll, sen har denna fredagen också passerat.
Ha en skön fredag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon!
Också här är det disigt och grått, vart tar alla vackra höstdagar vägen ? Fredag igen och helg, hoppas ni alla får en fin sådan… och en
Härlig Fredag!
Lyxs Restaurange hemma hos er Cristine…..
Önskar er alla en fin dag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon,
Imorse var jag urtrött, det var svårt att komma ur sängen… Kom ca 20 min senare än vad jag brukar till jobbet, genast blir 2 kollegor oroliga… 
Men det är sååå skönt att det är fredag. Någon sa pangasius, det är precis vad jag ska äta ikväll! Min favoritfisk! Och droppa citronolivolja över. MUMS!
Här är det tämligen lugnt, men det kan snabbt ändras… Jag misstänker att jag får en drös leveranser att ta hand om lite senare…
Igår regnade det precis hela dagen. Ett rejält skvalande.
Ha det gott!
God förmiddag!
Äntligen fredag och en ledig helg att se fram emot.
Härligt 
Zabelle
Nja lyxigt å lyxigt..jag plockad ur laxen ur rullarna innan jag slängde dem. jag måste iaf skryta med att det var en av de godaste rökta laxar jag någonsin ätit och det var med min hemgjorda rökapparat.
Jag tog helt sonika en stor kastrull ställde ner några värmeljus och lade sedan enris över,tände på och sedan täckte jag med lock när riset brunnit en stund vilket det inte gör så länge.I röken som nu fanns i kastrullen ställde jag in en sil där jag klätt väggarna med lax och lät den stå där i 20 min.
Tack Maggan och Elpida.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.