Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 783 ggr
signemo
0

Nicknamn o Facebook

Vissa av er har ju facebook också och jag är vänner med en del av er.

Då har jag två namn att hålla reda på.Skrattande För många av oss använder ett nicknamn här på iFokus.

Skulle man kunna göra så att när man skickar en vänförfrågan på Facebook så skickar man också ett pm här eller ett meddelande via facebook.Då vet vi vem som vill bli en vän.

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

En bra idé Signemo. Som det är nu så svarar jag inte på de som jag inte vet vilka de är. Tänk om det är någon härifrån och jag är "otrevlig" och inte blir vän!FörvånadSkrattande

Cristine
0

Ja precis… det är många jag inte svarat för att jag inte vetat vilka de är och jag är rädd att de tycker att jag är oförskämd.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Största problemet med att hitta folk på FB är att lista ut vad de heter där….Obestämd

Och när jag skickar en vänförfrågan så skriver jag alltid ett meddelande också, så det inte blir nåt missförstånd.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[GunillaF]
0

#3 Det var ju en bra idé.

chik
0

En bra iden…Jag har mitt nick namn i min profil o så har jag ju samma profilbild som här..För o göra det lite lättar..

Men en bra tanke.signemo.

lena__56@hotmail.com.

Lena Pettersson det är jag bland många på FB…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

Jag har redan gjort så med några vänförfrågningar Flört

Jag känner inte igen en hel del av namnen men där jag känner igen något så skickar jag med "Spanaren här" så att mottagaren förstår vem det är.

#0 Bra att du tog upp detta Signemo   /kram

Anders 50
0

Jag har mitt rätta namn på Fb, men en annan bild, mycket gult och rött…Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

#0 Så bra att du tog upp det! Likadant om någon vill ha kontakt på FB men inte vet rätta namnet, skicka PM så vet man vem man ska söka efter.

#3 Håller med dig, inte lätt att veta vad alla heter.

Zabelle   

AnnL
0

Tycker jag låter bra. Har några vänförfrågningar som jag inte har en aning om vilka dom är Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.