Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 608 ggr
barnbarnen
0

våra nycklar är bara borta:(

Hjälp!vad gör man när man har tappat bort 2 viktiga nycklar!!lägenhets nycklar till 2 lägenheter desutom hsb

Hua hur det känns, letar, letar ringer ställen där jag har varit

letat i fickor väskan Gråterbilen ja överallt.sovit dåligt inatt på grund av nycklar na…Har aldrig tappat bort nycklar plånbok mm….

Gråtermen nu vet jag hu det känns,med nycklar på flyckt.Skrikandes

byte av nyckel el byte av hela cylindern det kostar att vara slarvig…..ny nyckel då kan man få ofrivilligt främmandeObestämd

aggeelin
0

Tråkigt Gråter

Var hade du dem sist? Vad hade du på dig? Vilken jacka? Väska? Vart åkte du när du låst dörren sist? Gjorde du något du inte brukar?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

# 0

På ÖN finns en tråd som heter "borttappade saker". Kanske kan du prova där…och Lycka till! Glad

Anders 50
0

#0  Usch va tråkigt!  Hoppas du hittar dem!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Fy vad jobbigt.

Det är så äckligt när man tappat bort nycklar, plånbok eller liknande.

Hoppas verkligen de dyker upp.

/Maria

Cristine
0

Så tråkigt att du tappat dina nycklar, har du tittat riktigt noga under sätena och bakom dem?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

barnbarnen
0

Nycklarna har kommit till rätta.

Tog en runda och åkte till tänkbara ställen som jag skulle  kunnat ha tappat dom.

Tänka sig när jag kom ut i bilen igen,så sa bubben min,

att han hittat domFörvånadvar jo i min väska det är inte sant sa jag där har jag tittat tusen ggr.Men han hade rätt ett litet litet hål i fodret just där hade dom" krypit" ner,ja så litet att en nyckel klippa med bricka har letat sig in där ofattbart.Kan man kalla det lönn fackSkäms.

Nu får jag nog laga hålet eller köpa ny väskaGladtack alla ni som har stöttat mig.Skönt att ni finns.

[Sisa]
0

# 6

Så bra…att du hittade dina nycklar! Glad