Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 695 ggr
aggeelin
0

Fredag, vad gör ni du då??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här sitter vi med tända ljus, två gosekatter och lite rött vin. Har hört debatt på tv, och nu ska vi se på en inspelning av idol.

Imorgon sovmorgon och sen Julita på dagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

agge.hör på debat o har druckit öl.Så jag vågar bara svara här..

man blir ju lite lulli i fingrar o huvud.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

sitter här med vin, tända ljus, gubbe och son med flickvän. Debatten är lyckligt slut och TV,n avstängd. Nu lyssnar vi på Radio Vinyl 107 - det bästa från 60-, 70- och 80-talet Kyss

[GunillaF]
0

Hej på er!

Jag har haft fullt upp med at prova westernkläder inför morgondagens begivenheter.

Tyst Oj, vad mycket kläder som krympt av fukten i garderoben!

aggeelin
0

#3 du får sätta på värmen i garderoben Gunilla! Vet inte vad vi gjort men en del har växt här, måtte vara katterna som busar lite…

Verkar roligt med western!

Ja, snart är debatten slut och valet över. Nu är det bara att hoppas på det bästa!

Cristine
0

Dottern sitter bland spöken och utomjordingar och jag sitter här med er och en stor mugg med Kaffe.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Åååå kaffe, det låter gott Skrattande, vi sitter här med katterna, och är lite trötta efter veckan

[MargaretaA]
0

kaffe i all ära men jag tycker dotra din har mera spännade sällskap! Förvånad

Anders 50
0

Jag sitter här vid datorn och väntar på att öl och annat smått och gott ska lägga sig till ro i magen så att det får plats med en kopp kaffe och en dammsugare!

#3 Jag trodde det berodde på värmen och torkan i somras…

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[GunillaF]
0

#8 Jaa, du kanske har rätt. Kläderna har torkat ihooop!

Men inte alla. Vissa hade klarat sig!Skrattande

Anders 50
0

#9  Ja, strumpor och slipsar (som jag inte använder) har klarat sig bra!

MaMaMade
0

Jo ni…kom hem lite sent pga besök hos Chiefen + en sväng förbi K-Rauta. Guben lagade mat till barnen medan jag putsade till älgköttet som de styckat idag. Dusch o sedan en middagsmacka. När töserna lagt sig började det verkliga jobbet; en svår operation med bl a en huvudtransplantation.

Guben kom nämligen tassade med putande byxficka imorse…han hade hittat Minstans högst älskade Ebba Giraff, som varit borta i 9 månader på Sonens rum.

Jag kan nu meddela att operationen lyckades! Allt sitter där det ska o ärrbildningen kommer att bli minimal. Nu hoppas vi bara att den tilltufsade kroppen ska klara av "penicillinkuren" i "badkarskarusellen"! Måste hålla mig vaken i 1-2 h till…men det är det värt!

Har funderat lite över vad jag ska säga imorgon men det lutar åt;

"Ebba har kommit tillbaka från sin släktträff på afrikanska savannen. Tyvärr hamnade hon i bakhåll av lejon o har legat på sjukhus i Mombasa ett tag. Taskiga telefonlinjer därifrån…men nu är hon hemma igen!"

Kanske jag lägger till att det var Sonen som hittade henne nyss hemkommen…då torde han bli hjälteförklarad av sin lillasyster o då får han så dåligt samvete att då kanske det kryper fram vad som har hänt. För hon är inte tappad o upphittad…hon är inte möglig o sedan såg jag på skadorna att de är orsakade av en sax ed. Jag har åsikter just nu…Obestämd

Ska sätta mig o lägga lite patience o äta chilibollar…"Bacause I´m worth it"…inte alla vårdbiträden som kan utföra en sådan operation vettni! Flört Fast jag har utfört en helkroppstransplantation av kaninskinn tidigare också…det gick också finfint…men pillrigt…usch så jobbigt det var! Skrattande

Anders 50
0

#11 Inte försökt bli konservator?? Flört

aggeelin
0

Nu är jag ovanligt trött,kanske läggdags snart?

Anders 50
0

Ingen dum idé!  Jag tror jag gör så!  Gonatt!

chik
0

Då säger jag God Natt.Utan o ha kollat vad som har diskuterat..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

Sitter i soffan med min dator. Maken ligger och sover med en kudde lutad mot mitt ena ben. På TVn snurrar Dödligt vapen.

En vanlig fredagkväll.

Cristine
0

#11 Spännande tråd det  här, man hoppar från huvudoperationer till

Dödligt vapen.

En vanlig fredagskväll alltsåSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Lite sent påtänkt att rapportera sysselsättningen fredagskvällen månne… Hon gick och lade sig vid 21.45 någonting och somnade bums… Förvånad