Godmorgon, 16 sept
Godmorgon på er alla! Här regnar det och de grötdags!
Ha de gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon Agge, Chik och alla andra!
En solig och fin Torsdag ligger och väntar.
Ha det gott!
Godmorgon.
Solen lyser….med sin frånvaro! Regnigt och grått här.
Men det kunde va värre! 
Ha en bra dag ni också!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Njaaa kan nog inte hålla med om en fin torsdag utan här vräker det ner som hos Chik inte ens katterna vill gå ut, utan de stannar inne med matte idag till mattes förtret, för det blir svårt att skriva med tre katter på skrivbordet.
Oj jag glömde säga God morgon till er alla.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ny syns det att hösten har kommit.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn, morrn!
En solig men blåsig dag. Vaknade med igenmurade ögon men nu har jag rensat o det röda har redan börjat att lägga sig. Töserna är ivägskickade till skolan o en macka är nedtryckt i maggen. Guben tar en sväng upp till övre åkern för att kolla in ev älg-, råbocks- o gåsbestånd.
Idag har vi båda en utvärderingsträff på Arbetsförmedlingen, hade hellre stannat hemma men vi åker så vi är där när de öppnar. Hoppas jag orkar med en liten skogssväng efteråt, tänkte spana in ett ställe bredvid vägen som kan tänkas innehålla trattisar. Annars tänker jag bara ta det lugnt så jag orkar jobba imorgon igen. Ev gå igenom ngn garderob + sortera Minstans kläder.
Ha en skön dag allahopa! 
God Morgon 
Här har det ösregnat hela natten, men nu är det soligt. Jag har avklarat barnens frukost och andra förberdelser (skoljoggen) och hunnit få i mig min egen frukost.
Idag är det packning som gäller i familjen. Fru och barn ska åka iväg till Cypern i natt för en veckas sol- och badsemester. Jag stannar hemma som vanligt.

Godmorgon,
Rätt regnigt även här, men med avbrott!
När regnet började dra bort just innan jag klev på bussen, uppstod ett ögonblick när solen sken rakt på de friska regndropparna i det klargröna gräset. Det blev glittriga små pärlor rakt i det gröna, som riktigt bländade. Så vackert!
Träning ikväll!
Ha det gött.
Godförmiddag
Här har jag uppehållsväder med det är full storm. Bilarna kör sakta på Öresundsbron idag för att inte blåsa av 
Hade en sån där stressig morgon där allt blir fel och tar extra lång tid. Kaffet rann vid sidan av kaffefiltret, hunden ville inte äta och jag slog tån i sänggaveln. Resten av dagen blir säkert bättre 
Zabelle
God förmiddag!
Regn, sol och blåst i en salig blandning.
Har sovit så gott i natt. 10 timmar
. Men så sov jag nästan inget natten innan p.g.a. tandvärk.
Känns lite bättre men inte helt bra. Får höra vad tandläkaren säger imorgon.
Lite inne pyssel får det bli idag.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#13 Energier till AnnL:s tänder
/kram
#13 Stackare……JAG..vet vad tandvärk är…..
# 13
Jag med…hoppas du blir av med din tandvärk fort, Ann! 
Tack för grötskeden jag fick i morse, chiik, det är bra att få lite öshjälp på morgonen!! Nu är det dags göra en ny gröt så jag får något att ösa i imorgon! Jag som är morgontrött förbereder på kvällen!
#17 Tillhör du dem som förbereder te-vattnet också? Så att det bara är att värma på? 
#18, nej, jag blandar gryn med torkad frukt och t ex solroskärnor, lägger i tallrik, imorgon fyller jag på vatten och ställer tallriken i mikron. Teet gör jag imorgon i mikron efter gröten.