En veckas semester
Aha! Bokat resa till Rohdos med all inclusive i morgon.
skönt med total avkoppling slippa tänka på vad mat o dryck kostar.
Lämnar nog plånboken hemma
men det är klart det kanske finns nåt att shoppa ,så den får följa med ändå

Låter härligt! Ha det gott!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Vad säger man…
Trevlig resa! 
Så härligt det låter maggan avis 
men ha en trevlig resa och ta mycket bilder så vi får se sen 
barnb. Ha det så skönt o njut…Trevlig resa..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#0 Ha det bra, och glöm inte kameran!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hemma i gen…en vecka går så fort.
AVRA beach Resort Ixia 6 km in till Rhodos stad
inte ett moln på hela veckan sol från tidiga morgon till kväll.40 gr i solen 29 gr i havet.
Det var bekvämt att ha All inclusive sätta sig vid dukat bord morgon middag och kväll.obegränsat med lokala drycer.
mycket aktiviteter på hotellet både för barn och vuxna.Vatten gympa vollyboll tennis,matt gympa .pingis pilkastning,mm ja det fanns att göra från morgon till kväll.om man ville det.Stor lekplats för barnen
hålligång med musik och uppträdande på kvällen till kl 24.00.
Tyvärr så hade vi ingen kamera med oss vi tog lite bilder med mobilen mest på lite folk som vi lärde känna
det är första gången vi reser med All inclusive visst är det bra, nack del är väl att man är på hotellet hela tiden.
# 6
På hotellet HELA tiden ? 
# Välkommen hem! Ni verkar ha haft full rulle hela tiden. 
Tackar!
Det var mycket aktiviteter ,jag deltog i vattengympan.men annars vad det nog solstolen och en bra bok som gällde
vi var in och gick i gamla stan en dag, mysigt men varmt.
ja sen var det hotellet hela tiden.
Var det för att det var för varmt eller för långt att åka?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Rhodos är så vackert
Vi besökte den lilla staden Lindos där allt trä på husen som dörrar, karmar m.m. inte var den typiska blåa färgen utan allt var i oljat trä. Lite märkligt för att vara i Grekland men det var något slags "kulturminne" över staden och inte tillåtet att måla blått…
Det låter i alla fall som du har haft en härlig semester
/Maria
Visst är det härligt att verkligen kunna koppla av ibland.
Så härligt det låter…även om jag har för mkt myror i kroppen för att ligga i en solstol!
Det var sååå länge sedan jag var på Rhodos, 35 år sedan o jag var 11 år, närmare bestämt. Men jag minns Lindos, mkt vackert!
Rhodos är mitt absoluta favoritresmål. Gamla stan som är så fin, Lindos med sin underbara strand..
Jag har kuskat runt med de lokala bussarna och hamnat långt ut i ödemarken och sen gått tillbaka 
All inclusive har jag inte provat någon gång. Jag gillar att se mig omkring, tycker om att prova olika restauranger och vill hinna se så mycket som möjligt, sola och bada på olika ställen.
Så sugen jag blev på att beställa en resa NU… (nån som kan passa min hund???
)
Zabelle
som sagt det var första gången vi provade på All inclusive
vi tycker om att se nya ställen äta på olika resturanger,hyra bil eller ta bussen till nån mysig plats.
Men vi har besökt Rhodos några gånger.sett hamnen gamla stan Lindos mm.
så vi valde att bara ha det skönt,kan man kalla det" husmors semester" mat 3ggr om dagen,glass kaffe lokala drinkar öl vin.städning varje dag.
man blir bekväm helt enkelt.
#14 tyvärr kan jag inte passa din hund,men visst blir man sugen på att resa!! Än så länge kan man hitta billiga sista minuten resor.
så kan du åka med kort varsel och få hundvakt….så !!!ÅK ÅK
#15 Har man sett det man vill så är det ju skönt att bara slappa, äta gott och bli uppassad, och jag antar att det fanns en pool….
klart det fanns pool m jacuzzi hotellet ligger vid stranden.
Så det vart många dopp i medelhavet