Vad har ni för mål?
Hej Hej. Jag är en riktig tänkare, jag kan gå och fundera i timmar, och jag älskar det! Jag tänker otroligt mycket på vad jag vill här i livet och kom därav på en funderig kring detta, vad är skillnaden på mål och drömmar? Ett mål sätter du upp för att nå dit, en dröm förblir ofta en dröm. Varför?
Är det för vi tror att vi aldrig kommer nå dit? aldrig klara att ta oss dit? varför tror vi det?
Sluta inte drömma, sätt mål för era drömmar istället!
Jag har några mål här i livet och jag vet att jag kommer uppnå dom och har även hittat vägen dit efter mycket letande i mörkret.
Mina mål är att ta Körkort innan årsskiftet, ha så pass mycket inkomst till årsskiftet att jag kan sluta ta studielån och sälv finansiera min vardag, att vara klar med skolan om 1,5 år, att tjäna så pass mycket under denna tiden fram tills dess att jag kan köpa en hästgård då och starta min hästverksamhet, och när den är igång flyttar jag utomlands och behöver bara fortsätta jobba på 50 % och jag lever ändå i en lite lyxig vardag!
Berätta om era mål och drömmar!
Det var många mål och drömmar du har, det gillar jag. Du är en tjej som visar framfötterna och kommer säkert att nå långt. Man ska aldrig sluta drömma men också se till att uppfylla dem, och det ligger naturligtvis på en själv. Jag har uppfyllt de flesta av mina drömmar och lämnat äventyr och utland därhän och sökt mej tillbaka till mina rötter. Nu fattas bara huset vid havet, men jag är nära. Om några år kanske jag kan flytta till andra sidan vägen och vattnet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag gillar ditt tänkande…Du är ung, vet vad du vill och har satt upp många mål utifrån detta…Klart du ska nå dina mål! Det är ju så vi måste tänka, fortsätta jobba mot det vi vill och ge oss den på att lyckas…
Du har tiden framför dej, du hinner nå dina mål.
Lycka till! 

Klart man ska ha drömmar och mål. Utan det är man ju som en karta utan kompass - vet inte vart man är på väg - söder eller nord..
Jag har nått många av mina mål redan… Jag tog min universitetsexamen, fick underbar man och 3 fina barn som alla är friska. Jag har och har fått så mycket - har inte så många fler mål kvar annat än…
… en förhoppning om att bli mormor/farmor en dag och att allt ska gå väl för mina barn och eventuella barnbarn…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Vad jag har för mål?? Tja…försöka ha det så bra som möjligt resten av livet och sedan dö knall och fall! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Mitt mål är att överleva länge nog för att hinna se mina barn växa upp till ansvarsfulla och omtänksamma vuxna.
Drömmar är för mig nästan rena fantasier, som exempelvis att köpa Visingsö, eller att uppfinna en antimateriapenna som kan kalibrera ut rätt mängd antimateria för att befria världen från krigsförbrytare och terroristledare.
# 5
Köpa Visingsö…ingen dålig dröm heller…
Jag har egentligen aldrig haft några större mål i livet än att må bra. Allt annat positivt på vägen har bara varit en bonus.
Jag har fått en underbar man och vi har fått en son som bara har varit till glädje. Jag har en liten skara nära och kära som jag verkligen älskar.
Jag har som så många andra drabbats i livet av saker som jag gärna inte talar om men försöker att "förkrympa" dessa
I övrigt så är jag ganska nöjd med det lilla…en grå vardag är ganska lyxig egentligen för det är då man lever större delen av sitt liv…
/Maria
Mitt mål är att livet ska fortsätta lika bra som det går just nu.
Understundom flyr jag bort från den kalla norden i drömmar om tropiska vita stränder med palmer och turkosblått vatten. *suck*
#6 Javisst, köpa ut alla som bor där för mer pengar än de kan säga nej till och sedan hålla en stam visenter och vildsvin bland ekarna 
# 9
Låter härligt!