Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: resor-och-kulturer
Läst 777 ggr
[Spanaren]
0

Önskemål ang. bildtävlingen

Snälla Maggan eller någon Medarbetare kan du/ni inte klicka upp alla bilderna så att de blir stora … det är nog jobbigt att rösta som det är Tyst

Tänk vad det skulle underlätta för oss alla som vill rösta. Tack på förhand Kyss /kram

[MargaretaA]
0

hm… jag ser alla bilder som "stora". Vilka menar du?

[Spanaren]
0

#1 För att rösta måste jag först titta in i den låsta bildtråden och där är en hel del av bilder inte stora utan man måste klicka på den lilla bilden till höger för att se hela bilden.

Förstår du mig nu då Flört

[MargaretaA]
0

ja jag förstår. men jag ser alla bilder som stora (beror kanske på iFokus+) så jag vet inte vilka bilder du menar. Om du talar om vilka inlägg det är så ska jag prova att fixa det. Flört

[Spanaren]
0

33,34, 35, 36, 37, 38, 39, 40

44, 45

48, 49

51

61

63, 64, 65, 66

82, 83

86

88, 89, 090, 91

93

96

102, 103, 104

107

109, 110, 111, 112

115, 116, 117, 118

119, 120, 122, 123

126, 127

128, 129

130, 131, 132

133

135 140

Hoppas att jag inte glömde någon "pust"

[MargaretaA]
0

herrejösses är det så många?! sorry men då får det nog vara. Jag har musarm redan Obestämd

Vill man visa sina bilder i "helfigur" så rekommenderar jag att man skaffar iFokus+ Flört

[Spanaren]
0

Var detta inte en tävling där alla har samma utgångsläge?!?!

/kram

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådär, nu har jag äntligen skaffat iFokus plus! Cool och klättrar uppåt Glad

Men än så länge ser bilden liten ut, det tar väl en stund, tänker jag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Oj Spanaren vi kommer att få sitta halva natten, man måste gå in i varje inlägg för att ändra och min dator som är så långsam.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Alla har givetvis inte samma utgångsläge om inte alla har ifokus+.

men jag medger att jag inte jag har varit medveten om problemet. Vi har haft massor av bildtävlingar och ingen har klagat förut.

Men tack för att du uppmärksammade mig på det spanis. I framtida bildtävlingar ska jag informera tydligt om vad som gäller.

snyggt agge! Skrattande

[Spanaren]
0

På vissa sajter så gör dom bilderna stora allt eftersom. Jag är bara en sjukpensionär så …

Anders 50
0

När man skaffat + får man klicka i rutan i personliga inställningar…under Profil.…Ändra inställningar för teckenstorlek….där finns en ruta för: visa bilder i inläggen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#9 Nu ser jag att min Avatar är större - så nu kan ni som vill klia Charlie under hakan Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Spanaren]
0

Putt

[Asta]
0

Jag håller delvis med Spanaren där. Det är för många bilder i den tråden för att man ska orka klicka upp och titta på dem. Nästa tävling är det nog bättre att begränsa det till en bild per person. Gör man så kan man även vid omröstningen flytta in alla bilder i ett inlägg för då blir det inte så många bilder. Även om man inte gör så så blir det inte fler bilder än att man orkar klicka upp dem.

För min del vill jag av princip inte köpa iFokus. Jag är medveten om att de som jobbar med iFokus gör ett jättejobb, men det är lite för mycket som man plockat bort och som man måste betala för som är gratis på andra ställen. Och så vill jag inte betala för att slippa reklamen.

[peter54]
0

Jag förstår inte riktigt hur det kan vara så olika. Jag ser alla bilder stora, men mig veterligen har jag inte iFokus+.

[Asta]
0

Peter - du är inte Medarbetare på någon sajt? För du har IFokus+ - det syns på din Avatar. Den hade inte varit stor om du inte har någon form av extratjänst.

[peter54]
0

#16 Jaha, är det så det funkar, det visste jag inte. Jo jag är Medarbetare på reptiler iFokus.

Jag visste bara att jag inte skaffat iFokus+ medvetet själv.

SkämsGlad

Cristine
0

Jag förstår problemet men jag har fortfarande i minne fotoalbumen som tog flera dagar. Att sitta med min långsamma dator och ändra vareviga foto kommer att ta hela dagen, de är 54 st.Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Då får vi säga att i fortsättningen är bildtävlingarna bara till för medlemmar med ifokus+. jag tänker inte sitta och jobba med en massa bilder i inlägg för för att spara folk 55 öre om dagen. Min tid är värd mer än så.

[GunillaF]
0

iFokus plus kostar bara några kronor/kvartal!Glad

Vi vill ju alla (antar jag) ha fungerande servrar mm. Jag vet själv vad irriterande det är när det någon gång varit krångel. Pengarna vi betalar för +-tjänsten går ju dit.

zabelle
0

#11 Tack för tipset! Nu ser jag alla bilder direkt! Skrattande

Zabelle   

[Asta]
0

Men om man begränsar sig till en bild per person så blir det inte så jobbigt att klicka upp dem. Jag begär inte att någon ska förstora bilderna i Sommarvattentråden - utan pratar om framtida tävlingar.

Jag tycker det har varit jättetrevligt med Sommarvattentråden och har tittat på bilderna efter hand. När det bara är några bilder som behöver klickas upp så r det inte så besvärligt. Däremot så kommer jag inte att rösta eftersom jag inte orkar klicka mig igenom alla på en gång.

[MargaretaA]
0

jag tänker inte ändra på reglerna bara för att tillmötesgå några som inte vill betala för fokus+ och vi kommer inte heller, av princip, att hjälpa till med att lägga in bilder manuellt varken nu eller i framtida tävlingar.

[Spanaren]
0

#22 Instämmer med Asta Flört

Ps Deltävling 1 har jag röstat för där är bilderna stora.

Ds Många småkronor kan bli en hel del när man inte jobbar Tyst

Anders 50
0

#24 Märkligt att bara de bilderna är stora och inte de andra???

Skulle vara lika  tycker jag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Asta]
0

#23 - det är OK. Då vet man förutsättningarna. Sedan tycker inte jag det är speciellt snyggt att tvinga folk att betala heller. Men som jag brukar säga, vet vad man som gäller så kan man göra som man vill.

Jag kan lägga in bilder för min del så jag har inte några problem, men eftersom jag inte gillar principen att tvinga fram betalning så deltar jag inte framtida bildtävlingar, vare sig med bilder eller med röster. OBS - jag är inte sur över det. Bestämmer man så så bestämmer man så. Då vet jag vad jag har att förhålla mig till.

[GunillaF]
0

#25 Mina är stora därför att jag klickar på "Visa bild direkt i inlägget" innan jag "skickar komentaren". De blir stora då.

[Asta]
0

#27 - har inte alla den möjligheten?

Måste man verkligen ha Fokus+ för att göra det?

[GunillaF]
0

#28 Vet inte. Testa.

[Asta]
0

#29 - jag använder aldrig den bildfunktionen eftersom jag har mina bilder någon annanstans, det var därför jag undrade. Det var bara en undran egentligen.

[GunillaF]
0

#30 Ok Glad

zabelle
0

#28 Ja, man måste ha Fokus + för att få upp rutan "visa bild direkt i inlägget"

Zabelle   

[Asta]
0

#32 - OK - tack. Då vet jag.