God morgon 24 augusti
Inte så roligt att vakna kl 5 varje morgon. Sedan under dagen blir jag trött. Igår sov jag bara 2 tim. men det ska inte få förstöra mitt humör jag har redan dragit på smilbanden. Idag är det grått och blåsigt en dag som vill påminna om vad som är i antågande så man får utnyttja de sista dagarna till max med årets sista sommartårta och lite sommar aktiviteter. Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra 
#0 mmm hallontårta så gott 
Här är ett riktigt höstrusk idag, inte alls någon skön morgonrunda det blåser och regnar och ett och annat löv börjar trilla nu.
Önskar er en fin tisdag!
God morgon
Vet inte om det blir en ny trend att jag går upp med gubben varje morgon, men så blev det idag. 
Det ser härligt ut med hallontårta! tack för den Cristine *slurp*
Här regnar det och har gjort hela natten. Nog är hösten i faggorna allt. Men man får ta det med jämnmod, den kommer ju ändå vad vi än tycker om det.
ha en skön tisdag alla! 
Godmorgon,även här har det regnat hela natten
. NU FÅR det väl ändå ge sig, säger jag somhar en skördande bror som drabbas…
Idag var det mycket segt att komma upp, så nu är det bråttom iväg…
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här har det också regnat hela natten och idag ska det visst bli halv storm och det skulle bli rikligt regn de närmaste dagarna. Det börjar bli lite väl mycket helt enkelt.
Hallonen är slut här så det blir inte någon sommartårta. Känns inte som riktigt läge för det heller. Mer köttsoppa eller något liknande.
#4 det kan liksom inte vara "lagom" av något utan måste alltid överdrivas. Mycket snö, mycket vatten, mycket kyla, mycket värme…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
10 grader och blåsigt. Nåja, ska inte klaga när jag ändå har ett arbete innomhus.
Ha en fin Tisdag!
Hej!
Läser med sorg i hjärtat dagens begravningsannons i lokalbladet för de tre anhöriga som omkom i en bilolycka den 25/7.
Lev idag och ta tillvara på alla stunder och glöm för … en sekund 
allt förtret 
Livet ska levas eller hur … /kram
#8 Vilken vacker bild … den gillade jag helskarpt
/kram
God morgon!
Här har varit en riktig höstrusk-natt, regn och halv storm. Då är det gott att ligga under varma täcket och lyssna till ovädret ute.
Idag bär det iväg till frisören, lika spännande varje gång att se om man känner igen sig efteråt!
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tack Spanaren…och kram tillbaka! 
God dagens på er alla goa människor i burken.
Tårta
På morgonen??Gott men inte så nyttig frukost.Men jag slafsar i mig..O Njuter.Gotte gris som jag är..Tack.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej, hej!
Jahaja, verkar ha "fastnat" här inne också! Hänger mest på Alternativa Behandlingar men är med lite här o där fö också; Matlust, Kolhydrater (länge sedan nu), Svamp, Trädgård, Textilhantverk…iFokus skulle lätt kunna bli en heltidssyssla för mig! 
De flesta här känner jag igen (kul att "se" dig igen Spanis!) men några nick är nya; hej, hej! 
Tråkvecka med bara idag som ledig vardag. Massor av göra…tråkgöra…så jag såg till att fastna vid datorn istället!
Ha en fin dag allahopa! 
#14 Hej på dig Mama.. Kul att du fastnade här! 

God morgon!
Tårta kan man äta vilken tid på dygnet som helst, i alla fall jag
Tack Cristine, det var mums..!
Här har också regnat, har varit till vårdcentralen och lämnat prover så nu har jag ätit frukost och avnjutit en mugg kaffe.
Ska jobba och handla i eftermiddag men först lite plock och stök här hemma.
Ha en fin dag vad ni nu än hittar på.
Godmorgon!
Blåser rejält och det kommer lite regn mellan varven.
Blir en dag med en bra bok i lugn o ro.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Tittar lite försiktigt in… Har varit med om så mycket tråkigheter så jag har väl blivit lite skygg av mig efter att ha varit en riktig pratkvarn.
Tycker det här är en underbar sida, man får inte vara alltför känslig
men stämningen är härlig.
Kram på er allihopa !
God förmiddag 
Här är det regn och rusk idag, så det blir inomhusaktiviteter för hela slanten.
#15 Jodå, det går åt rätt håll…får bara Guben jobb nu så! 
#16 Ja, tänk så det kan bli!
Ingen karaktär alls…måste ha tappat den i fjällen! 
#21 Äsch…vad ska man ha karaktär för…
Hej MaMaMade kul att se dig här!
#21 Kul att se dig igen och jag önskar att din Gube snart får ett jobb!
/kram

Det blev inte mycket kvar av den tårtan!