Hur många kort...
går du och bär på?
Jag har förutom 2 kort från banken ICA kortet, det från Apoteket, Bauhauskortet, Sibakortet,Ikeakortet som jag egentligen inte använder då jag aldrig går dit men har det med på i fall. Sedan har jag nog 11 kort till liggandes i en låda.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
För många…
Min plånbok har SPRUCKIT pga alla kort!
Måste hitta en lösning.
Ja många kort är det… ICA, COOP, två bankkort, tankkort, Åhlens, Twilfit, Apoteket osv jag har försökt att skapa system och lägga de som inte används så ofta i en hög för sig, och några andra i handväskan.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Bankkort, ICA, ID och kortet på jobbet till alla dörrar
/Maria
Jag har bara mitt Körkort och bankkort.
ID kortet glömde jag bort!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Massor av kort har jag med…
Har ingen aning! Det enda jag vet är att det är alldeles för många. Det bästa "kortet" jag har är det på Intersport - för där har de kopplat det till mitt vanliga betalkort så jag behövde alltså inte något extrakort. Det borde flera göra.
Har alldeles för många, min plånbok har gått sönder av alla kort…
" Var nära naturen - var när dig själv "
jag HAR rensat,för "länge" sedan,
nu har jag bara bank.+ ***bank o mat
Körkort,ETT bensinkort.det andra tyckte tydligen jag var för dålig kund o förlängde inte.just nu,när jag kollade,hade jag en patientbricka/kort
och ett ikeakort..jag brukar "aldrig" ha "bonuskort" med mig,tar fram de när jag ska dit
några tunna medlemskort oxå ..+ F-skattekortet..
slitage på plånboken ger ju mynt,även om de numera blir allt sällsyntare,de tömmer jag ..om jag har några varje hemkomst i en bytta
och plockar ur,om jag ska någonstans med P-avgifter
penke