Funderingar på miljonvinst
Vad skulle man göra om man vann el på annat sätt fick en miljon.
Jag skulle nog resa Jorden runt men blir man lyckligare då
Är man miljonär på en miljon el har det blivit en droppe när man läser att folk vinner 30-40 milj.
Köper trisslotter är med i postkodlotteriet spelar lotto i bland.men jag väntar än på en vinst min man brukar säga att han vinner varje gång,han spelar inte,.
Vad spelar ni på.Vad skulle ni göra om ni vann eller har vunnit storvinst
Jag spelar aldrig eftersom jag vet att jag bara fyller på kassan åt något spelbolag och dessutom för att jag aldrig vinner något ändå, inte ens när det finns garantivinst vinner jag den.
Om jag oförhappandes skulle få tillgång till en miljon skulle jag först göra oss skuldfria, resten skulle jag använda till nya tak på uthusen.

Om jag van!!Skulle jag.-Vet inte vad jag skulle gjort…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Spelar man inte, kan man väl heller inget vinna, eller…
Skulle nog resa resten av livet, om jag vann en massa pengar! 
Nu spelar jag inte men om det helt plötsligt damp ner en massa pengar skulle jag betala av en massa på huset.
Jag skulle köpa en husbil.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Riksgälden,naturligtvis.
*skratt*
Vill universum att jag ska vinna miljoner kan jag hjälpa till med att köpa en lott..
jag är passiv i ett hästbolag..
väldigt oregelbunden med lotto
mindre oregelbunden med triss,då som sällskapsspel ..
det roliga då är att planera vinsterna..innan vi skrapar.. *skratt*
långa resor,har jag gjort ..en del,(när jag INTE hade några pengar ):- )
en större vinst skulle jag lägga in i en framtidsverksamhet,
jag kunde leva i "nu" och dö i senare
(menar ett jobb att INTE pensionera mig ifrån) *ler*
penke
#3 Nej förstås, men jag var otydlig. Jag har spelat rätt mycket under tidigare år, framför allt på trav och galopp, men även en del annat.
För sisådär 15 år sedan insåg jag att jag aldrig vunnit mer än någon enstaka 50-lapp på triss och då lade jag ner spelandet helt och hållet.

Då skulle jag släppa loss ett gäng hantverkare här på gården ett tag! Här finns en del att göra.
Sedan skulle resten av pengarna användas till alla småsaker som gör livet behagligare. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Om jag vann en miljon skulle jag göra som Anders. Fixa till huset. Vann jag många miljoner skulle jag säga upp mig på jobbet och förmodligen skulle vi flytta någon helt annanstans.

Jag skulle först betala skulder. Därefter ta med hela familjen på nån resa.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Jag skulle gått i pension NU, köpt en husbil, dragit ivär till något varmt land och njutit av tillvaron 
Zabelle