Har du blivit...
lurad någon gång?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Om…
/Maria
Jomenvisst! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Absolut.
Jajamän.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
njaa kanske det.April skämt Ja
O ja,,, alldeles för mycket!!
Japp det har jag!
Min sambo älskar att luras…nästan fasar för den dag han berättar en sanning, som jag tror är lögn! 
Många gånger..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jadå, många gånger, en gång av min då bästa kompis (som numera är helt avsågad efter den betan).
Skojar du…..

Jodå, och dom är som Peter säger avsågade.
..Såklart!
man tror väl att alla andra, är lika en själv ..(?)
penke
#11 Det var en kille jag umgicks med jämt då. Vi hade samma intressen.
En gång i mitten av 80-talet skulle han åka ner till Danmark och köpa ormar. Vi brukade åka ihop, men den här gången skickade jag bara med pengar för att han skulel köpa hem ett par indigosnokar åt mig.
När han kom hem hade han vare sig pengar eller ormar. Han berättade att tullen hade tagit honom (det var införselförbud på den tiden) och beslagtagit ormarna, samt att han fått böta för smuggelförsöket.
Senare pratade jag med en annan kille som jag känner i Malmö och han berättade att han köpt indigosnokarna av min kompis.
Kompisen hade alltså blåst mig på mina pengar och tjänat en extra hacka på mina ormar genom att sälja dem dyrare i Malmö.
Då åkte "saxen" fram direkt - klippklipp. Han har försökt kontakta mig ett par gånger sedan dess, men jag har inte svarat. Han är dessutom "portad" hos de flesta reptilhandlare i Danmark just på grund av sina oärliga affärsmetoder.